Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O-
Sterkte aan de nabestaanden


Was jij ook met het newbiesweekend mee?
Hoop zelf nooit zoiets van dichtbij mee te maken.

Ja was zelf ook mee.. zeer heftig om als groep mee te maken. Ik reed niet ik het groepje waarin het gebeurde maar was alweer in het hotel waar op dat moment vriendin het te horen kreeg. Dat doet wel wat met je als mens hoor. Zeer heftig en het weekend valt (begrijpelijk) helemaal in duigen. Zeer ongeschuldig ongeval met een flinke dosis pech. Het zet je wel even aan het nadenken. Je blijft hoe dan ook kwetsbaar op zon machine.
 

Zo, de eerste km's zijn gemaakt :]
Het is een heerlijke speelfiets *O*

Eerste(beroerde) foto van een geweldige machine
full
 
Dank u!

Nu op tijd naar bedje, en morgen weer km's maken!!! :]

Leuke brommert..... worden vooralsnog natte kilometertjes vandaag.... véél plezier ermee.


Ga je nog een oplossing doen voor die "spatlap" met het kenteken erop of laat je dat voor wat het is :?
 
Leuk ding! ga je vast nog meer plezier mee beleven dan op een R1

Ja, is een échte speelfiets dit.
Denk dat je op zo'n machine tot zeg 150km/h meer plezier uit haalt dan een racer :Y

Leuke brommert..... worden vooralsnog natte kilometertjes vandaag.... véél plezier ermee.


Ga je nog een oplossing doen voor die "spatlap" met het kenteken erop of laat je dat voor wat het is :?

Ja, vandaag wordt um denk niet.

En, yep 2 opties erbij:

Andere uitlaat.

En.........andere kent. plaat houder :Y
 
Laatst bewerkt:
Yep.... het blijft een gevaarlijke sport...... Perez.... niet de 1e die het leven laat op dat circuit. :/
 
Gistermiddag klein stukje gereden achter een k1200lt.
Was lang geleden dat ik met die bestuurder samen heb gereden...
Voor de duidelijkheid ik was op de GSA.

HIJ reed voorop met een TT450 en verdraaid toch nog een onbekend en een niet onaardig weggetje langs gekomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan