Ktm 690 sm standaard uitlaten

Benjimoto

Rookie
6 okt 2017
4
0
Spijk
Goeiedag,

Ik ben hier nieuw dus vergeef mij als ik het verkeerd doe/plaats.

Ik ben nu 2 weken de trotse eigenaar van een ktm 690 sm.
Ben der super blij mee, alleen zou ik het geluid wat grovver willen.
Nu zat ik zo te zoeken en zag ik dat voor een goeie set uitlaten al gauw €1000,- kwijt ben.
Zoveel geld ben ik er niet van plan uit te geven.
Ik zag op youtube dat wanneer je de DB killers eruit laat halen dit al een groot verschil maakt.
Nu hoor ik je denken , “ haal ze er dan gewoon uit “.
Ja dat zei ik dus ook tot dat de jongen van wie ik hem heb gekocht mij vertelde dat deze vast gelast zijn??????
Klopt dit? Is dit bij alle ktm 690 sm zo??
Wie kan mij verder helpen.

Gr
 
Goeiedag,

Ik ben hier nieuw dus vergeef mij als ik het verkeerd doe/plaats.

Ik ben nu 2 weken de trotse eigenaar van een ktm 690 sm.
Ben der super blij mee, alleen zou ik het geluid wat grovver willen.
Nu zat ik zo te zoeken en zag ik dat voor een goeie set uitlaten al gauw €1000,- kwijt ben.
Zoveel geld ben ik er niet van plan uit te geven.
Ik zag op youtube dat wanneer je de DB killers uit de standaard uitlaten laat halen dit al een groot verschil maakt.
Nu hoor ik je denken , “ haal ze er dan gewoon uit “.
Ja dat zei ik dus ook tot dat de jongen van wie ik hem heb gekocht mij vertelde dat deze vast gelast zijn??????
Klopt dit? Is dit bij alle ktm 690 sm zo??
Wie kan mij verder helpen.

Gr
 
Laatst bewerkt:
Maatje van me heeft toen voor z'n 690SM een SC Project uitlaat gekocht. Zag d'r goed uit en niet al te duur voor de hele lijn. Wel een paar weekjes levertijd vanuit Italië.
 
origineel zitten geen DB killers (wel een kat) dan moet je gaan slijpen en lassen.
ga voor een 2e hands demper setje
 
origineel zitten geen DB killers (wel een kat) dan moet je gaan slijpen en lassen.
ga voor een 2e hands demper setje


Een kat?
Wat houd dat precies in? Want ik vind de standaard uitlaten van de 690 juist heel mooi , wat ik al zei wil er alleen nog een mooi geluid uit 😊
 
Heb hier een standaard rvs einddemper liggen waar het een en ander uit gehaald is en daarna dichtgelast weet niet hoe het geluid is?
2e hands Akrapovic is voor 500 te koop in Duitsland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan