The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zie er 2 in dw bosrand ja! Nu je het zegt. Prima hoor.

Die van ArendJan is mooier maar jij was eerder :)
*O*

Was er speciaal naar toe gereden omdat ik wist dat daar ook een paar gekleurde schaapjes rond lopen, mocht daarna weer een paar kilometer terug rijden om m'n weg te vervolgen. :9

Hopelijk heb ik m'n NX binnenkort klaar, kan ik gewoon overal langs crossen. }) :+
 
je motor bij een Nissan Sunny
Krijg je pluspunten voor een Datsun Sunny? 8-)

Btw, in de BeNeLux zijn de Sunny's al een tijdje uit productie, nochtans waren dat fijne autootjes :t

In de meeste Aziatische landen lopen er nog steeds nieuwe modellen van de band onder de naam Sunny, zo ook op de Filipijnen, alleen weet ik niet zeker of die daar ook Sunny heet, en niet Pulsar, zoals in Rusland, want op de Filipijnen hebben veel auto modellen een andere naam dan gewoonlijk.

Maar ik ben hier al eens regelmatiger een oude Sunny tegengekomen van dit model, maar weet niet meer waar, die herken ik, want mijn ouders hadden ooit ook zo eentje, een soort lichtgroene met beige fluwelen interieur, 4 deurs model, dat was een mooi en comfortabel autootje!
 
Indien goed: je motor bij een Nissan Sunny

Och man flashbacks.... zou niet weten waar ik er nu nog 1 moet vinden...

full
 
Krijg je pluspunten voor een Datsun Sunny? 8-)

Btw, in de BeNeLux zijn de Sunny's al een tijdje uit productie, nochtans waren dat fijne autootjes :t

In de meeste Aziatische landen lopen er nog steeds nieuwe modellen van de band onder de naam Sunny, zo ook op de Filipijnen, alleen weet ik niet zeker of die daar ook Sunny heet, en niet Pulsar, zoals in Rusland, want op de Filipijnen hebben veel auto modellen een andere naam dan gewoonlijk.

Maar ik ben hier al eens regelmatiger een oude Sunny tegengekomen van dit model, maar weet niet meer waar, die herken ik, want mijn ouders hadden ooit ook zo eentje, een soort lichtgroene met beige fluwelen interieur, 4 deurs model, dat was een mooi en comfortabel autootje!
Als je die in het wild tegenkomt keur ik hem zeker goed. :9

Jammer dat Nissan de modelnaam Sunny niet meer gebruikt in Europa, klinkt veel leuker dan Almera en Pulsar.

Indien goed: je motor bij een Nissan Sunny

Och man flashbacks.... zou niet weten waar ik er nu nog 1 moet vinden...

full

Als je even naar Drenthe rijdt kun je je motor met mijn auto op de foto zetten. :9
De N14 Sunny (90-95) kom ik zelf nog wel relatief vaak tegen in het wild, let er misschien ook wel extra op.
FbBhlvR.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je die in het wild tegenkomt keur ik hem zeker goed. :9
Die kans acht ik klein, maar onder de Nissan naam zijn ze zeker nog te vinden.
Eens zien of ik morgen een beetje tijd vind om wat kris kras te touren in de omgeving ;)
Jammer dat Nissan de modelnaam Sunny niet meer gebruikt in Europa, klinkt veel leuker dan Almera en Pulsar.
Lig niet wakker van de naam, maar sunny klinkt idd ... eu ... zonniger 8-)
Als je even naar Drenthe rijdt kun je je motor met mijn auto op de foto zetten. :9
De N14 Sunny (90-95) kom ik zelf nog wel relatief vaak tegen in het wild, let er misschien ook wel extra op.
[afbeelding]
Drenthe?
ODV op 334km :P
Nou, als ik zulke afstanden in NL doe, zal het toch eerder voor de petfles zijn 8-) :t
 
Als je die in het wild tegenkomt keur ik hem zeker goed. :9

Jammer dat Nissan de modelnaam Sunny niet meer gebruikt in Europa, klinkt veel leuker dan Almera en Pulsar.Als je even naar Drenthe rijdt kun je je motor met mijn auto op de foto zetten. :9
De N14 Sunny (90-95) kom ik zelf nog wel relatief vaak tegen in het wild, let er misschien ook wel extra op.
[afbeelding]

De N14 heb ik in de bestelvariant gereden....Nostalgie _O- :t

Die kans acht ik klein, maar onder de Nissan naam zijn ze zeker nog te vinden.
Eens zien of ik morgen een beetje tijd vind om wat kris kras te touren in de omgeving ;)Lig niet wakker van de naam, maar sunny klinkt idd ... eu ... zonniger 8-)Drenthe?
ODV op 334km :P
Nou, als ik zulke afstanden in NL doe, zal het toch eerder voor de petfles zijn 8-) :t

Die ligt niet in Drenthe :N :+
 
Elke keer dat ik naar Rotterdam ga, probeer ik je weer te spotten _O- kom er niet zo vaak alleen...

Daar mag je dan weer mee stoppen ;) Rij nu voor mijn werk Gouda - Alphen a/d Rijn en terug. Dus ben aanzienlijk minder in Rotterdam / op de A20 te vinden
 
Je motor bij een Opel Kadett (A, B, C, D of E)

D had ik zelf in station uitvoering, wat een lol heb ik daarmee gehad zeg :Y *O*
En na 2,5 jaar behalve wat kosten voor olie en een filter nog met winst verkocht :P
Als eerste auto had ik een E in GSI uitvoering |( Zag er prachtig uit maar de motor draaide al na amper een jaar in de soep :(
 
Je motor bij een Opel Kadett (A, B, C, D of E)

D had ik zelf in station uitvoering, wat een lol heb ik daarmee gehad zeg :Y *O*
En na 2,5 jaar behalve wat kosten voor olie en een filter nog met winst verkocht :P
Als eerste auto had ik een E in GSI uitvoering |( Zag er prachtig uit maar de motor draaide al na amper een jaar in de soep :(

mijn eerste auto was een Opel kadett e..

Na 1.5 jaar weggedaan, omdat ie letterlijk onder mijn komt wegroestte.. -O-
 
Laatst bewerkt:
Wisten jullie trouwens dat die Kadett E, of toch op zijn minst het model, later opgekocht werd door Deawoo?
Deewoo heeft dat model nog enkele jaren onder hun merknaam en een ander modelnaam geproduceerd, mits hier en daar lichte aanpassingen.

Ale ja ... ik dacht dat toch ... beetje gegoogeld, maar nog niks van gevonden ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn eerste auto was een Opel kadett e..

Na 1.5 jaar weggedaan, omdat ie letterlijk onder mijn komt wegroestte.. -O-

_O- Ja als ze eenmaal begonnen te roesten was het ook heel snel gedaan :Y


Wisten jullie trouwens dat die Kadett E, of toch op zijn minst het model, later opgekocht werd door Deawoo?
Deewoo heeft dat model nog enkele jaren onder hun merknaam en een ander modelnaam geproduceerd, mits hier en daar lichte aanpassingen.

Ale ja ... ik dacht dat toch ... beetje gegoogeld, maar nog niks van gevonden ...

Klopt :Y Was de Nexia. Opel ging toen in Europa over op de naam Astra ( die naam werd in de rest van de wereld al gebruikt)
 
mijn eerste auto was een Opel kadett e..

Na 1.5 jaar weggedaan, omdat ie letterlijk onder mijn komt wegroestte.. -O-
Zag laatst nog een Kadet E op de parkeerplaats, koets was ook behoorlijk verrot. :Y

Wisten jullie trouwens dat die Kadett E, of toch op zijn minst het model, later opgekocht werd door Deawoo?
Deewoo heeft dat model nog enkele jaren onder hun merknaam en een ander modelnaam geproduceerd, mits hier en daar lichte aanpassingen.

Ale ja ... ik dacht dat toch ... beetje gegoogeld, maar nog niks van gevonden ...

Klopt, de Deawoo Nexia.
 
Waarschijnlijk zijn alle kadetjes al weggeroest, heb ook niks kunnen vinden helaas.

Nieuwe opdracht: je motor bij een gele Suzuki Swift
 
Waarschijnlijk zijn alle kadetjes al weggeroest, heb ook niks kunnen vinden helaas.
Wel, ik weet iemand wonen die een hele oude heeft staan, maar ben er twee keer gepasseerd dit weekend, en stond er niet. Wellicht op pad met het goede weer.
Ik maar hopen dat de opdracht zou blijven staan, kon ik er morgenvroeg nog eens langs :P
Nieuwe opdracht: je motor bij een gele Suzuki Swift
Swiftjes genoeg, maar een gele, nog nooit gezien, maar ik zal erop letten :t
 
Wel, ik weet iemand wonen die een hele oude heeft staan, maar ben er twee keer gepasseerd dit weekend, en stond er niet. Wellicht op pad met het goede weer.
Ik maar hopen dat de opdracht zou blijven staan, kon ik er morgenvroeg nog eens langs :PSwiftjes genoeg, maar een gele, nog nooit gezien, maar ik zal erop letten :t
Gok dat als je langs een Suzuki dealer rijdt dat je wel een Swift Sport zult tegen komen in Suzuki geel. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan