KTM SuperDuke 990 Deel 14

Bedankt Neem, jij heb ook veel dingen zomaar paraat he? :+ Ik heb me wild zitten zoeken naar de link ergens op dit forum.

Ik had idd ook de evotech (vind ik de mooiste) en moet je de achterkant er af zagen. Is zonde ben ik met ananas eens maar veel andere mooie opties zijn er niet.
Ik had met de Leo's al problemen met de KTPH en de knippers om ze er mooi op te krijgen, het is uiteindelijk wel gelukt. Beetje warm stoken met de brander een dan buigen die handel en een klein stukje verlengen met een plaatje, toen paste het krap aan. Voor de wet stond de KTP wel te vlak maar ach ik heb onze vrienden met die blauwe petten nooit achter mij aan gehad dus.

De Akra's zijn nog een tikkie langer ook dus moet je een beetje handig zijn om het mooi te krijgen, maar met geduld en wat knutselwerk gaat dat best lukken
 
Het zat er zo schots en scheef op waardoor ik het eigenlijk niet kon laten zitten. Vorige week wielen er uit gehad en helemaal gepoetst, maakt een onwijs verschil. Nu de rest nog :P

Zijn doe stickers er eenvoudig af te halen? Mijn SD is helemaal zwart. Maar die velgen hebben evengoed zo'n oranje striping. All black is gewoon beter 😃
 
Bedankt Neem, jij heb ook veel dingen zomaar paraat he? :+ Ik heb me wild zitten zoeken naar de link ergens op dit forum.

Ik had idd ook de evotech (vind ik de mooiste) en moet je de achterkant er af zagen. Is zonde ben ik met ananas eens maar veel andere mooie opties zijn er niet.
Ik had met de Leo's al problemen met de KTPH en de knippers om ze er mooi op te krijgen, het is uiteindelijk wel gelukt. Beetje warm stoken met de brander een dan buigen die handel en een klein stukje verlengen met een plaatje, toen paste het krap aan. Voor de wet stond de KTP wel te vlak maar ach ik heb onze vrienden met die blauwe petten nooit achter mij aan gehad dus.

De Akra's zijn nog een tikkie langer ook dus moet je een beetje handig zijn om het mooi te krijgen, maar met geduld en wat knutselwerk gaat dat best lukken

Dit was meer een toevalstreffer, die link kwam ik deze week nog tegen in een topic over GPS trackers in algemene Motorpraat. :P


Zijn doe stickers er eenvoudig af te halen? Mijn SD is helemaal zwart. Maar die velgen hebben evengoed zo'n oranje striping. All black is gewoon beter 😃

Stickers verwijderen is meestal niet zo moeilijk. Zo'n velglint is er zo af, even een beetje verwarmen met de föhn, en eventuele lijmresten poets je er zo af met wd-40.
Andere optie is een karamelschijf op een boormachine. Maar kan me best voorstellen dat je die niet hebt liggen.
 
Kneiters! De eerste wheelie is een feit. Man man man, wat fris.

Helaas moest de accu opgeladen worden voor het rijden. Even stukje rijden dacht ik. Plas pauze, motor uit... eeeeeeennn... lege accu.

Krijg nou wat!

Denk gewoon dat de accu af is, koude schuur vinden ze nooit leuk. Nieuwe is besteld.

Iemand advies voor olie? Dan kunnen we dat ook direct gaan doen. 10w-50?
 
Olie is al oneindig veel over geschreven. Motorex wordt voorgeschreven door KTM maar castrol wordt ook veel toegepast. Met 10W50 zit je altijd goed
 
Iemand hier ervaring met afstellen met aftermarket uitlaat maar standaard airbox?

Zit te twijfelen om af te latenstellen op de bank , of eerst open luchtfilter.
 
Iemand hier ervaring met afstellen met aftermarket uitlaat maar standaard airbox?

Zit te twijfelen om af te latenstellen op de bank , of eerst open luchtfilter.

Als je toch een open luchtfilter op de planning hebt staan, zou ik nu niet dat ding netjes af laten stellen voor een paar honderd euro, om het een tijdje later met die open airbox nog een keer te moeten laten doen.
Als je de komende jaren nog met de originele airbox blijft rijden loont het wel de moeite om hem nu af te laten stellen.
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring mee, maar had daar ook aan lopen denken om de standaard airbox aan te passen. Uiteindelijk gekozen voor een ITG setje kostte mij toen ±130 euro.
En is ook weer P&P en daar ben ik altijd wel gek op _O-
 
Als je toch een open luchtfilter op de planning hebt staan, zou ik nu niet dat ding netjes af laten stellen voor een paar honderd euro, om het een tijdje later met die open airbox nog een keer te moeten laten doen.
Als je de komende jaren nog met de originele airbox blijft rijden loont het wel de moeite om hem nu af te laten stellen.

Nee eigenlijk wil ik geen openairfilter maakt genoeg lawaai as is . Maar wil ook geen 10 pony's in de stal laten.
 
Deze is het toch?

y9XishaQ.jpg


e7qNz0h1.jpg
 
~Stickers verwijderen is meestal niet zo moeilijk. Zo'n velglint is er zo af, even een beetje verwarmen met de föhn, en eventuele lijmresten poets je er zo af met wd-40.
Andere optie is een karamelschijf op een boormachine. Maar kan me best voorstellen dat je die niet hebt liggen.


Top dan ga ik met een föhn aan de slag. Thanks
 
Het lijkt mij wel wat om met een open air te rijden. Ook altijd gedaan met mijn vorige. Ik ben een Johnny, dus moet wel een Johnny motor hebben.

Met accu de vervangen zag ik dat er een quickshifter heeft opgezeten. In combinatie met de te rijke afstelling (vlammn'in de piep) betwijfel ik of mijn Duke ooit van een klein meisje is geweest.

Maar, ze zijn oersterk en niet zo maar stuk :)

Ik spaar heeeeeeel langzaam voor de nieuwste duke :D
 
Top dan ga ik met een föhn aan de slag. Thanks

Ben benieuwd of het lukt! Heb er ooit met een fohn, WD40, stickerverwijderaar opgezeten, maar het lukte alleen maar met peuteren met mn nagels. Ging gelukkig maar om een stukje van 10cm. Was er anderhalf uur voor aan het peuteren...
 
Ben benieuwd of het lukt! Heb er ooit met een fohn, WD40, stickerverwijderaar opgezeten, maar het lukte alleen maar met peuteren met mn nagels. Ging gelukkig maar om een stukje van 10cm. Was er anderhalf uur voor aan het peuteren...

:o dat is een goede sticker geweest :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan