Android Smartphone Navigatie

Of wat ik doe: 2-de SIM kaart bestellen = gratis (tenminste bij KPN).
Bij outdoor weekenden, is dan de nav-tel ook mijn telefoon om mee te bellen en te sms-en.
 
Dat kan alleen met een KPN mobiel abonnement. Niet met een Hi abonnement.
En er mag maar 1 kaart tegelijk gebruikt worden. Diegene die zich het laatst aanmeldt wordt aktief.

Kan ook bij Vodafone en T-Mobile kun je een tweede SIM kaart vragen.
Bij KPN is het tweede SIM kaartje niet gratis. Voor de abonnements kosten maakt het niets uit.
 
Laatst bewerkt:
De eerste keer was gratis en de tweede keer ook, toen 1 kaart de geest had gegeven.
 
vraag er ook 1 aan , heb ik eerder ook wel eens gehad .
is ook wel handig , kan ik mn oude telefoon ook weer naar festivals mee nemen
 
Ik weet niet of dat hier mag, maar ik bied een Kyocera DuraForce PRO te koop aan. Staat op marktplaats, bij navigatie toestellen.vraagprijs 150 euro, met Xgrip.

Het is een rugged smartphone, waterdicht en met handschoenen te bedienen. Ideal als navigatie toestel op de motor, met rammount Xgrip houder.
Android 6, 32 GB Rom en 3GB ram geheugen.
Gebruikt toestel uit America, met Sprint simlock. Waarschijnlijk niet te gebruiken als telefoon.
 
Stomme vraag misschien, maar waarom?

Ik heb de Duraforce XD (eigenlijk de voorloper) en die bevalt mij zéér goed. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit zo'n fijne navigatie gehad.

Voor mensen die iets dergelijks zoeken is jouw aanbieding wel aan te bevelen. Als je zo'n ding uit Amerika laat komen ben je ook al snel meer dan 100 Euro kwijt.
 
Iets meer info.
Ik had er 2 gekocht, eentje voor mij en eentje voor manlief. Ik vindt hem stukken beter dan mijn oude zumo, maar hij blijft toch liever bij Garmin.
Daarom dus eentje te koop! Zonde om in de kast te laten liggen, toch?
 
Ik heb een tijdje de Galaxy S6 gebruikt. Bevalt heel goed als navigatie. Alleen in de regen :N :N
Nu was mij ook wel bekend dat de S6 niet waterdicht is maar toestellen kunnen vaak wel een buitje hebben. De S6 is gemonteerd achter de kuipruit maar regen is toch niet zo'n succes.

Daarom een Doogee S60 besteld. Ben zeer benieuwd of mijn derde Chinese smart device (smartphone of tablet) wel een succes wordt.
 
Zoals eerder gemeld, nog steeds tevreden over de Nomu s10 pro.
Ik denk dat alle smartphones met voldoende werkgeheugen wel voldoen.
Het zijn de navigatie apps die het verschil maken.
 
Zoals eerder gemeld, nog steeds tevreden over de Nomu s10 pro.
Ik denk dat alle smartphones met voldoende werkgeheugen wel voldoen.
Het zijn de navigatie apps die het verschil maken.
Dat denk ik ook. Ik rij al enige tijd met een Homtom Zoji Z8 (met 64 gb / 4 gb geheugen) en dat gaat zonder enig probleem. De batterij is voldoende voor een volle dag toeren en daarbij muziek afspelen. Het scherm is briljant (zelfs bij erg helder weer).
 
Wat denken jullie van deze: BV5800 Pro
Wireless charging. Zelfde specs als mijn Nomu kwa processor en geheugens. Kan ik goed mee leven.
full
 
Laatst bewerkt:
Behoorlijke specs, redelijke prijs, grote batterij en wireless opladen. Pluspunten wat mij betreft.

Ik vind het RAM geheugen wat klein. Ik had 2 gig op de HT20, toen ik overstapt op HT20pro die 3 gig heeft, merkte ik hoeveel soepelder de telefoon werkte.
 
Ik zou zelf ook voor meer intern gaan. 2GB is tegenwoordig niet zo veel meer en wat betreft software optimalisaties hebben is de Chinezen niet zo hoog zitten.

Maarre waarom de Backview. Krijg je het probleem met de Bluetooth niet opgelost
 
Ik weet niet of dat hier mag, maar ik bied een Kyocera DuraForce PRO te koop aan. Staat op marktplaats, bij navigatie toestellen.vraagprijs 150 euro, met Xgrip.

Het is een rugged smartphone, waterdicht en met handschoenen te bedienen. Ideal als navigatie toestel op de motor, met rammount Xgrip houder.
Android 6, 32 GB Rom en 3GB ram geheugen.
Gebruikt toestel uit America, met Sprint simlock. Waarschijnlijk niet te gebruiken als telefoon.
Ik heb me er nooit zo in verdiept, dus ik moet me nog even inlezen ;)

Maar heb je misschien een foto van hoe het eruit zit/gemonteerd is?

Alvast bedankt!
 
Wat denken jullie van deze: BV5800 Pro
Wireless charging. Zelfde specs als mijn Nomu kwa processor en geheugens. Kan ik goed mee leven.
[afbeelding]

Ik had een Blackview BV6000. Na een maand of negen begon het scherm aan de zijkanten aan de binnenkant los te laten. Ging steeds verder totdat ik bijna niet meer kon typen. Typen was sowieso een drama omdat het scherm heel slecht aanrakingsgevoelig was. Telefoon opgestuurd naar China. Kreeg hem retour met een 'nieuw' scherm.

Maar dat scherm had krassen AAN DE BINNENKANT! :( Ik heb er minstens tien mails aan gewijd maar kreeg geen enkele reactie meer. Verkoper ook nog op Amazon gerapporteerd maar nul reactie. Laat dan maar, ik heb mijn lesje geleerd...

Na zes maanden begon overigens ook het tweede scherm aan de binnenkant los te laten. Ik heb de Blackview een enorme schop verkocht en koop er niet nog één.

Ik raad hem je dus af.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik mijn iPhone om te navigeren. TomTom Go voor de iPhone kan nog steeds geen routes synchroniseren met MyDrive. Ik was benieuwd hoe dat bij Android ging. Oude Galaxy S3 met Android 4.3 en gebarsten scherm uit kast getrokken. Fabrieksinstellingen terug gezet en TomTom geïnstalleerd. Wat me opvalt:

- TomTom lijkt nog prima op Android 4 te draaien
- MyDrive synchronisatie van routes werkt prima
- De Android versie geeft mijn contacten op de kaart weer. Ook fijn.

Ik ga eens nadenken wat ik doe. Ik zit behoorlijk in het iPhone ecosysteem. Dus ik moet nadenken wat ik doe. Wachten tot TomTom bedenkt hoe ze dit voor de iPhone voor elkaar krijgen, of een goedkoop rugged amdroid toestel erbij kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan