KTM SuperDuke 990 Deel 14

Volgens mij al 220 gereden ermee....

niet dat het wat uitmaakt, top rijden is echt kloten met z'n naked
 
Ik heb op de heenweg naar de Eifel afgelopen donderdagavond de 235 aangeraakt maar toen moest 't gas eraf voor verkeer, hij kon nog wel een beetje harder.

Hij sleurt er overigens ook in 1 streep naartoe, dat viel me echt op
 
van mij mocht die nog wel korter vertand zijn ;p

180 zou al meer als voldoende zijn, vond het op de gsxr echt fijn om 200+ te rijden. Vind er op de duke weinig aan, korte bochtjes en lekker uit accelereren wel heeeeeerlijk.
 
van mij mocht die nog wel korter vertand zijn ;p

180 zou al meer als voldoende zijn, vond het op de gsxr echt fijn om 200+ te rijden. Vind er op de duke weinig aan, korte bochtjes en lekker uit accelereren wel heeeeeerlijk.
Kan ik mij wel in vinden :^
 
Rond de 230 ergens, toevallig laatst geprobeerd op de terugweg van de Eifel. Is echt alles behalve comfortabel 😅

Viel mij juist enorm mee eigenlijk, in 't begin had ik best vaak last van m'n nek na een rit op de SD maar ik had met hogere snelheden ditmaal geen probleem.
Flink stuk op de terugweg continue 180 - 200 gereden en dat was prima uit te houden.
 
Nog niet harder dan 170 gereden, dan waai ik er met mn 1.98 echt vanaf. Misschien ook maar eens een goed motorpak kopen wat niet zo flabbert.
 
Goedemiddag!

Na een tijdje geen motor gereden te hebben, ben ik sinds vorige week de trotse eigenaar van een 2005 SD 990, welke nog redelijk standaard is; enkel een K&N luchtfilter en bar-end spiegels zijn nu gemonteerd.

Allereerst wil ik binnenkort nieuwe bandjes laten monteren (ik twijfel nog tussen de Bridgestone Battlax T31 en de Michelin Road 5) en de olie en het oliefilter verversen. Daarna andere uitlaatdempers en ik zit stiekem al te kijken naar zo'n Rottweiler SAS kit en luchtfilter... :9~

Vanavond ga ik het topic nog eens doorlezen, waarschijnlijk kom ik nog een hoop leuke dingen tegen! Om het af te maken, hierbij nog een foto:
iqKHiiT.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan