The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gok dat als je langs een Suzuki dealer rijdt dat je wel een Swift Sport zult tegen komen in Suzuki geel. :)

Verloren ;)

694.jpg


Vanochtend wel een gele zien staan aan de overkant van het water. Moest naar de tandarts dus had geen tijd om terug te rijden. Misschien staat ie er vanmiddag nog.

@DKP, zie je deze koplamp is amper geel, het is en soort wit met een tintje geel ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Gok dat als je langs een Suzuki dealer rijdt dat je wel een Swift Sport zult tegen komen in Suzuki geel. :)

Ik denk niet dat elke suzuki dealer zal worden voorzien van een gele swift :+


:? ... maar ik vind niet eens een Swift :?
Of bedoel je die witte rechts in beeld? Is dat een Swift? Ik zie er trouwens helemaal niks geel in?

Ik denk dat ie zijn koplamplicht bedoeld :+ en niet die witte auto daar :X
 
Laatst bewerkt:
:? ... maar ik vind niet eens een Swift :?
Of bedoel je die witte rechts in beeld? Is dat een Swift? Ik zie er trouwens helemaal niks geel in?

Ik begon met verloren omdat er bij de Suzuki dealer geen Swift in het geel stond. Terwijl JBI erop gegokt had dat dit wel zo zou zijn.

Daaronder een foto, gewoon omdat het kan en om te laten zien dat ik bij een Suzuki dealers was geweest. En daaronder dan de opmerking dat ik er op de heen weg wel een had gezien etc..

En toen bedoelde ik @DKP dat mijn koplamp niet echt geel was, want dit is de foto met de gele H7.

Dus... :t
 
:t :t

Ik denk niet dat elke suzuki dealer zal worden voorzien van een gele swift :+
Klopt :P Maar de Sport zul je wel vaak in geel zien denk ik.

Ik vind er 3 als ik op geel zoek,
Tweedehands Suzuki Swift op AutoScout24
En dan ben ik met die eerste nog niet eens akkoord, goud is niet geel in mijn ogen ...

En verdomd duur voor maar een Swift vind ik :o
Valt wel mee, die 2 dure is de sport uitvoering, de hot hatch van Suzuki. Andere B segmenter hot hatches zijn vaak nog wel een stukkie duurder (en sneller qua pk). :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan