Gezocht voor fotoshoot: blauwe oltimer motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Han, misschien moet je een foto posten van je Engelse motor. Ik heb die al zeker een halve pagina niet voorbij zien komen. En dat is jammer want het is zo'n mooie motor. Misschien wel de mooiste motor ooit.
In ieder geval veel mooier dan welke Duitse motor ooit. Over Japanse motoren heb ik het niet eens, die zijn allemaal karakterloos en saai.
Zeg vertel eens, heb jij eigenlijk iets in de muziek gedaan? Kun je wellicht iets vertellen over alle sterren die jij groot gemaakt hebt?
Heb jij ook niet een ouwe Jaguar? Ik meen zoiets opgevangen te hebben.



Kun je niet gewoon een eigen topic openen? Het Grote Heerlijke Han S Topic. De Overtreffende Trap van Geweldig, de Mooiste Motor ooit, de Beste Muzikanten, de Meest Karakteristieke Auto ter Wereld en Maan.

Even serieus, ik zou graag een avondje aan een kampvuur gezellig gezamenlijk een biertje of glas whisky drinken en bomen over de hierboven genoemde onderwerpen. Ik ben groot Jaguar bewonderaar, droom regelmatig van een klassieke Norton en maak graag muziek. Maar hou alsjeblieft op met jezelf en je verworvenheden te spammen, het maakt je ongeloofwaardig en voor je het weet ben je een lopende forumgrap. Lucy, een gieter of Elmo. En dat zou jammer zijn.
 
Ikke wel. Het zijn net hondjes, ze bakenen hun territorium af. En sproeien als een kater doet ie. Ga er maar eens met een lichte jas op rijden. Nee, een leren jas is beter, invetten gaat automatisch.
En het is idd. pre jaren 40 techniek, Er zitten niet eens keerringen in het motorblok. Die kunnen dus ook niet stuk gaan. De krukas kan ik zelf repareren met een grote hamer en een joekel van een baco. In het carter,primaire kast en de versnellingsbak gaat dezelfde ongedoopte dikke oliebagger in. Hydraulische remmen zitten er ook niet op,kan ook al niet vast gaan zitten.
Geen oliefilter,geen luchtfilter,geen automatische vervroeging,geen knipperlichtenen vooral geen plastic.
Dan ruikt zo'n ding ook nog lekker naar oude en verbrande olie.
De kilometerteller is een helemaal een ingenieus maar wel complex ding. Daar zit een soort uurwerk in en de wijzer beweegt als een seconde wijzer.
Motor schoonmaken? Het is meer regelmatig ontvetten. Daarom blijven ze goed geconserveerd en roesten ze niet zo hard als een jap.
 
Hellracer schreef op 13 oktober 2017 @ 00:39:
He Han, misschien moet je een foto posten van je Engelse motor. Ik heb die al zeker een halve pagina niet voorbij zien komen. En dat is jammer want het is zo'n mooie motor. Misschien wel de mooiste motor ooit.
In ieder geval veel mooier dan welke Duitse motor ooit. Over Japanse motoren heb ik het niet eens, die zijn allemaal karakterloos en saai.
Zeg vertel eens, heb jij eigenlijk iets in de muziek gedaan? Kun je wellicht iets vertellen over alle sterren die jij groot gemaakt hebt?
Heb jij ook niet een ouwe Jaguar? Ik meen zoiets opgevangen te hebben.



Kun je niet gewoon een eigen topic openen? Het Grote Heerlijke Han S Topic. De Overtreffende Trap van Geweldig, de Mooiste Motor ooit, de Beste Muzikanten, de Meest Karakteristieke Auto ter Wereld en Maan.

Even serieus, ik zou graag een avondje aan een kampvuur gezellig gezamenlijk een biertje of glas whisky drinken en bomen over de hierboven genoemde onderwerpen. Ik ben groot Jaguar bewonderaar, droom regelmatig van een klassieke Norton en maak graag muziek. Maar hou alsjeblieft op met jezelf en ~je verworvenheden te spammen, het maakt je ongeloofwaardig en voor je het weet ben je een lopende forumgrap. Lucy, een gieter of Elmo. En dat zou jammer zijn.




Hellracer je verwoord het treffend. Han Han Han . :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent een beetje jalours, geef het gerust maar toe.

Je begrijpt me verkeerd.
Ik probeer je duidelijk te maken dat je jezelf tot een karikatuur maakt als je niet op past.

Jaloers heeft er niets mee te maken, dat impliceert dat ik je het plezier van het bezit niet gun. Dat is absoluut niet zo.
 
kJe begrijpt me verkeerd.
Ik probeer je duidelijk te maken dat je jezelf tot een karikatuur maakt als je niet op past.

Jaloers heeft er niets mee te maken, dat impliceert dat ik je het plezier van het bezit niet gun. Dat is absoluut niet zo.
Karikaturen zie ik dagelijks.... op een BMW GS met stemmig grijze adventure outfit.
 
Karikaturen zie ik dagelijks.... op een BMW GS met stemmig grijze adventure outfit.


:Y

Fluo helm op, uiteraard van een Duits merk.

Allemaal hetzelfde loopje.

Allemaal dezelfde manier van afstappen, want je poten over die achterlijk grote topkoffer zwaaien valt niet mee.

Allemaal dezelfde afkeurende blik en hoofdschuddend als ik met mijn Italiaanse motor aan kom rijden.

Vaak een asociale rijstijl.

Laat ze lekker naar Duitsland emigreren als ze zich zo willen gedragen :W

Nee, dan kom ik toch liever Han S tegen met zijn ouwe Norton.
Of met zijn Jaguar
Of met zijn supermagna.
Of met zijn mx5.


:+
 
:Y

Fluo helm op, uiteraard van een Duits merk.

Allemaal hetzelfde loopje.

Allemaal dezelfde manier van afstappen, want je poten over die achterlijk grote topkoffer zwaaien valt niet mee.

Allemaal dezelfde afkeurende blik en hoofdschuddend als ik met mijn Italiaanse motor aan kom rijden.

Vaak een asociale rijstijl.

Laat ze lekker naar Duitsland emigreren als ze zich zo willen gedragen :W

Nee, dan kom ik toch liever Han S tegen met zijn ouwe Norton.
Of met zijn Jaguar
Of met zijn supermagna.
Of met zijn mx5.


:+

Moet mijn collega niet proberen met zijn afschuwelijk lelijke hok :N

Binnenkort maak ik een foto van hem en zijn hang tieten :+ ,hoe typerend dit tafereel hier omschreven wordt _O- _O-
 
Ik zou ook wel een Jaguar willen. Lucas elektra en sneller roesten dan je plaatwerk kan kopen, heerlijk zo'n hobby.
 
En een Jaguar van het type, waarvan men zegt dat je er altijd twee moet kopen: één van de twee staat namelijk altijd stil in de garage voor reparatie en dan kan je die andere gebruiken om naar de garage te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil al zolang ik mij kan herinneren een XJS. En dan geen gewone maar een speciale door Arden verbouwd:
bce90928adb4c7346c98de1eb9aa389c.jpg

Een echte shooting brake met een gekietelde V12 6.3 liter.
Kwijl.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan