The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sodeknetters dat is inderdaad een gave brommert :Y
En een behoorlijk pittige ook :o

dat zeker zeg.. tering, blijft gaan !!

wel lekker, daar niet van.. Hij lust ook wel wat, vermoed ik zo :P

Gave motorfiets! :}

Dank je :)

Nice. En je kan nu weer mee doen :)

Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste :+ :+ kuch kuch proest proest :P




Gelijk wel een aanpassing aangebracht.. een stuurverhoger erop gezet, zodat ik wat meer rechtop zit. ben daar nu al blij mee :)

Ook komen er nog voetsteunverlagers op, zodat ik niet zo opgevouwen zit :')
 
Eerste keer sinds mijn ongeval dat ik in het donker rijd ... voelt vreemd aan ... onveilig ... '(

Dat is kut ja, komt met de tijd wel weer goed.

Ik vond dit:
[afbeelding]

IK weet dat die daar geplaatst is voor het huis dat ze rechts naast dat andere gaan bouwen, het is een tot werfkeet gedagradeerde caravan, maar ja, hoe bewijs ik dat -O-

Als beginnende speler zou ik het wel kunnen goedkeuren, maar jij als elite speler verwacht ik wel iets beters. ;)

Nieuwsgierige vraag, hoeveel liter kan er in die tank?
Die lijkt mij best groot, al kan dat enkel schijn zijn natuurlijk ...

Dit is een 22 liter tank. Deze is inderdaad een stuk grote, met 4 liter reserve. Dan gaat er een lampje branden dat ie bijna leeg is.
Ben nu zelfs rustig aan het rijden, gewoon om te kijken hoeveel ik kan halen met een volle tank. :]
 
Als beginnende speler zou ik het wel kunnen goedkeuren, maar jij als elite speler verwacht ik wel iets beters. ;)
Daarom ook geen nieuwe opdracht geplaatst ;)
Dit is een 22 liter tank. Deze is inderdaad een stuk grote, met 4 liter reserve. Dan gaat er een lampje branden dat ie bijna leeg is.
Ben nu zelfs rustig aan het rijden, gewoon om te kijken hoeveel ik kan halen met een volle tank. :]
22 liter is best veel!

Ben nu benieuwd hoeveel je gaat helen :t
 
22 liter is best veel!

Ben nu benieuwd hoeveel je gaat helen :t

ja inderdaad, ik ben ook benieuwd.. 22 liter, maar dan wel met een 1100 cc motor ipv een 600cc :] ondanks dat gaat die glimlach voorlopig niet van mijn gezicht.. wat een genot geeft ie trekkracht zeg.. en dat al als je maar een beetje gas geeft 8-)
 
Sjonge, ik dacht er staat hier een bouwkeet naast dus die zoek ik even op in m'n pauze... maar da's zo'n container, dus zonder wieltjes.
Och, ik heb een halfuur pauze, dus een rondje in de omgeving gereden en heel veel bouwketen tegen gekomen... maar niet 1 op wielen. :P
 
Dikke fiets ey-dzeej, die wilt wel van zijn plek ja! 22 liter is een behoorlijke bak benzine, zou ik ook wel willen (zeker met dat dorstige kreng van mij)
 
Dikke fiets ey-dzeej, die wilt wel van zijn plek ja! 22 liter is een behoorlijke bak benzine, zou ik ook wel willen (zeker met dat dorstige kreng van mij)
Ik heb 21,5 liter (eigenlijk 20, maar ik negeer de overvulbeveiliging), en ik zou best 25 a 30 Liter willen, icm een verbruik van max 4,5L/100km, dan zou ik iets meer dan 600 km kunnen doen op 1 tank :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nmgnN7K.jpg


Indien goed: je motor bij een bord van Staatsbosbeheer
 
Ohja doen ook nog Belgen mee :+

Agentschap natuur & bos keur ik uiteraard dan ook goed, is ook nogal wat om eerst naar NL te rijden om vervolgens nog te gaan zoeken. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan