Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die had je al eens laten zien, mooi spul! 8-)

Hoe zijn je originele schijven, of heb je die als reserve?
Moet trouwens zeggen dat de Brembo gesinterde blokken ook een enorme verbetering zijn!
 
Laatst bewerkt:
Die had je al eens laten zien, mooi spul! 8-)

Hoe zijn je originele schijven, of heb je die als reserve?
Moet trouwens zeggen dat de Brembo gesinterde blokken ook een enorme verbetering zijn!


De originele remschijven gaan er bij een verkoop weer op.Niemand is bereid om extra ervoor te willen betalen dan gaan het dure spul in de losse verkoop.
 
Mja als je ziet hoe de prijzen zakken, en helaas daarmee ook de technische staat van veel gixxers, meeste oudere zijn bijna technisch total loss. Kan na aanschaf zo duizend euro aan onderhoud in om ze weer goed te krijgen. Dingen zoals ik ook gehad heb van koppelingskabel en hendel, reinigen en synchroon stellen van de gaskleppen tot vaak lekke voorvorken en die gein... Even los van vaak verouderde of versleten banden, Kettingsets en zo verder. :P

Mensen kijken meer naar de 500 euro minder dan wat het verschil echt is...

Ik ga zelf mijn schijven verder oprijden en dan een leuk setje Brembo's erop zetten. Niet dat pimp spul wat jij hebt. :P

Dank nog voor de links. ;)
 
Mja als je ziet hoe de prijzen zakken, en helaas daarmee ook de technische staat van veel gixxers, meeste oudere zijn bijna technisch total loss. Kan na aanschaf zo duizend euro aan onderhoud in om ze weer goed te krijgen. Dingen zoals ik ook gehad heb van koppelingskabel en hendel, reinigen en synchroon stellen van de gaskleppen tot vaak lekke voorvorken en die gein... Even los van vaak verouderde of versleten banden, Kettingsets en zo verder. :P

Zeker te weten.
Iemand bood laatst 3000 euro voor mijn K4 ,nou ze kennen me de rug op :P .Dan kopen ze maar een afgetrapte en niet onderhouden frikandel op marktplaats.

Met een beetje pech ben je zo 1500 tot 1800 euro kwijt voor achterstallig onderhoud :Y

Mensen kijken meer naar de 500 euro minder dan wat het verschil echt is...

Ik ga zelf mijn schijven verder oprijden en dan een leuk setje Brembo's erop zetten. Niet dat pimp spul wat jij hebt. :P

Dank nog voor de links. ;)

Geen dank ;)

Is geen pimp spul he Johan het zijn betaalbare remschijven die ik speciaal uitgezocht heb waar elk merk remblok op kan.En die goed afkoelen vandaar ook die vlammen layout. :P
 
Ooo dat valt mij mee, denk die kosten wel wat. Kan beter voor 'gewone' Brembo's gaan, maar wil eigenlijk die met een gouden hart. :+

En idd... 3k is niks... Zeker niet voor zoiets.
 
Ooo dat valt mij mee, denk die kosten wel wat. Kan beter voor 'gewone' Brembo's gaan, maar wil eigenlijk die met een gouden hart. :+

En idd... 3k is niks... Zeker niet voor zoiets.

@Johan.
Set brembo's van L0 en set schijven van Braking ook wel mooi en goed.

 
Zeker te weten.
Iemand bood laatst 3000 euro voor mijn K4 ,nou ze kennen me de rug op :P .Dan kopen ze maar een afgetrapte en niet onderhouden frikandel op marktplaats.

Met een beetje pech ben je zo 1500 tot 1800 euro kwijt voor achterstallig onderhoud :YGeen dank ;)

Is geen pimp spul he Johan het zijn betaalbare remschijven die ik speciaal uitgezocht heb waar elk merk remblok op kan.En die goed afkoelen vandaar ook die vlammen layout. :P

Nou ja, ansich is 3000 geen verkeerd bod voor een fiets van 14 jaar oud. Alleen gezien de staat mag deze wel wat meer opbrengen alleen meer als 3500 zal er niet snel inzitten denk ik.
 
@Johan.
Set brembo's van L0 en set schijven van Braking ook wel mooi en goed.

[~[url="https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/923/kP0N0J.jpg"]afbeelding~][/URL]
Haha ja dat wilt wel, sowieso enorm mooie klauwen maar dan zit je alsnog met je hoofdremcilinder toch, die bepaalt met name het gevoel?
Nou ja, ansich is 3000 geen verkeerd bod voor een fiets van 14 jaar oud. Alleen gezien de staat mag deze wel wat meer opbrengen alleen meer als 3500 zal er niet snel inzitten denk ik.
Zijn die prijzen zo laag ja? Wauw... Dan heb ik dus in 2 jaar tijd de marktwaarde aan onderhoud en extra's erin zitten. :+
 
Als ik na ga dat ik in 2012 ofzo een 750 k4 uit Belgie heb gehaald en incl invoeren 3500 kwijt was denk ik dat 3-3500 nu geen gekke prijs is.
 
Nou ja, ansich is 3000 geen verkeerd bod voor een fiets van 14 jaar oud. Alleen gezien de staat mag deze wel wat meer opbrengen alleen meer als 3500 zal er niet snel inzitten denk ik.


Hij mag wel weg voor 3000 euro maar dan wel zonder alle 3000 euro opties die erop zitten ;)
 
Ooo dat valt mij mee, denk die kosten wel wat. Kan beter voor 'gewone' Brembo's gaan, maar wil eigenlijk die met een gouden hart. :+

En idd... 3k is niks... Zeker niet voor zoiets.
Heb een paar van die dingen,zijn goed,verder wel wat andere dingetjes erbij.
Maar als je er mee gaat rijden het kunstgebit thuis laten en goede oordoppies in.
Heb je zo,n L1 met Brembo tangen? haal die maar enns open,schoon maken en de ringen in dat speciale vet,als je de zuigers er tenminste nog uit kunt krijgen,Willem had daar wat voor,ik heb zo,n tang gekocht,ben een ook een gereedschaps idioot.
Liggen hier ook nog die snelgas spullen en nog twee sets Afam kettingsets,nog een aardig goede 520 met alu 46t.vanaf 2011 600/750
Hoef ik nix voor,alleen ophalen.
 
Opties leveren helaas toch niets op tenzij ze wel heel opzichtig zijn. Meestal beter om een fiets standaard te verkopen en alles los te verkopen.

:^

Mijn fiets zit voor meer dan 2000 euro origineel Suzuki carbon op.

Dat zat niet in de vraagprijs verwerkt. De prijs was gebaseerd op bouwjaar, km stand en "algehele staat".

Als die daar dan nog de prijs van de accessoires (demper nieuwprijs was ook niet mis) optelt of gedeeltelijk optelt, dan staat die fiets daar over 6 jaar nog te koop.
 
Laatst bewerkt:
Hoe dan ook, mijn fietsen worden altijd verkocht met A opties en waarvan 50% opgetelde waarde.En zo niet dan B helemaal gestript dan wordt de rest verkocht op Ebay.

De goeiekope pikken gaan niet lachen met mijn geld. :P
 
Nou, denk je het allemaal te hebben gehad, als laatste nog een 8000 beurt (Olies, filters, vonkies)


*Prrrrrrrrrrrriiiiiiiingg

*Prrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiinnnnggggg

"Hoi :) "

"...Hoi *O* "

"2 van je bobines rammelen :/ "

" -O-
|( ...even kijken,... B| +/- €140 voor 1 nieuwe :N , of €100 voor 4 stuks 2e hands? :Y . Ik zorg er voor dat er 4 vervangers jullie kant op komen"

" :t "



Ik zweer het je, de volgende keer dat de telefoon gaat, begint het denk ik zo:

*Prrrrrrrrrrrriiiiiiiingg

*Prrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiinnnnggggg

"Hoi :) "

"...Hoi *O* "

"Uhm, die explosie die zojuist in 3 wijken alle ramen er uit heeft geblazen? :/ "

" B| Laat me raden...."

" :$ Yup...."

" |( "
 
Reden temeer om er op te blijven rijden, zo voelt het baasje van het beessie zich ook al een tijdje
Al vechtend gaan we samen ten onder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan