KTM SuperDuke 990 Deel 14

Hij is goedgekeurd voor de import en ook geen aanmerking bij de Apk :] kan ik wel weer van genieten :)
 
full

Goeden middag heren,
Weet iemand waarvoor onderdeel nummer 25 en 26 voor diend. Bij mij gaat het bij de aansluiting op de tank lekken als ik tank.
Als ik het zo zie is het iets van een overloop.
 
Dat is de overloop van de ring onder je tankdop langs de vulopening.
Je moet dus bij het tanken dat vulpistool beter in de tank steken denk ik.
Alles wat in die ring/rand komt gaat eruit via die overloop.
 
Ik heb sinds kort conit road attack 3 achter. Volgens de test zou die grip genoeg moeten hebben, maar ik merk dat in korte bochtjes met veel gas hij een beetje (gecontroleerd) gaat sliden. 8-)
Kan ik dit verminderen door achter de veervoorspanning of ingaande demping of uitgaande demping te verminderen?
2 klikken minder slow compression achter heeft geholpen
 
Ik wil komende winter mijn voorvork en schokbreker wegbrengen voor een beurtje, twijfel nog of ik het spul naar HK in Tiel breng(Niet echt bij mij in de buurt) of dat ik het lokaal laat doen bij Paardekam suspension in ossendrecht. (weinig reviews van te vinden, vooral lovende reviews van crossers)
Ergens dit jaar maar eens een keer langsrijden om een indruk te krijgen.
 
Nadat ik e.e.a. erover gelezen heb op diverse websites, zou ik graag ook een SAS removal willen doen.

Op een Nederlandse website kom ik een SAS kit tegen, echter staat daar aangegeven dat deze voor 1190/1290 zijn. Maar als ik verder lees zie ik staan dat versie A geschikt is voor alle KTM Twin Models van voor 2016. Klopt het nu dat ik hier 'versie A' moet kiezen voor mijn 2005 990 of is die compleet anders?

Rottweiler Stage 2 SAS/Canister removal kit KTM 1190/1290A/B
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan