The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ships, ik weet de juiste afsluiting op nog geen 5 minuten van mijn deur, maar kan er niet met de motor naartoe omdat ik de kinderen heb!
Jammer dat ik niet weet waar je deur precies woont :P
En wat over takken die verticaal gevlochten/geweven zitten in ijzerdraad?
[afbeelding]


Die zitten namelijk niet genageld of geschroefd op een frame of op steunpalen, maar opgespannen door ze in te vlechten/weven in ijzerdraad.
Close-upje:
[afbeelding]

Sorry DKP, niet goed.. -O-
Had niet anders verwacht :+
 
Ik ga nu nog een klein opwarmrondje doen om de motor op te warmen. Ik ga de olie, oliefilter en bougies vandaag al vervangen, ipv volgende week. Kleppen stellen en uitlaat vervangen moet ook nog, maar dat is eerder wat voor morgen denk ik.

Zal onderweg nog eens rondkijken, maar kan me echt niet voorstellen waar zo een "hek" te vinden :P

@ Hollender, ben je alleen met de kinderen? Zoniet kan je wel effe wanneer ze slapen ;)
Ben je alleen, dan kan je niet weg uiteraard.
 
Uh7aZwg.jpg
 
Damn ... oliewissel zal niet gaan ... blijk een verkeerd filter mee te hebben -O-

Gelukkig zet ik altijd alles klaar alvorens aan het werk te beginnen, anders had ik de olie al afgelaten _O-

Maandag het filter maar is gaan omwisselen.
 
Haha, ik heb zojuist pas ontdekt dat er een riding game song is, geweldig!
Staat er al van in deel 8 ;)

En ik zie daarbij dat je in die tijd ook een pb (pm) naar de ts moest sturen nadat je een opdracht uitgevoerd had om een puntje te krijgen :P
het betreft dan ook een tijd dat de scorelijst nog niet aan de 50 zat, en het aantal reeds deelgenomen personen nog overzichtelijk was :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan