Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk, je kan van alles doen maar geld kost het altijd en wil wel beetje mooi!
Ja,er word het meest verdient aan keukens,badkamers en tuinen.
Die drie verdienen bij mij niet veel,afgelopen winter een nieuwe Eiken vloer in huis laten leggen,nu eerst sparen voor een nieuwe 750 gixxer,als ie komt dan kan het...
 
Even 2 filmpjes van het weekend, geven een aardige indruk. :)
Vanaf 10 sec, en deze wordt leuk vanaf 30 sec:
Foto's edg moet ik nog even uitzoeken, geen puf voor gehad, begin nu net wat op te knappen...

En idd vertel mij wat over kosten aan een keuken... Plus de hele verbouwing heeft er aardig ingehakt. :X

Edit: deel 2:
 
Laatst bewerkt:
Welkom en proficiat met de nieuwe aanschaf :t

Misschien een keer een circuitdagje gaan doen om de bochten wat beter te leren nemen?

Zo begon ik ook in 2013 en ben nu ontplooit tot een langzame circuitrijder })


Staat ook zeker in de planning, ben nu inmiddels ruim 1600 kilometers verder en het gevoel begint er zeker lekker in te komen. Het is nu gewoon een kwestie van geduld en lekker rijden en ik wil volgend jaar een circuit training mee pakken.
 
De verloren paarden zijn gevonden *O* Gevalletje te smalle dbkiller...

20180721_pajic.jpg


Maandag het circuit op. Kijken of we nog wat seconden kunnen verbeteren :]
 
Hallo heren, ik heb sinds vorige week naast mij Aprilia RSVR nu ook een Suzuki GSXR 750 van 2004.
In het verleden ook al 2 Suzuki`s gehad echter waren dit 1000cc motoren.

De 750 welke ik heb gekocht is de allermooiste niet meer maar een beetje opknappen zover de tijd vordert vind ik ook leuk.

Nu heb ik inmiddels al een andere achterbrug, kuipruit en remschijven voor. Is nog onderweg een nieuw achterlicht met geïntegreerde knipperlichten, teller behuizing, knipperlichten voor de voorzijde, zwarte rem en koppelingshendels en een LSL SBK kit.

Zoals jullie zien moet ik eerdaags dus het e.e.a. sleutelen. Daarom ben ik op zoek naar een werkplaats handboek. Heeft iemand van jullie die toevallig?

Groeten,

RSVisch
 
Ik heb die van de 600, maar tot nu toe ben ik alleen dingen tegen gekomen die hetzelfde zijn op de 750. Voor onderhoud e.d. is ie dus prima. Als je die wil moet je maar ff een pb sturen met je emailadres.
 
Maandag het circuit op. Kijken of we nog wat seconden kunnen verbeteren :]


Ben er een maandag ook bij hopelijk kan ik er wat rondjes rijden ? Heb wat storingen in het hoofd ,duizelig veel hoofdpijn. Anders moet btb maar 1 sessie rijden op mijn motor of dat de nieuwe vering goed staat? Het gaat alvast geen topdag worden voor mij met die hitte. -O-
 
Ben er een maandag ook bij hopelijk kan ik er wat rondjes rijden ? Heb wat storingen in het hoofd ,duizelig veel hoofdpijn. Anders moet btb maar 1 sessie rijden op mijn motor of dat de nieuwe vering goed staat? Het gaat alvast geen topdag worden voor mij met die hitte. -O-
Balen Willem, hopelijk staat er een beetje wind Maandag. Vind ik zelf altijd veel schelen op een warme circuitdag.
 
Ben er een maandag ook bij hopelijk kan ik er wat rondjes rijden ? Heb wat storingen in het hoofd ,duizelig veel hoofdpijn. Anders moet btb maar 1 sessie rijden op mijn motor of dat de nieuwe vering goed staat? Het gaat alvast geen topdag worden voor mij met die hitte. -O-


Assen?

Ben ook van de partij :]
 
De verloren paarden zijn gevonden *O* Gevalletje te smalle dbkiller...

[afbeelding]

Maandag het circuit op. Kijken of we nog wat seconden kunnen verbeteren :]

Kijk mooi zo, Timo lekker aan het prutsen geweest.

Hallo heren, ik heb sinds vorige week naast mij Aprilia RSVR nu ook een Suzuki GSXR 750 van 2004.
In het verleden ook al 2 Suzuki`s gehad echter waren dit 1000cc motoren.

De 750 welke ik heb gekocht is de allermooiste niet meer maar een beetje opknappen zover de tijd vordert vind ik ook leuk.

Nu heb ik inmiddels al een andere achterbrug, kuipruit en remschijven voor. Is nog onderweg een nieuw achterlicht met geïntegreerde knipperlichten, teller behuizing, knipperlichten voor de voorzijde, zwarte rem en koppelingshendels en een LSL SBK kit.

Zoals jullie zien moet ik eerdaags dus het e.e.a. sleutelen. Daarom ben ik op zoek naar een werkplaats handboek. Heeft iemand van jullie die toevallig?

Groeten,

RSVisch

Hey, een oude bekende uit het RS250 topic :) Had jij niet zelfs mijn 1e 250 gekocht???

Maar ik heb nog wel een WPHB voor je stuur me even een Gmail.

Ben er een maandag ook bij hopelijk kan ik er wat rondjes rijden ? Heb wat storingen in het hoofd ,duizelig veel hoofdpijn. Anders moet btb maar 1 sessie rijden op mijn motor of dat de nieuwe vering goed staat? Het gaat alvast geen topdag worden voor mij met die hitte. -O-

Verder alles wel goed? Maak me wel een beetje zorgen om je met die "storingen" bij je...

Waar gaan jullie rijden? Pa komt misschien wel ff langs.

Balen Willem, hopelijk staat er een beetje wind Maandag. Vind ik zelf altijd veel schelen op een warme circuitdag.

Met wind in de rug het rechte stuk op komen kan je het aan het einde vrij warm krijgen :P

Yep Assen leuk dat je er ook bent🏁 Is HJ er ook bij ?

Ah Assen. Heb het doorgegeven, misschien komt hij dus langs.
 
Nog even een klein vraagje tussendoor:

Ik heb de koelvloeistof van m'n GSX-R uit 2002 vervangen (blauw spul van de action, cheap maar wel gewoon G+ en geschikt voor aluminium en zonder silicone toevoegingen).
Volgens de HOW-TO moet ik de motor even laten draaien zonder dop van de radiateur zodat deze kan ontluchten. Bij mij gaat de koelvloeistof dan na een een tijdje koken!
Ik las dat dat normaal is omdat de koelvloeistof normaal gesproken onder druk staat en daardoor niet kookt.
Klopt dit en hoe kun je de koelvloeistof dan het beste laten ontluchten??
 
Ja en zoals je het nu doet maar zonder de motor zo warm te draaien.
Ik zelf zet alles vol, dop erop en laten draaien.
Dan afkoelen en radiator afvullen.
 
Hopelijk kan iemand me helpen, ik zoek me een ongeluk naar techspec snakeskin tandpasta voor mijn Suzuki gsxr 600 uit 2013. Heeft iemand een adresje of site? Alles wat ik op Google vindt is of uit Amerika of niet voor mijn model.

Alvast bedankt!
 
Hopelijk kan iemand me helpen, ik zoek me een ongeluk naar techspec snakeskin tandpasta voor mijn Suzuki gsxr 600 uit 2013. Heeft iemand een adresje of site? Alles wat ik op Google vindt is of uit Amerika of niet voor mijn model.

Alvast bedankt!

Ik moest even Googlen, maar dat is dus een tank grip?

Waarom perse die?

Geen mooie leverbaar in NL shops?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan