The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je motor aan een buitenpoort* die bediend wordt door een nummer klavier
* met buitenpoort bedoel ik dus iets zoals een poort in een omheining/hekwerk die toegang geeft tot een terrein, en niet een poort in een gebouw.
De poort hoeft er niet helemaal op te staan, want ik moet het nummerklavier duidelijk kunnen zien, dus als ik gewoon kan zien dat het om een 'buitenpoort' gaat is het goed.

Voorbeeldje ...
 
Die wist ik gewoon staan :t
Ik weet er nog zo eentje, een groene, die dagelijks rijdt. Iemand die dat gebruikt om van thuis naar het station te rijden, en dan met de trein verder naar het werk. Maar die ga je natuurlijk niet zien staan zo vroeg, en al zeker niet op een feestdag :P
Dus ik maar hopen dat ze bij deze dranken handel hun Piaggiootje als gewoonlijk buiten lieten staan.
Al vind ik het wel een beetje zonde om die zo buiten te laten oprotten '(
 
Die wist ik gewoon staan :t
Ik weet er nog zo eentje, een groene, die dagelijks rijdt. Iemand die dat gebruikt om van thuis naar het station te rijden, en dan met de trein verder naar het werk. Maar die ga je natuurlijk niet zien staan zo vroeg, en al zeker niet op een feestdag :P
Dus ik maar hopen dat ze bij deze dranken handel hun Piaggiootje als gewoonlijk buiten lieten staan.
Al vind ik het wel een beetje zonde om die zo buiten te laten oprotten '(

11/11 is bij jullie ook echt een nationale feestdag of DKP viert dan gewoon feest?
 
11/11 is bij jullie ook echt een nationale feestdag of DKP viert dan gewoon feest?
Ja, ik vier "feest", want ik werk vandaag aan 130%.
Velen zouden dan nog meer feest vieren, want die zijn 200% betaald.

Maar de grootste partymensen zijn vandaag de werkende* ambtenaren, die hebben 300% :')

Tja, bewakingsagenten moeten zich hier met een minimumloon tevreden stellen B|
Maar ondanks dat doe ik mijn werk gewoon heel graag ... vanwege de vliegtuigen uiteraard ...

* voor vrije interpretatie vatbaar ...
 
Ja, ik vier "feest", want ik werk vandaag aan 130%.
Velen zouden dan nog meer feest vieren, want die zijn 200% betaald.

Maar de grootste partymensen zijn vandaag de werkende* ambtenaren, die hebben 300% :')

Tja, bewakingsagenten moeten zich hier met een minimumloon tevreden stellen B|
Maar ondanks dat doe ik mijn werk gewoon heel graag ... vanwege de vliegtuigen uiteraard ...

* voor vrije interpretatie vatbaar ...

Nou, ik heb geen 300 % hoor... Wel een extra dag verlof. Nou ja, extra, je werkt ook wel op een verlofdag natuurlijk :)
Maar 300% voor ambtenaren... Toch niet voor ons alleszins ;)
 
Nou, ik heb geen 300 % hoor... Wel een extra dag verlof. Nou ja, extra, je werkt ook wel op een verlofdag natuurlijk :)
Maar 300% voor ambtenaren... Toch niet voor ons alleszins ;)
Wat werrk doe je eigenlijk? Ik zie "iets met de motorfiets", dat ivm ambtenaar kan ik mij enkel 1 ding voorstellen ... motor politie agent?

Edit: in dat geval, je dienstmotor mag je ook gebruiken in dit spel he ;)
Kan je gewoon meespelen tijdens je werk *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
10hkgn6.jpg

ab2k9x.jpg
 
Wat werrk doe je eigenlijk? Ik zie "iets met de motorfiets", dat ivm ambtenaar kan ik mij enkel 1 ding voorstellen ... motor politie agent?

Edit: in dat geval, je dienstmotor mag je ook gebruiken in dit spel he ;)
Kan je gewoon meespelen tijdens je werk *D

Niet echt politie, maar wel dezelfde motorfiets ;)
Alleen ben ik dan meestal bezig met andere dingen dan platwalsen te zoeken :) Maar wie weet past het wel eens...
 
Je motor bij een officieel bord "verboden de dieren te voeren"
Een officieel bordje dus, geen handgeschreven/handgemaakt bord.
Voorbeeldje ...
Het hoeven geen meerdere bordjes-in-één te zijn, en het mag ook betreffende slechts 1 bepaalde diersoort zijn, of gewoon dieren in het algemeen.
 
Iedereen stil gevallen? ... nou ... als het weer in NL is zoals het nu hier is, begrijp ik dat maar al te goed B|

Ik ben deze morgen nog droog op mijn werk aangekomen, om 2:45 ... ale ja, dat is niet 's morgens, dat is nog nacht :')

Een goed uurtje later begint het er uit te kledderen, zo hard dat er zelfs op het tarmac een laagje water blijft liggen :X
 
Iedereen stil gevallen? ... nou ... als het weer in NL is zoals het nu hier is, begrijp ik dat maar al te goed B|

Ik ben deze morgen nog droog op mijn werk aangekomen, om 2:45 ... ale ja, dat is niet 's morgens, dat is nog nacht :')

Een goed uurtje later begint het er uit te kledderen, zo hard dat er zelfs op het tarmac een laagje water blijft liggen :X

Zus en zwager + 3 neefjes zijn hier aan het logeren. We hebben nog wel een slab met niet voeren als tekst. Ik heb genoeg te doen ;)

En het is pestweer :)
 
Laatst bewerkt:
Je motor Op, of PAL NAAST een passeerstrook
Voorbeeldje ...
Let wel, in mijn voorbeeldje sta ik NIET OP de passeerstrook, maar er net naast, zodanig dat je er zelfs als voetganger niet meer tussen past, en dat bedoel ik dus wat het moet zijn als OP niet mogelijk is wegens veiligheidsredenen. De passeerstrook beslaat in dit voorbeeld 2 kanten, aan de ene kant wat meer dan aan de andere, maakt uiteraard niet uit aan welke kant je staat.
 
In uw voorbeeld vind ik het moeilijk uit te maken of het wel degelijk een fiestspaaltje betreft :+
[afbeelding]
Bij deze daarentege, geen twijfel mogelijk denk ik *D

top :t

Mijn voorbeeld betreft wel een fietspaal, alleen is deze op het trottoir gepositioneerd. of wordt het dan een trottoirpaal _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan