KTM SuperDuke 990 Deel 14


Hmm oke begrijpelijk dat je dan een band wil met een snellere opwarmtijd. Ik moet zeggen dat ik altijd rustig aan doe totdat de motor goed warm is. Tegen die tijd zijn de banden ook wel redelijk om temp.

Het puntige van de MPP3 merk je inderdaad al als je met de motor aan de hand loopt. Ik heb het slappe carcas nog nooit gemerkt, al weet ik ook niet hoe dit zou moeten voelen :P Wanneer je eenmaal in de bocht ligt, voelen beide banden goed aan (veel grip). Het verschil in insturen is wel merkbaar.

Als je toch geen circuit rijdt, waarom ga je dan niet voor een sport/tour? Zijn minder vatbaar voor kou.

Ik ga volgende x de m7rr erop gooien. Die komt eigenlijk overal (persoonlijke verhalen en tests) goed uit de bus :+
 
Sport/tour zou ook nog kunnen. Gaan wel 3x zo lang mee als de m7 dat zou in mijn geval dan neerkomen op 5-6 jaar lang op dezelfde band rijden _O- laten we dat dus maar niet doen. De m7 achterband is met 2 seizoen = bij mij tussen de 5000 en 6000km op, dat is mooi genoeg :+
 
Laatst bewerkt:
Rijden jullie door ? Zit in winterstop tot 1 maart

Ligt er aan.. 2 weken terug nog een ritje gedaan maar was best koud. Maakt voor 't rijden an sich niet uit maar ik was er niet op gekleed :P

Op een mooie dag zou ik hem zomaar weer pakken maar denk er nu wel wat meer over na of het 't waard is aangezien je dat hele ding grondig moet wassen na de rit :X
 
nu maar weer ff de tests van 2018 afwachten :+

Ik zou er gewoon van die ronde, zwarte onder gooien :)

Anders ga je naar de bandenboer en zeg je "verras me!" en dan niet kijken wat er onder ligt, naar huis rijden en kijken of je doorhebt dat er pipo's onder liggen :+
 
zoiets als wat hier onder zit bedoel je Bas?

full
 
In de winter rijden met een r1, ja dat kan ook :P

niet dat deze wat braver zijn kwa rijden XD
Dat gaat prima met een R1. Mooi achter het ruitje voor bescherming tegen de kou. Ik ben er deze zomer ook mee naar de Noordkaap geweest trouwens, ging ook best. Een aantal jaren geleden had ik een SMR. Daar heb ik wel mee afgezien in de winter ondat er totaal geen bescherming op zit. Met de SDR denk ik dat het niet veel beter is. Afgezien van het feit dat ik met de mijne ff niet nu in de bagger, lees landbouwafval, wil rijden.
 
Ik zou er gewoon van die ronde, zwarte onder gooien :)

Anders ga je naar de bandenboer en zeg je "verras me!" en dan niet kijken wat er onder ligt, naar huis rijden en kijken of je doorhebt dat er pipo's onder liggen :+

Of mooie radiaal bandjes met binnenbanden. Op de sd.

Wel lekker goedkopie!
 
Bedankt allemaal voor de goede suggesties vwb de banden.

Keuzes, keuzes, keuzes.

Het keuze lijstje ziet er nu als volgt uit in volgorde van voorkeur;
- fiets banden
- radiaal banden met binnenband
- M7RR
- SA3
- RC2

Gaat wel goed komen :?
 
En waarom kwam hier laatst een foto langs van een superduke r met rc8r velgen ? ;)

Vind die foto ook niet meer......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan