The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Links 1 grijze en 1 groene, iets meer naar rechts, behorend aan een ander adres, nog een groene, samen dus drie.

Nieuwe opdracht:

Je motor met een Renault R4
Voorbeeldje ...
De onderste van in het voorbeeld dus, want die geplande reïncarnatie is er nog niet gekomen ... spijtig genoeg, want hij lijkt er sprekend op 8-)
 
Hahaha had het eigenlijk niet verwacht maar bijdeze de volgende opgave.
En waarom niet? Een fiets is toch een voertuig? ;)

Tijdje geleden stond er een opdracht, "je motor met een vrachtschip met een voertuig erop", en nadat ik eindelijk een gevonden had met een auto erop, en de foto plaatste las ik beter en zag "voertuig" in de opdracht, en toen besefte ik dat ik er al heel wat gezien had met een lichte motor erop _O-
Je motor bij drie kliko's

Weet niet of ze in België ook zo heten dus een voorbeeldje
Ja hoor, en hier hebben alle huizen er twee, een grijze voor restafval, en een groene voor gft. Voor de opdracht 1 te weinig dus. Daarom bij mijn buurman gaan aanbellen en met de nodige uitleg wilde ik vragen of ik er eventjes eentje mocht meenemen. Maar hij is niet thuis, en zonder toestemming eentje nemen ging mij een brug te ver. Maar iets verder weet ik dat er buiten staan, dus ik nam een van mijn kliko's en begon ernaartoe te wandelen, maar amper 10m verder zag ik een derde buitenstaan, dus ik terug met de mijne, en met de motor (te voet, want draait op drie cilinders, deze opdracht kwam dus als geroepen *D ) terug, en hopla, op de foto.

Hele tijd terug, puntje 470 hier ook behaald, met mijn dochtertje mee op de foto 8-)
Die remorque op de "kliko's-foto" staat bij puntje 470 ook een klein stukje in beeld :P

Edit: ik zie nu bij puntje 470 die groene kliko ook nog staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t Helemaal goed

Nu is mijn vraag toch alsnog, heten ze in België ook kliko's?
Ik denk over het algemeen niet, misschien hier en daar plaatselijk? Wellicht eerder in Limburg dan in Vlaanderen. Maar iedereen begrijpt wel wat ermee bedoeld wordt. Of toch ik, want dat is een woord dat op MF wel eens regelmatig passeert ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou best kunnen, Kliko is de bedrijfsnaam geweest van het bedrijf die die dingen produceert. Maar door de wereldwijde verkoop van die bakken zou het best een wereldwijde bijnaam voor de vuilnisbak kunnen zijn.
 
2de was meer voor de fun.. een auto met Belgisch kenteken op de brug.

Je motor bij een auto die op een normale parkeerplaats staat die voorzien is van afzienbare schade.

Dus geen deukje hier en daar.. maar eentje die een flinke schade heeft..

#ramptoerist
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan