Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer zeer slecht gelest :N Dinsdag heb ik mijn examen met nog twee lessen te gaan, ben benieuwd B|
Twee dagen terug gingen alle oefeningen zo goed, vandaag helemaal niet. Zo gek :')

Dipje is normaal, rustig blijven met het examen, easy!
 
Dipje is normaal, rustig blijven met het examen, easy!
Dat inderdaad :)

Bij mij heeft m'n rijschool nog m'n EV aangevraagd (zat in m'n pakket), heb ik zelf niets voor hoeven doen. Maar dat is sinds een paar maanden veranderd, dat de cursist het zelf moet doen inderdaad.

Verder geen bericht over gehad oid, dus ik ga er vanuit dat ik ook echt niets meer hoef te doen.
Je zou ff kunnen inloggen op mijn.cbr.nl (DigiD); ik ga ervan uit dat je daar je ook de door je rijschool aangevraagde verklaring kunt inzien.

Ik zie daar zelfs mijn verklaring van 11 jaar geleden voor m'n koekblikrijbewijs :9
 
Dat inderdaad :)Je zou ff kunnen inloggen op mijn.cbr.nl (DigiD); ik ga ervan uit dat je daar je ook de door je rijschool aangevraagde verklaring kunt inzien.

Ik zie daar zelfs mijn verklaring van 11 jaar geleden voor m'n koekblikrijbewijs :9
hmm, daar staat alleen het eerste blokje gevuld: "Uw opleider heeft namens u een Eigen Verklaring ingediend." Morgen maar even checken voor de zekerheid bij m'n rijschool.

Van m'n auto staat alleen het 1e en laatste blokje gevuld met de datum van m'n rijexamen.
 
Ja zou ik in jouw geval ook doen, zou niet leuk zijn als je later bij je examen o.i.d. voor verassingen komt te staan.

Ik mag morgen weer lessen, hopelijk gaat het deze keer een stuk beter dan de vorige les! (toen zijn we maar op de weg gaan rijden, 1e keer snelweg!, omdat de AVB echt niet lukte). Baal er wel echt enorm van dat ik die les als ware verpest heb.
 
Allemachtig,

Zojuist te horen gekregen dat ik a.s. donderdag 1 februari AVD examen mag doen *O*
Voor morgenochtend 9-11 nog laatste lesje gepland en dan gassss

:t
 
Jullie hadden gelijk. Vandaag een hele succesvolle les gehad. Voelt heerlijk!

Succes Joost!
 
Ja zou ik in jouw geval ook doen, zou niet leuk zijn als je later bij je examen o.i.d. voor verassingen komt te staan.

Ik mag morgen weer lessen, hopelijk gaat het deze keer een stuk beter dan de vorige les! (toen zijn we maar op de weg gaan rijden, 1e keer snelweg!, omdat de AVB echt niet lukte). Baal er wel echt enorm van dat ik die les als ware verpest heb.

Dit zijn juist de lessen waar je onbewust het meeste leert !! Al lijkt het niet zo.. Als alles zou lukken, dan leer je niks he. ;)
 
Succes @Joost#59 , laat maar weten hoe het is gegaan!

@ey-dzeej, daar heb je helemaal gelijk in! Ik ben net terug van mijn les en het ging weer lekker vandaag. De langzame oefeningen gingen weer redelijk beheerst en ik heb ze allemaal netjes gereden.

Ik heb met mijn instructeur afgesproken dat we na de volgende les, mits die les ook weer zo gaat als die van vandaag, we het AVB gaan inplannen! Even duimen dus dat de komende les weer lekker gaat!
 
Laatst bewerkt:
Succes @Joost#59 , laat maar weten hoe het is gegaan!

@ey-dzeej, daar heb je helemaal gelijk in! Ik ben net terug van mijn les en het ging weer lekker vandaag. De langzame oefeningen gingen weer redelijk beheerst en ik heb ze allemaal netjes gereden.

Ik heb met mijn instructeur afgesproken dat we na de volgende les, mits die les ook weer zo gaat als die van vandaag, we het AVB gaan inplannen! Even duimen dus dat de komende les weer lekker gaat!

Lekkâh! Kom maar op met die AVB.

Mijn AVD-les vanochtend 9-11 was fijn, eindelijk eens droog. Wel frisjes!
Ging lekker vlot allemaal; als ik de kop er goed bij houd moet donderdag helemaal goed komen :] :W
 
Lekker dat je al zo snel op kan, Joost! Veel succes donderdag *O*

Mijn les ging vandaag ook lekker! Positieve feedback, altijd mooi. Heb nog 5 lessen gepland staan tot de 21e, maar als ik zo blijf rijden als vandaag kom ik dat examen makkelijk door. Zin in! :)
 
Ik had ook een uurtje les voor mijn examen.
Dat was op zich best fijn.
We kwamen er tien minuten voor het examen, op snelweg richting het CBR achter,
dat de motor waar ik op reed een technisch mankement had waardoor de snelheid tijdens
een inhaalpoging ineens terugliep en ik niet harder dan 60 km/u kon.
Toen mijn instructeur de motor omruilde bij de rijschool, deze zat op twee minuten van het CBR,
hij niet harder kon dan zo'n 40 km/u.
Het zal je gebeuren bij je examen. Volgens mij ben je dan gezakt.
Instructeur was vijf minuten voor het examen terug en ik ben daarna in één keer geslaagd voor AVD.
AVB en theorie had ik ook in één keer gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Lekker dat je al zo snel op kan, Joost! Veel succes donderdag *O*

Mijn les ging vandaag ook lekker! Positieve feedback, altijd mooi. Heb nog 5 lessen gepland staan tot de 21e, maar als ik zo blijf rijden als vandaag kom ik dat examen makkelijk door. Zin in! :)

Thanks! Jij ook lekker bezig! :]

Ik had ook een uurtje les voor mijn examen.
Dat was op zich best fijn.
We kwamen er tien minuten voor het examen, op snelweg richting het CBR achter,
dat de motor waar ik op reed een technisch mankement had waardoor de snelheid tijdens
een inhaalpoging ineens terugliep en ik niet harder dan 60 km/u kon.
Toen mijn instructeur de motor omruilde bij de rijschool, deze zat op twee minuten van het CBR,
hij niet harder kon dan zo'n 40 km/u.
Het zal je gebeuren bij je examen. Volgens mij ben je dan gezakt.
Instructeur was vijf minuten voor het examen terug en ik ben daarna in één keer geslaagd voor AVD.
AVB en theorie had ik ook in één keer gehaald.
Ah ja ben je blij om er zo achter te komen! Lijkt me echter niet dat je op zoiets 'zakt', toch niet jouw schuld als je op een kapotte lesmotor zit?

Ik kan trouwens niet nog lessen voor m'n examen donderdag. Rijschool heeft meerdere examens die dag, dus brommers zijn bezet. Mócht er al iets stuk zijn, dan ga ik ervan uit dat mijn voorganger dat opmerkt en dan zijn er andere opties.

:W
 
Laatst bewerkt:
Yeah! Ik ben geslaagd voor het AVB gedeelte. *O*

Ik heb 1x de langzame slalom moeten herhalen en tijdens het lopen met de motor kreeg ik de versnelling niet in zijn neutraal :') Voor de rest ging het helemaal goed. :]
 
Gefeliciteerd Idoby!!!!

Ik vind het maar lang duren tot het zaterdag is, dan mag ik weer en hoor ik wanneer ik mijn AVB heb :) !
 
*kijkt even om een hoekje*

zo, 't gaat lekker hier! gefeliciteerd aan de AVB/AVD-geslaagden. ik zag een bericht langskomen over een Eigen Verklaring. officieel moet die geldig zijn als je je rijbewijs laat bijschrijven. je kunt met een verlopen EV zonder problemen AVD-examen doen (eigen ervaring), maar de melding dat je A kan bijschrijven blijft dan 'hangen' bij het CBR tot het moment dat je een nieuwe EV hebt aangeleverd. gelukkig gaat dat online retesnel.

vandeweek even kort via Whatsupp kontakt gehad met X20DTL en daarbij is het woord 'ex-lessersrit' al gevallen. ik denk alleen niet dat ik er aan mee kan werken, aangezien hier een verhuizing (en daaraan gekoppeld een 'grote opruiming', want ik ga echt niet alle motor-/Saab-zooi meenemen) met daarna een kleine verbouwing op de agenda staat.

dat wordt dit jaar dus geen 'rondje Schotland' of 'rondje Normandië'...
 
Thanks Ellen! :t

Thuiswerken tot ca. 14u en dan rustig richting CBR (14:55 los). Spanning stijgt wel nu :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan