BOT 18. Het SlakkerwegBot

Vanmiddag net optijd aanwezig om mee te gaan met de rit. Kwastert weer bedankt voor een leuke route. Moest wel na de pauze weer op huis aan, maar heb er toch van genoten. Tot een volgende keer, en dan wat langer.
 
Omdat ik toch eens wil gaan kijken bij zo'n zijspantreffen waar ik steeds over lees,vandaag maar eens naar Halle gereden.Andere zijspannen bekeken hoe daar bepaalde dingen waren uitgevoerd,met andere bezoeker gesproken en daarna met alleen maar groot licht naar huis gereden.Moet toch maar eens wat bedrading nakijken.Bij Doetinchem ff bij de MacSnack wat gegeten en mooi op tijd thuis voor de koffie.

Voor wie er nog is een gezellige avond en tot een volgende keer.
 
Omdat ik toch eens wil gaan kijken bij zo'n zijspantreffen waar ik steeds over lees,vandaag maar eens naar Halle gereden.Andere zijspannen bekeken hoe daar bepaalde dingen waren uitgevoerd,met andere bezoeker gesproken en daarna met alleen maar groot licht naar huis gereden.Moet toch maar eens wat bedrading nakijken.Bij Doetinchem ff bij de MacSnack wat gegeten en mooi op tijd thuis voor de koffie.

Voor wie er nog is een gezellige avond en tot een volgende keer.


Leuk om je even gesproken te hebben.
 
Leuk om weer een nieuw gezicht bij een bekende naam te zien. Volgende keer tentje mee, dan zullen we je ontgroenen.
 
Was gezellig. :]
full
 
Super gezellig Bot gehad. Alles weer top geregeld, ook een prachtige route. Arjen, Petra en Marloes dank voor het shirt, jullie waren weg voor ik het door had.

Was wel vroeg moe dus op tijd er in gekropen. Terugweg was nat maar dat is ook niet erg.

Tot de volgende vergadering, wellicht ergens in april O-)
 
Het was weer genieten!!!
Alle deelnemers bedankt voor dit gezellige weekend.
De rit door dit fenomeenaal mooie stuk Nederland, uitgezet en voorgereden door Kwastert, was onvergetelijk. Zelfs zonneschijn was geregeld!.

Ik verkeerde in de gelukkige omstandigheid om de buurman te mogen zijn van de mannen die toch wel iets met moonshine hebben en zelfs zij hebben zich strikt gehouden aan de verordening van Kwastert dat de Achterhoek geen onwettige zaken tolereert.

Op de thuisreis nog gezwaaid naar een combinatie van een vaag Japans merk. }) Als ik het goed zag was het een Honda? Had mijn leesbril even niet op. :+

Nogmaals dank voor dit heerlijke weekend. Elefanten enzo is me effe te koud dus ....tjonge wat duurt het nog lang voor ik weer naar G'muiden kan.

Nu eerst maar even zien om alle natte troep droog te krijgen.
Dat het jullie goed mag gaan.
 
Ik vond het ook een geslaagd weekeind. Bedankt voor de grote opkomst en graag tot een volgende vergadering.



(Bij huize Daf400 zeker alles nog rustig.........)
 
Het ziet er gezellig uit, had ik best bij willen zijn :)

Hier nog alles rustig ja....

Als je alles op voorhand weet.. ;)
 
Huh? Hellracer aanduwen? Startkoppeling?

Ziet er verder super gezellig uit, jammer dat ik op vakantie was (al was het in Griekenland ook best uit te houden ;) )
 
Laatst bewerkt:
Dat krijg je als je op vrijdag in het donker aankomt en heel eigenwijs je tent gaat opbouwen bij het licht van de motor.
"Ik heb een dikke BMW accu dus dat gaat best zonder draaiende motor"
Niet dus.

Bosso nog een beetje droog thuis gekomen? Je bent je benzinesokken vergeten trouwens...
 
Dat krijg je als je op vrijdag in het donker aankomt en heel eigenwijs je tent gaat opbouwen bij het licht van de motor.
"Ik heb een dikke BMW accu dus dat gaat best zonder draaiende motor"
Niet dus.

Bosso nog een beetje droog thuis gekomen? Je bent je benzinesokken vergeten trouwens...


Haha, ik had bijna hetzelfde. Op het laatst was koplamp nog gloeiende spijker, dus accu goed leeg.

Zit een accu-tje in van 2/3e volume en 1/2 gewicht ten opzichte van origineel.

Geheel tegen mijn verwachting in deed ie prima starten op zaterdag. *O*
 
Dat krijg je als je op vrijdag in het donker aankomt en heel eigenwijs je tent gaat opbouwen bij het licht van de motor.
"Ik heb een dikke BMW accu dus dat gaat best zonder draaiende motor"
Niet dus.

Bosso nog een beetje droog thuis gekomen? Je bent je benzinesokken vergeten trouwens...

In ruil voor een droog setje sokken en een paar bakken koffie mag iedereen mijn benzinesokken hebben. ;)


Nou zal niet iedereen deze opmerking begrijpen, dus hier mijn verhaal: Vrijdagmorgen toen ik Robert ophaalde viel het me al op dat de het span niet zo lekker liep. Kan een vuiltje of wat water in de vlotterbakjes zijn, dus een verse plons benzine in de tank en gaan met die banaan! Maar het probleem loste zich niet op. Sterker nog de voltmeter bleef ook nog eens op 12 V. staan, maar het laadlampje brandde niet. :? Dan maar zonder verlichting en met een gangetje van 90 km/h verder tuffen want de motor kwam nauwelijks boven de 3500 toeren. Na 5 uur gedoe eindelijk dan toch nog Halle kunnen bereiken waar we niet de eersten maar zeker niet de laatsten waren.

Zaterdag: Na de accu een nachtje aan de lader te hebben laten staan (dank je voor de lader Kwastert) konden we vrijwel probleemloos de dagtoer rijden. Maar ja, daar reden we geen hogere snelheden, en de accu hield zich ook goed. Het woord slakkeren is me nu dan ook helemaal duidelijk. ;)

Zondag: Na het verwerken van mijn kater, sloten koffie, natte zooi inpakken en het afwachten van enkele regenbuien konden we tegen 12.00 uur ook op pad. Het span liep iets beter dan vrijdag, maar het was hooguit een 6je. Gebruikmakend van viaducten als het regende nog eens de vlotterbakjes leeg gegooid, en zowaar; het ging er iets op vooruit. Maar na Dordrecht voelde ik m'n voet van de schakelpook glijden, en m'n voet begon ook raar te tintelen. Met andere woorden; de benzine zeek uit de linker carburateur, en m'n laars was doorweekt van de benzine :( Dan maar stoppen bij het benzine station aan de A59 om dat te verhelpen. Maar.... toen stond daar dat boord met Standdaarbuiten! *O* En daar woont ons aller Hellracer! *O* *O* Tussen de regenbuien en een bak koffie door de carbs (met een hoop troep!) weer eens leeg gegooid, en een setje droge sokken en een plastic tasje voor in m'n laars meegekregen van Hellracer. :} Tussen Roosendaal en Goes nog een paar dikke plensbuien op m'n donder gekregen, en daarom eerst maar eens naar huis gereden om droge kleding aan te trekken, en daarna met de auto verder om Robert naar huis te brengen.


@ Kwastert; dank voor de organisatie van BOT 18, en alles daar omheen. :t
@ Hellracer; Als je de bezinelucht eruit krijgt, mag je de sokken houden. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan