KTM SuperDuke 990 Deel 14

dacht dat jij ,m had vervangen vandaar. denk dat het deze is; enuma X-ring aan de kleur te zien .

langzaam aan ook aan nieuwe toe ,dus dan meteen maar een kleurtje erop :t

Nee zat er al op bij aankoop, weet ook niet of ik dat snel nog eens doe... 't is leuk als het schoon is maar als 't vies is ziet het er niet uit :P
 
Iemand bekent met deze man ?

Akrapovic uitlaat dempers ktm 990 superduke 990r
€ 790,00
≥ Akrapovic uitlaat dempers ktm 990 superduke 990r - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

Handelaartje vermoed ik, vind hem over algemeen vrij duur met z'n onderdelen. Vind bijna €800 voor een ingekort setje akra's niet weinig.

Die reverse shift kit die hij te koop heeft voor de sd ook, ding koste nieuw +-€50, en hij zegt nieuw kost het 89 en hij wil er nog €50 voor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dat is het setje van van folkmar dacht ik . Die vroeg 200 haha

Nee zijn niet van mij geweest. Origineel hoort er ook nog een LeoVince SBK type plaatje op de zijkant.
Deze zien er gewoon slecht uit en het lijkt er zelfs op dat het alu is op gepoetst met een schuursponsje of zo :( zonde van zulke mooie dempers |(
 
Iemand hier nog schakelstangetje v schakelkant over? Wil originele set terugplaatsen maar die zat helaas niet bij de onderdelen -O-
 
Hallo SuperDukers,

wil me hier ff kort voorstellen, ik ben Timo rijd met mijn SuperDuke uit 2010 in 't Gooi.
Ik heb de Duke kort geleden aangeschaft en kom van een Tuono uit 2004 af.
Mee lezen doe ik al een tijdje.

Mijn KTM verleden is in volgorde:
Duke 2
Supermoto 950
Supermoto 990
SM 690

Tijdje een uitstapje gemaakt naar wat andere merken maar dat moet je gewoon niet doen.

Fiets is redelijk compleet , op korte termijn de sas plaatjes monteren, mapping checken evt akra mapping laden, o2 sensors uitschakelen etc.

Wat kan een mens gelukkig worden van een SuperDuke *D

Plaatje ff snel geschoten.
 
Laatst bewerkt:
en het plaatje
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan