Weer terug uit Oostenrijk. Helaas de laatste dag van de Karnten offroadtour moeten afbreken wegens onweer. 'S ochtends werd al duidelijk dat het hommeles zou worden.

full
 
Geen motor, maar TE mooi om niet te posten......

Van mijn maat uit Schotland; dit was boven Rannoch Moor. Volgens hem zijn dit "lenticular clouds"



full
 
Klein maandje geleden in Noord-Frankrijk richting de Vogezen. Plaatsje op de achtergrond is "Fresnois-la-Montagne". Foto is genomen op de D173 kilometerje ten zuiden daarvan.

full


Erg prettig weer.

Mooie foto's allemaal hoor.
 
Laatst bewerkt:
Twee foto's uit de Wales trip van 2 weken geleden.
Mooi weer en Wales. Een hele week lang. Zeldzaam :] 8-)

Peak District
vIoM9Fo.jpg


Brecon Beacons
TsI070L.jpg
 
Wel erg genoten van het mooie weer daar, met gelukkig een lekker windje erbij zodat het niet te heet was. Spectaculaire race, maar foto's heb ik niet gemaakt. Ben nu net thuis, dus eerst de 5 lagen zonnebrand en stof er even afdouchen :Y
 
Laatst bewerkt:
Bij deze een foto van de motor en het weer. Ook ik vind meteorologie leuk al is het bij mij hobbie. Als ik eigen motor heb ga ik hier meer mee doen!

Afgelopen donderdag en vrijdag met veel plezier gereden op soes. De koosnaam voor de sv650 die mij een onvergetelijke 2 dagen gegeven heeft. Ik heb noord holland bezocht. Friesland en het gooi.

20180628_140940_zps5pk8vzmk.jpg~
~[/URL][/img]
 
Laatst bewerkt:

Mooie fiets Wilco! Strakblauwe lucht en dat nu al een paar dagen achtereen. Bijzonder!

Alhoewel...ik zie op je foto in de verte toch wat kleine cumuluswolken. Was deze geschoten in Noord-Holland? Mogelijk convergentielijntje langs de kust.

Regen....wat is dat? :?
 
Laatst bewerkt:
Ja. Regen zien we voorlopig niet. Al had ik later die dag wel nat pak door beregeningsinstallatie die over de weg gericht was. Ha ha. Hopelijk kan ik ook eens wat mooie wolkenluchten met een motor zo fotograferen!
 
Laatst bewerkt:
Saai he? zomer... Even een kort ritje door buurprovincie Nedersaksen voor de start van de MotoGP op Assen
36425303_10216702320980600_5214976529485791232_o.jpg
Precies op tijd (opwarmronde) terug voor een fantastische race!
 
@Hart42wheels die foto is nabij Wieringewerf geschoten dus inderdaad Noord Holland. Kleine cumulus wolkjes, meer wordt het de komende tijd ook niet.
 
Een beetje monteur regelt dat toch binnen een dag en tilt het zeker niet over het weekend ;-) Noodgevallen (onaangekondigde uitval) uitgezonderd dan.

Dan nog maar eentje om te plagen: [afbeelding]

Beetje bijzonder verhaal. Toen ik hem bracht moest hij de spullen bestellen. De dag erop ophalen dus. Echter, de spullen kwamen nooit aan, inclusief andere bestellingen (o.a 12 accu's). De rekening wel. Dus opnieuw een bestelling geplaatst. En het weekend afwachten B|
 
Beetje bijzonder verhaal. Toen ik hem bracht moest hij de spullen bestellen. De dag erop ophalen dus. Echter, de spullen kwamen nooit aan, inclusief andere bestellingen (o.a 12 accu's). De rekening wel. Dus opnieuw een bestelling geplaatst. En het weekend afwachten B|

Dan heb ik niets gezegd. Overmacht. Wel balen voor de reparateur en klanten, want in het huidige BOLando-tijdperk worden we allemaal verwend met ultra snelle leveringen. Opnieuw bestellen zal eerder zijn opnieuw verzenden, maar pas na 1 of 2 dagen 'afwachten' (en traceren). Uit ervaring weet ik dat pakketjes wel eens ergens blijven hangen onderweg om later toch weer op te duiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan