Motor-Forum

Select Forum

oordoppen

May the braaap be with you.

Reg. datum:
23 sep. 2015
Tussen Den Helder en Amsterdam, maar misschien ook in Texel.
Okay, duidelijk. Ik zocht naar doppen van 50,- :X Maar deze waar je naar linkt lijken verdacht veel op die van de Hema voor 5,- Net de test gedaan op Schonenberg en daar kom ik uit op die aangemeten van 110,- al dempen ze iets minder dan die schuimpjes. Maar zit je niet meer met het probleem dat je ze moeilijk in moet doen. Volgende maand maar even kijken.. Ik las iets over dubbelgevouwen oren. Dan heb je toch geen oordopjes meer nodig? :P

quote:
I feel it. - “Don’t worry about what people think. They don’t do it very often.”..........._ _

Keep driving!

Reg. datum:
21 mrt. 2018
Ik heb een 2 jaar geleden motoroordoppen gekocht bij Earsafety. Beste koop die ik ooit heb gedaan mag ik wel zeggen. Hoefde niet eens naar de winkel want ze belden netjes voor een aanmeetafspraak bij mij thuis. Na een paar weken werden ze geleverd. Ik moet echt zeggen dat de filtering spot on is. Ik hoor het geluid van de motor nog wel (dat wilde ik ook) maar op een normaal niveau. Ik heb daarna nooit meer last gehad van mijn oren. Geen drukkend gevoel meer wat ik daarvoor met andere oordoppen altijd wel nog had.
Ik doe ze ook vaak in tijdens het klussen want daar dempen ze hard genoeg voor. Dubbel genot.

Heb de website ff opgezocht want die is gewijzigd.

https://oordoppenopmaat.com/earsafety-motoroordoppen-op-maat
B.

Waailappe

Reg. datum:
23 jan. 2018
Ik rij ook met otoplastieken..
Hoewel die dingen mij goed passen en dempen zijn de mijne niet zo geschikt voor het gebruik in een helm : zijn eigenlijk te groot waardoor ze contact maken met de binnenkant van de helm en dat doet de demping geen goed.
Moet er wel bij vermelden dat ik ze gekregen heb van mijn werkgever , dus zijn ze gemaakt voor op de werkvloer..

https://oorkappen-shop.nl...oC2p5G9361TxoC50MQAvD_BwE

Ook eens mee gereden , dempen naar mijn idee ook voldoende.
We were born to be real, not to be perfect

Reg. datum:
17 mrt. 2015
quote:
Maximus Braaapus schreef op 03 oktober 2017 @ 17:23:
Okay, duidelijk. Ik zocht naar doppen van 50,- :X Maar deze waar je naar linkt lijken verdacht veel op die van de Hema voor 5,- Net de test gedaan op Schonenberg en daar kom ik uit op die aangemeten van 110,- al dempen ze iets minder dan die schuimpjes. Maar zit je niet meer met het probleem dat je ze moeilijk in moet doen. Volgende maand maar even kijken.. Ik las iets over dubbelgevouwen oren. Dan heb je toch geen oordopjes meer nodig? :P

[...]

Je kunt ook een bus purschuim in je oren spuiten...
_O-

Reg. datum:
17 mrt. 2015
quote:
Maximus Braaapus schreef op 03 oktober 2017 @ 17:23:

[...]

Heb zelf van die transparante paraplutjes met filter gekocht bij de action merk 3m
Werken perfect en kosten bijna niets

Reg. datum:
11 mrt. 2018
Nee ik luister klassieke muziek tijdens het rijden.

Grapje. Moet nog afwachten of ik oordoppen nodig vind, denk het wel.

Just keep on going!

Reg. datum:
03 jun. 2013
quote:
Janovich schreef op 21 maart 2018 @ 20:38:
Nee ik luister klassieke muziek tijdens het rijden.

Grapje. Moet nog afwachten of ik oordoppen nodig vind, denk het wel.

Als je weet dat je ze WEL nodig zou hebben gehad, dan ben je te laat! ;(
Je hele leven met ruis in je oren. Gefeliciteerd! :X
Rappe Brommerd: Da's krek wa'k wou!

May the braaap be with you.

Reg. datum:
23 sep. 2015
Tussen Den Helder en Amsterdam, maar misschien ook in Texel.
Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Variphone.

quote:
black wasp schreef op 21 maart 2018 @ 20:21:
Heb zelf van die transparante paraplutjes met filter gekocht bij de action merk 3m
Werken perfect en kosten bijna niets
I feel it. - “Don’t worry about what people think. They don’t do it very often.”..........._ _

Keep driving!

Reg. datum:
21 mrt. 2018
quote:
mean-machine schreef op 21 maart 2018 @ 20:47:

[...]

Als je weet dat je ze WEL nodig zou hebben gehad, dan ben je te laat! ;(
Je hele leven met ruis in je oren. Gefeliciteerd! :X

Inderdaad. En op ook de motor gaat dan sneller dan je denkt hoor. Helaas ken ik inmiddels genoeg mensen die mijn raad in de wind hebben geslagen en nu gehoorschade en een piep in hun oren hebben. Je merkt het niet vaak meteen (maar kan wel) waardoor je denkt dat het niet nodig is. Dus als je nog niets gebruikt.. echt doen!

ps, en dan luister je ook nog muziek die direct je gehoorgang in gaat. Wat één van de grootste oorzaken is van gehoorschade.
BertjeH wijzigde dit bericht op woensdag 21 maart 2018 21:32 (10%)
B.

Keep driving!

Reg. datum:
21 mrt. 2018
quote:

Inderdaad. En op ook de motor gaat dan sneller dan je denkt hoor. Helaas ken ik inmiddels genoeg mensen die mijn raad in de wind hebben geslagen en nu gehoorschade en een piep in hun oren hebben. Je merkt het niet vaak meteen (maar kan wel) waardoor je denkt dat het niet nodig is. Dus als je nog niets gebruikt.. echt doen!
B.

Keep driving!

Reg. datum:
21 mrt. 2018
quote:
BertjeH schreef op 21 maart 2018 @ 21:30:

[...]

B.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.