The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan te bedenken dat ik er met een omweg naartoe was gereden met het idee nog voor de buien weer thuis te zijn, stond ik voor de winkel zonder telefoon. Potvolblommen! Dan maar weer terug naar huis, gelukkig niet echt ver, en de telefoon opgehaald. Kon niet echt op veel sympathie van mijn passagier rekenen...
 
U69Nj1t.jpg
 
Nieuwe opdracht:

je motor bij een winkelpand/bedrijfspand die het woord espresso op zijn gevel heeft staan.
 
Ohw ... je bedoelt dat het hier stilletjes is ...

... tja, het is nog weekend he. Maar geen nood, op dit moment zijn we alweer maandag, dus over een 8 uurtjes ongeveer doet ey-dzeej deze wel, want op elke goede koffiebar is er wel ergens espresso op de muur, deur of raam te lezen ;)

Ikzelf ben even buiten strijd ... '(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t uiteraard.

Een bedrijfsnaam die begint met een Y of een bedrijfsnaam waar een Y in voorkomt?

Een bedrijfsnaam die begint met een Y dus, denk ik, gezien de tussen-opdracht die me even is ontgaan :)
 
Laatst bewerkt:
:t uiteraard.

Een bedrijfsnaam die begint met een Y of een bedrijfsnaam waar een Y in voorkomt?

Een bedrijfsnaam die begint met een Y dus, denk ik, gezien de tussen-opdracht die me even is ontgaan :)

Hoeft niet te beginnen met een Y als die maar in de bedrijfsnaam zit :Y

Eigenlijk dezelfde opdracht als eerst, maar nu moet de bedrijfsnaam op een auto/bus staan.
 
Laatst bewerkt:
Vermits ik me al weer redelijk voel, en de dokter op mijn ziekte attest heeft gezet dat ik wel het huis mag verlaten, wilde ik deze ochtend al naar deze rijden, is maar 1,4 km van huis, maar ArendJan was me voor :P

Omdat ik weet dat de voertuigen van dit bedrijf in de voormiddag meestal allemaal weg zijn ben ik nu pas ernaartoe gereden. Gelukkig stond er toch ene *D

Je motor bij een vrachtwagen met beton pomp
Voorbeeldje ...
Niet te verwarren met een chape vrachtwagen, zo een "zandwagen" die in gekiepte stand alles door een menger laat gaan en vervolgens door een meestal op een andere trailer staande betonpomp wordt gepompt, tenzij er een extra vrachtwagen mét betonpomp bij staat ipv op een andere trailer dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan