The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
uwJQ22Q.jpg
 
Dus, poging twee:
[afbeelding]
Een sensibiliseringscampagne om files door wegenwerken te vermijden via wegenenverkeer.be. Op de afiche lijkt de bestuurder dat te doen terwijl hij rijdt, en zie daarbij hoe wazig het verkeer in zijn gezichtsveld wordt. Dus, multimedia bedienen terwijl je rijdt kan in ongelukken resulteren ...

Beetje vergezocht wellicht, want het is wel een (soort van) instructie, maar er staat nergens dat je dat tijdens het rijden moet doen, dus ik zie nog wel wat dojrn ervan vindt ...

In eerste instantie vond ik het wat vergezocht, maar na wat beter kijken.. Een reclamebord dat je adviseert achter het stuur te internetten? wtf! haha
Keur hem goed. Internetten achter het stuur, zijn ze wel helemaal lekker daar in Be? :P
 
Laatst bewerkt:
Leuke gedaan! :t

Ik had echter eerder verwacht dat jij (of iemand anders) naar een doe het zelf zaak zou zijn gereden, omdat die daar dikwijls buiten ten toon staan.
Had bewust gekozen om er geen "niet bij een verkooppunt" opdracht van te maken zodat die mogelijkheid ook zou kunnen. Maar deze vind ik wel goed gezien!

Dit was ik wel van plan te doen uit me werk :+
 
Leuke gedaan! :t

Ik had echter eerder verwacht dat jij (of iemand anders) naar een doe het zelf zaak zou zijn gereden, omdat die daar dikwijls buiten ten toon staan.
Had bewust gekozen om er geen "niet bij een verkooppunt" opdracht van te maken zodat die mogelijkheid ook zou kunnen. Maar deze vind ik wel goed gezien!

ja had ik ook kunnen doen, maar ik weet dat mijn buurman er eentje had staan en de doe het zelf zaken hier in de buurt hebben dit niet zo snel buiten zichtbaar staan zover ik weet. Dus was de keuze eenvoudig. *D

Het was alleen te hopen dat iemand dit niet toevallig sneller zou plaatsen als mij aangezien ik dit ook gister laat in de middag had kunnen doen. :+
 
Je motor bij een woonhuis met een toren(tje)
Voorbeeldje ...
Dat torentje hoeft niet centraal te staan en hoeft ook niet het hoogste punt van het huis te vormen. Maar gewoon een stukje gebogen muur is niet voldoende.

Als het niet duidelijk is plaats ik nog wel enkele goede verianten als voorbeeld.
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een torengebouw* waarvan de voet smaller/dunner is dan de bovenste helft*
Voorbeeldje ...
* Torengebouw waar mensen in zitten hetzij voor werk of te wonen of gemengd, dus geen watertorens, zendmasten en dergelijke.
Met torengebouw wordt dus ook verstaan, hoger dan zijn breedste punt, dus geen gebouw met gewoon een overhang.

* met helft bedoel ik, een groot deel, ongeveer de helft. Bij een torengebouw van pakweg 100m hoog is het niet voldoende dat enkel de bovenste verdieping een uitsteek/overhang heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan