Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is 27 en 28 Augustus de dubbele van Racecracks, want ik ga ook beide dagen. En 7 Sept ook Zandvoort met MSL. Verder gaat de rest van het budget ook naar een paar dagen Spanje in okt/nov, waarschijnlijk Jerez met td4all. Deze maand ook nog 2 keer CPZ, dus ik mag niet klagen.
Als jullie volgend seizoen ergens met een groep willen rijden, wil ik ook wel mee.
 
Idd verstandiger is om een powercommander te nemen omdat je die weer kunt doorverkopen ;)

Het beste is de ecu flash maar en true oke dat heeft de Suzuki fabriek al voor je gedaan.Niet perfect natuurlijk het kan altijd iets beter.Het kost veel en de vraag is wat het je oplevert voor op de normale weg ? Rij je circuit en je hebt je motor ontzettend opgefokt dan zou ik wel kiezen voor de ecu flash.Elke pk telt dan immers.

Afspraak staat voor de runs en powercommander bij Powerpoint in Tiel!

Quickshifter doe ik volgend jaar.
 
Hallo allemaal, ik moet tijdelijk de tank van mijn gsx600r uit 2002 halen om makkelijker bij de startmotor te kunnen komen. Er zit alleen geen kraantje op de tank. Is dit vacuum geregeld en kan ik de tank er zo afhalen zonder dat deze gaat lekken of moet ik eerst de benzine aftappen met een pompje?

Gr
 
Of een QS kopen met sensor die beide kanten op kan.

Ik ben zelf erg fan van Translogic. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Ik heb nu een HM Ten Kate versie op mijn circuitmotor zitten en die doet het ook prima. Die zat er echter al op dus ik heb geen idee wat betreft installeren en \ of instellen. Ik ben er zo mee gaan rijden en dat gaat goed.

Als ik er zelf 1 zou moeten kopen, en ik heb de centen uiteraard, koos ik voor een Translogic.

Nu zullen andere vast goede ervaringen hebben met andere merken. Dus het is vaak ook maar gevoelsmatig.
 
Laatst bewerkt:
Voor:
full

Na:
full

:]
 
Gefeliciteerd! *O* *O* *O* :]

Mooie en fijne fiets! :Y


Komt daar nu niet een best geluidje uit? Jardine pijpje is dat? :o
Drive safe!! :] :] :] :] :] :]
 
Hallo allemaal, ik moet tijdelijk de tank van mijn gsx600r uit 2002 halen om makkelijker bij de startmotor te kunnen komen. Er zit alleen geen kraantje op de tank. Is dit vacuum geregeld en kan ik de tank er zo afhalen zonder dat deze gaat lekken of moet ik eerst de benzine aftappen met een pompje?

Gr

Phoe, lang geleden dat ik aan de k1-2-3 gesleuteld heb.
Zachte leiding? Dubbel en trekbandje erom. Harde? Gaat niet lekken want Suzuki gaat best geen motor construeren waar bij de tank alleen leeg eraf kan. Maar dar laatste is geen garantie.
 
Geen volle tank bij de afleverbeurt? :9
Veel plezier met de nieuwe aankoop en veilige km's gewenst!

Dank je wel! :t
Geen volle tank bij de afleverbeurt? :9
Veel plezier met de nieuwe aankoop en veilige km's gewenst!

Zie die grijns.
Die heeft heel de tank meteen leeggereden. Dat zie je toch? :+

_O-

Nee, apart hè...
Hij zei nog vóór de proefrit: "Ik zal er wat extra benzine in doen"
Ik zei: "Gooi 'm maar gelijk vol"
Maar helaas... na 15 minuten kon ik tanken.

Gefeliciteerd! *O* *O* *O* :]

Mooie en fijne fiets! :Y


Komt daar nu niet een best geluidje uit? Jardine pijpje is dat? :o
Drive safe!! :] :] :] :] :] :]

Dank je! :t

Hij blert nogal ja, even oordoppen halen voor het comfort, of de db-killer erin doen O-)
 
Phoe, lang geleden dat ik aan de k1-2-3 gesleuteld heb.
Zachte leiding? Dubbel en trekbandje erom. Harde? Gaat niet lekken want Suzuki gaat best geen motor construeren waar bij de tank alleen leeg eraf kan. Maar dar laatste is geen garantie.
Bij mijn CBR uit 2003 kon die destijds er ook uit zonder iets af te dichten. Ging beetje lekken druppelen uit het slangetje uiteraard, maar dat was het.

Lijkt mij dat het bij de GSXR hetzelfde werkt, maar dat is enkel mijn inbeelding.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel! :t_O-

Nee, apart hè...
Hij zei nog vóór de proefrit: "Ik zal er wat extra benzine in doen"
Ik zei: "Gooi 'm maar gelijk vol"
Maar helaas... na 15 minuten kon ik tanken.Dank je! :t

Hij blert nogal ja, even oordoppen halen voor het comfort, of de db-killer erin doen O-)
_O- _O-

Have fun man!
Lekker weer deze dagen nog volgens mij dus heerlijk genieten.
 
Hallo allemaal, ik moet tijdelijk de tank van mijn gsx600r uit 2002 halen om makkelijker bij de startmotor te kunnen komen. Er zit alleen geen kraantje op de tank. Is dit vacuum geregeld en kan ik de tank er zo afhalen zonder dat deze gaat lekken of moet ik eerst de benzine aftappen met een pompje?

Gr


Beste is leeghalen er zijn van die pompjes ervoor te koop.Ik meen dat enkel de leiding leegloopt.Zelf haal ik altijd de benzine eruit vanwege veiligheid en ik spoel dan ook meteen de tank eventjes uit.
 
Laatst bewerkt:
Phoe, lang geleden dat ik aan de k1-2-3 gesleuteld heb.
Zachte leiding? Dubbel en trekbandje erom. Harde? Gaat niet lekken want Suzuki gaat best geen motor construeren waar bij de tank alleen leeg eraf kan. Maar dar laatste is geen garantie.

Beste is leeghalen er zijn van die pompjes ervoor te koop.Ik meen dat enkel de leiding leegloopt.Zelf haal ik altijd de benzine eruit vanwege veiligheid en ik spoel dan ook meteen de tank eventjes uit.


Bedankt heren, tank is eraf zonder dat deze ging lekken.
Was een harde leiding idd.
 
Vandaag mijn brommert weggebracht voor de 54dkm beurt en een vers achterbandje. Gelijk even de R&G Tail Tidy kit opgehaald:
2018-07-10-19.06.34-Custom-e1531247033511.jpg

Nu alles compleet. Hopelijk morgen eind van de middag motor halen en dan gelijk het spul erop schroeven, scheelt gedoe en gezeur in Duitsland dit weekend. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan