The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht al zoiets, een reddingsboei zonder water in de buurt is zelfs voor jullie wat vreemd :+
Oh, ja hoor....Zijn bij veel bruggen, sluizen en jachthaventjes wel te vinden :Y
Alleen is nederland in paniek door het "extreme" _O- winterweer.....Veel scholen zijn gesloten, openbaar vervoer (met name de trein) rijdt niet of nauwelijks en de helft van de zoutvoorraad is alweer uitgestrooid waardoor je jezelf qua geur aan de kust waant wanneer je midden in de stad bent :P
Mijn excuus om niet te rijden is dat ik met ontstekingsremmende pijnstillers voor m'n schouder thuis zit '(
Neem maar aan dat heel deze situatie gewoon hetzelfde is in België :')

Denken dat er sneeuw gaat vallen is dezer dagen al voldoende om alles op zijn kop te zetten :')

Ik mis de winters begin jaren 80!

Anyway, dat het geen weer is waarin je voormje plezier effe uitrijdt om een TRG fotootje te maken neem ik wel aan ;)
Dus in een latere periode zet ik deze leuke opdracht nog wel eens ;)
 
Ik heb wel een aantal reddingsboeien gezien vandaag, en heb een flink stuk gereden, maar op de pont van Texel hangen de reddingsboeien niet op het auto (en motor-) dek. En inderdaad, ik reed 110 op teller, want m'n handen waren al koud genoeg. Toch zijn er de hele 130km maar een paar auto's mij voorbij gegaan, de rest reed allemaal langzamer, terwijl er juist nu meer zout dan asfalt ligt. :')

Trouwens, weet iemand waar ik goedkope (geen 100 euro) handkappen voor een CB500 kan halen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een aantal reddingsboeien gezien vandaag, en heb een flink stuk gereden, maar op de pont van Texel hangen de reddingsboeien niet op het auto (en motor-) dek. En inderdaad, ik reed 110 op teller, want m'n handen waren al koud genoeg. Toch zijn er de hele 130km maar een paar auto's mij voorbij gegaan, de rest reed allemaal langzamer, terwijl er juist nu meer zout dan asfalt ligt. :')

Trouwens, weet iemand waar ik goedkope (geen 100 euro) handkappen voor een CB500 kan halen?

Niet echt kappen, ook niet echt mooi, maar wel heel lekker warm en ruim onder de 100 eu :Y
Givi Handbescherming Protective Handle Bar Gloves
 
Laatst bewerkt:
Opdracht is al een tijdje verlopen, maar ik probeer het toch nog:
ZI2lK5i.jpg
 
volgende opdracht: je motor met beide wielen op sneeuw/ijs

Wel opschieten, anders lukt het niet meer. :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een gemakkelijke opdracht ... maar ik was gisterenavond, wegens pijpestelen regen, toch maar met de auto gaan werken :$
jaja, ik was het effe kotsbeu, dat weer ...

Normaal tot 3u werken, maar om 1:30u werd de stand by voor de Winter Operations afgeblazen en mochten we naar huis.

Bij thuiskomst de motor uiteraard wel effe tot bij de overburen geduwd.

Nieuwe opdracht:

Je motor pal naast/voor/achter een paardentrailer
Ja ik weet het, die is al vijvendertig keer geplaatst, maar ik was out of inspiration, en de andere overbuur zijn twee paardentrailers stonden buiten, dus dat werd het dan maar :')

Goodnight! ... of ... goodmorning!
 
Wat een gemakkelijke opdracht ... maar ik was gisterenavond, wegens pijpestelen regen, toch maar met de auto gaan werken :$
jaja, ik was het effe kotsbeu, dat weer ...

Normaal tot 3u werken, maar om 1:30u werd de stand by voor de Winter Operations afgeblazen en mochten we naar huis.

Bij thuiskomst de motor uiteraard wel effe tot bij de overburen geduwd.

Nieuwe opdracht:

Je motor pal naast/voor/achter een paardentrailer
Ja ik weet het, die is al vijvendertig keer geplaatst, maar ik was out of inspiration, en de andere overbuur zijn twee paardentrailers stonden buiten, dus dat werd het dan maar :')

Goodnight! ... of ... goodmorning!
Nu had ik stiekum gehoopt op de opdracht je motor onder water of iets van die strekking...
:+
 
Nu had ik stiekum gehoopt op de opdracht, je motor onder water, of iets van die strekking...
:+
Hebben we ooit eens gehad. Geen idee waar je in B onder water kan staan. Hebben wij tunels die onder een rivier of kanaal doorgaan? En waar je die dan ook kan gebruiken voor zulk een opdracht?

De opdracht werd destijds uitgevoerd door iemand die een flesje of glas water op de tank gezet had, zo stond de motor ook onder water _O-

Die werd toen wel goedgekeurd ;)
 
Hebben we ooit eens gehad. Geen idee waar je in B onder water kan staan. Hebben wij tunels die onder een rivier of kanaal doorgaan? En waar je die dan ook kan gebruiken voor zulk een opdracht?

De opdracht werd destijds uitgevoerd door iemand die een flesje of glas water op de tank gezet had, zo stond de motor ook onder water _O-

Die werd toen wel goedgekeurd ;)

Ik weet hier wel meerdere aquaducten ;)
 
Een groot gedeelte van Nederland ligt onder NAP/zeeniveau, ruim bekeken dus ook onder water :+ Al is dat natuurlijk niet fysiek gezien onder water. Hier zijn ook wel een aantal aquaducten/tunnels die in aanmerking komen, maar meestal is het niet gewenst/heel veilig om daar op t gemakje stil te gaan staan voor een foto.
 
Ik weet hier wel meerdere aquaducten ;)
Maar nu moet je een groot 3D broodje zoeken he, geen aquaducten ;)
Een groot gedeelte van Nederland ligt onder NAP/zeeniveau, ruim bekeken dus ook onder water :+ Al is dat natuurlijk niet fysiek gezien onder water. Hier zijn ook wel een aantal aquaducten/tunnels die in aanmerking komen, maar meestal is het niet gewenst/heel veilig om daar op t gemakje stil te gaan staan voor een foto.
Begrijp ik, maar momenteel moet je dus gewoon bij een groot 3D broodje gaan staan, dat kan gelukkig wel veiliger *D
 
Hehe ... ik zie nu ook dat daar een verkeersbord staat met fluogeel omhulsel ... waarvan geopperd werd dat het quasi onbestaand was in NL 8-)


ze zijn er niet vaak maar je kunt ze wel vinden...
zelfs fluor verkeerslichten.. Google Maps


Helaas.. de laatste tijd bijna geen rijtijd. Woon werk doe ik met de bus van de zaak en tijd of weer om nog te gaan rijden in het weekend heb ik ook bijna niet de laatste weken :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan