KTM SuperDuke 990 Deel 14

Welkom!
Antihop koppeling wordt ook wel een slipperclutch genoemd. Deze voorkomt dat je achterwiel blokkeert als je een paar versnellingen terugschakelt en de koppeling iets te enthousiast op laat komen.

Thanks Nampus!

Ik zou graag een fototje willen uploaden maar weet niet of het zo werkt op mijn telefoon.
Ik ga het proberen!
Inmiddels trouwens voorzien van oranje rem/koppelingshendel, en oranje wielstriping!

Dropbox - Foto 27-07-18 15 14 52.jpg

Dropbox - Foto 25-07-18 21 09 17.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks Nampus!

Ik zou graag een fototje willen uploaden maar weet niet of het zo werkt op mijn telefoon.
Ik ga het proberen!
Inmiddels trouwens voorzien van oranje rem/koppelingshendel, en oranje wielstriping!

Dropbox - Foto 27-07-18 15 14 52.jpg

Dropbox - Foto 25-07-18 21 09 17.jpg

💯👌
full
 
ijzer ring naar beneden. Volledige rubberen zijde met platte kantje komt binnenin luchtfilterbox. Dit zal je duidelijk worden zodra je de ringen om de luchtfiterbox vallen. Die platte kantjes zitten er met een reden.

Merci boekoep, na veel rommelen en schelden is het gelukt *O*

Nou is er nog 1 laatste slang waarvan ik de bestemming niet van plaatsen kan. Dat is de (lucht)slang die eindigt bij het accu bakje onderaan en begint ergens vooraan de luchtfilter. Leuk foto's van gemaakt maar niet van waar die vandaag komt. Waar eindigt deze slang? Ergens in de luchtfilter? Zie foto's.

Foto's:
 
Merci boekoep, na veel rommelen en schelden is het gelukt *O*

Nou is er nog 1 laatste slang waarvan ik de bestemming niet van plaatsen kan. Dat is de (lucht)slang die eindigt bij het accu bakje onderaan en begint ergens vooraan de luchtfilter. Leuk foto's van gemaakt maar niet van waar die vandaag komt. Waar eindigt deze slang? Ergens in de luchtfilter? Zie foto's.

Foto's:

Is dat niet de overloop van je tankdop die links vooraan aan de tank zit?
 
Iemand die toevallig nog een twee zit zadel heeft liggen?

Er staat een bagster aangepast zadel op marktplaats, maar die is duurder en minder mooi dan een nieuwe originele:
Comfortzadel ktm 990 superduke 2007 2008 2009 2010 Bagster
€ 149,00
≥ Comfortzadel ktm 990 superduke 2007 2008 2009 2010 Bagster - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

Nieuwe originele is +-€143

Je moet een beetje geduld hebben, ik heb er pas een via marktplaats gekocht voor 50 incl verzenden (zat wel een hele kleine beschadiging in, maar dat maakte voor mij niet uit.
Heb er een adapterplaat voor een topkoffer op geschroefd:
QA7pRwl.jpg

Het ziet er niet uit, maar het is wel heel erg praktisch :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan