Dane Gore-Tex textielen broek maat 48

RoelofJH

Die hard MF'er
23 jun 2016
333
31
Nijmegen
TKAB: Een in nieuwstaat verkerende textielen waterdichte broek met Gore-Tex van Dane. (type: Rorvig)
Het is een maat 48 broek, ik paste deze broek (1,80m 73kg) goed (toen ik 3 kilo lichter was zelfs perfect). De reden dat ik hem weg doe is omdat ik een andere broek heb die ik nagenoeg altijd draag en deze dus in de kast ligt te verstoffen. Ik heb de broek januari dit jaar angeschaft, de nieuwprijs was destijds €280.

Vraagprijs: €150

Ophalen/passen/bekijken kan in Veenendaal
 
Laatst bewerkt:
De foto's:
full

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Spykes, vanwege drukte was het tot nog toe niet gelukt, maar inmiddels heb ik foto's kunnen uploaden. Het is in ieder geval een andere broek dan die ik van jou heb overgenomen, die is inmiddels een schaafplek rijker (heeft zijn functie goed gediend) en ligt als reserve in de kast.
 
Hoi Spykes, vanwege drukte was het tot nog toe niet gelukt, maar inmiddels heb ik foto's kunnen uploaden. Het is in ieder geval een andere broek dan die ik van jou heb overgenomen, die is inmiddels een schaafplek rijker (heeft zijn functie goed gediend) en ligt als reserve in de kast.

Hé nu zie ik het idd. Meteen de belangrijke vraag: hoe valt deze qua lengte tov de oude? Die was mijn namelijk iets te lang.
 
Ik zal even een foto voor je maken met mij in de broek, ik heb het alleen momenteel erg druk, maar dan heb je een beeld van hoe die zit. Ik zal ook even de lengte opmeten van de beide broeken.
 
Hoi Spykes, hieronder staan de twee broeken wanneer ik ze allebei aan heb. Op het oog lijkt er nauwelijks verschil in te zitten, maar ik heb de broekspijpen opgemeten en mijn broek is 3 cm korter (85 vs 82cm). Daarnaast zit die ook strakker dus is die makkelijker hoger op te trekken.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.
full

full
 
Bedankt voor de foto's. Ik ben alleen bang dat de lengte bij mij dan toch nog te lang is. De broek die je van mij hebt gekocht was echt een flink stuk te lang waardoor de kniestukken bijna op mijn schenen hingen. Die 3 cm gaat dat niet oplossen ben ik bang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan