Motor-Forum

Select Forum

R6 2001 houdt in

Reg. datum:
02 okt. 2017
quote:
RG-gamma schreef op 11 februari 2018 @ 11:11:
Je schrijft dat de motor bij vol gas inhoud bij 7000 t maar doet hij dat ook bij geleidelijk
gas geven,of loopt de motor dan wel goed door zonder inhouden?

Bij geleidelijk gas loopt 'ie netjes door. Bij volgas merk je al meteen dat 'ie hapert

Reg. datum:
18 jan. 2011
Je hebt de gasschuiven en naalden "globaal schoongemaakt" zie ik.
Heb je daarbij de membranen goed gecontroleerd op luchtdichtheid? Kleine scheurtjes of gaatjes op de plaatsen waar de membranen telkens vouwen kunnen dit soort symptomen veroorzaken.
Aprilia RSV Mille '01 - BMW K75 S '91 - XJ900

Reg. datum:
02 okt. 2017
quote:
sodeknetters schreef op 11 februari 2018 @ 12:05:
Je hebt de gasschuiven en naalden "globaal schoongemaakt" zie ik.
Heb je daarbij de membranen goed gecontroleerd op luchtdichtheid? Kleine scheurtjes of gaatjes op de plaatsen waar de membranen telkens vouwen kunnen dit soort symptomen veroorzaken.

Inmiddels zijn ze ook ultrasoon gereinigd. En helemaal nagelopen, de carbs zijn in orde. Ik heb zelfs met een andere carburateurset gereden, lost het niet op.

Paarse techneut

de botte romanticus

Reg. datum:
28 mei. 2002
Functie:
Paarse techneut
quote:
GuusvanWijk schreef op 11 februari 2018 @ 12:07:

[...]

Inmiddels zijn ze ook ultrasoon gereinigd. En helemaal nagelopen, de carbs zijn in orde. Ik heb zelfs met een andere carburateurset gereden, lost het niet op.

doet ie het ook met de choke aan?
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

Reg. datum:
02 okt. 2017
quote:
Zot schreef op 11 februari 2018 @ 12:11:

[...]

doet ie het ook met de choke aan?

Ga ik proberen! Meestal smoort 'ie bij volgas met choke aan toch? Nog niet geprobeerd

THE BLUE HAZE

Reg. datum:
29 nov. 2009
quote:
GuusvanWijk schreef op 11 februari 2018 @ 11:49:

[...]

Bij geleidelijk gas loopt 'ie netjes door. Bij volgas merk je al meteen dat 'ie hapert

Lijkt mij dan toch dat er iets niet klopt in de brandstof voorziening,op een dynotestbank moeten ze dat kunnen zien,dus misschien een optie.
Deurdonderen met de Ducati pussy fighter.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.