Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te jong... veel te jong.... -O-

tumblr_m96a8dQKAm1rdmkblo1_500.gif


Sterkte voor familie & vrienden.
 
Ja het is inderdaad Martijn. Vorige week nog met hem gereden met een groep en gezellig gedaan. En dan ben je aan het werk vannacht en hoor je dit, erg onwerkelijk. Onderzoek loopt nog maar het is een eenzijdig ongeluk geweest. 22 jaar en dan dit. Wat is het leven oneerlijk
 
Ja het is inderdaad Martijn. Vorige week nog met hem gereden met een groep en gezellig gedaan. En dan ben je aan het werk vannacht en hoor je dit, erg onwerkelijk. Onderzoek loopt nog maar het is een eenzijdig ongeluk geweest. 22 jaar en dan dit. Wat is het leven oneerlijk
Toevallig ook langs Zuidlaren? Klein wereldje, dan ken ik namelijk 2 mensen uit dat groepje :o
En inderdaad, het is erg oneerlijk verdeeld soms.. Zeker voor vrienden en familie. -O- Sterkte!


Maaruh, even iets heel anders en veel luchtigers.. Het is inmiddels juni en we hebben nog altijd de seizoensopener niet verreden..
 
Laatst bewerkt:
Toevallig ook langs Zuidlaren? Klein wereldje, dan ken ik namelijk 2 mensen uit dat groepje :o
En inderdaad, het is erg oneerlijk verdeeld soms.. Zeker voor vrienden en familie. -O- Sterkte!


Maaruh, even iets heel anders en veel luchtigers.. Het is inmiddels juni en we hebben nog altijd de seizoensopener niet verreden..

yep we reden ook door zuidlaren.
haha nu ben ik benieuwd wie je kent.

hah en idd het motorseizoen is allang begonnen :]
 
Bij voldoende animo wil ik de season summerstarter as zondag wel rijden. Maar dan zullen jullie het wel met 1 Loser moeten doen. Die andere 2 hebben andere verplichtingen -O-
 
En zonder mij, ik ben dan weer met blauwe kentekens op pad. :(
Maar nog even en dan hoef ik hopelijk niet meer s'weekends bij te klussen *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooie kerel ben jij ...
... eerst de seasonstarter aanhalen en dan snel afmelden -O-Een vaste baan in het vooruitzicht :? *O*
Njah, zaterdag kan ik gewoon B|
En zoiets, eind juni ben ik hopelijk afgestudeerd(volgende week de scriptie inleveren) en heb al een sollicitatiegesprek gepland staan.
 
Njah, zaterdag kan ik gewoon B|
En zoiets, eind juni ben ik hopelijk afgestudeerd(volgende week de scriptie inleveren) en heb al een sollicitatiegesprek gepland staan.
Zaterdag heb ik storingsdienst voor een collega wiens dochter jarig is, dus dat gaat niet lukken.

Succes met je sollicitatiegesprek :t
 
Het is de SP versie van de mt-09 geworden.
Mooi apparaat Witschge!

Bij voldoende animo wil ik de season summerstarter as zondag wel rijden. Maar dan zullen jullie het wel met 1 Loser moeten doen. Die andere 2 hebben andere verplichtingen -O-
Mogelijk kan ik wel, maar dat weet ik ook pas vrijdag/zaterdag. Ik heb wat verplichtingen tegenover m'n projectgroepsgenoten betreffende projecten op school....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan