Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geslaagd! *O* :]
Het was, ondanks een andere motor, een hele fijne rit. De examinator was niet zo bekend in Leeuwarden en omstreken, dus ik heb bijna alleen maar 60/80/100km wegen gezien. :P
En de uitslag is al bekend bij de gemeente, dus ik kan zo om 1 uur meteen terecht om mijn rijbewijs aan te vragen :t


Proficiat gewenst :t , voordeel in Groningen is wel dat er weinig nieuwe motorrijders bijkomen :+
 
Maar zodra dan de snelle groepen kwamen werd ik er gewoon duizelig van met het proberen te volgen met de camera haha :P

Ik geloof je meteen :P _O- op circuit Assen heb je nog veel snellere stukken })

In ieder geval bij deze al een paar foto's online geplaatst waar ik wel blij mee ben:

https://www.flickr.com/photos/155113974@N03/albums/72157698340220935

1800 foto's verwerken is een hoop werk -O-
Heel veel ervan kunnen ook direct de prullenbak in dus dat scheelt wel een beetje :$

Bedankt voor je foto's je hebt het heel goed gedaan :W
 
Gefelicteerd Thrive!!! *O* *O*

Ik mag morgen idd ook op...moet me melden bij het CBR om 09.50 !

Vanmiddag nog een heerlijk ritje gehad met me instructeur en alles ging eigenlijk vanzelf...

Morgen is mijn dag :P ....en van Cruising - succes gewenst !

:] :]
 
Ik mag me morgen om 19.40 melden bij het CBR te zwolle voor theorie.
Zit nu tussen de 5 en 7 vaut per proef examen :P
Hoop dat ze na de gigantische pokkevragen van de vorige keer een serie makkelijke vragen speciaal voor mij geprogrammeerd hebben zodat ik overmorgen een dagje AVD les gevolgd door een examen kan inplannen.
 
Gefelicteerd Thrive!!! *O* *O*

Ik mag morgen idd ook op...moet me melden bij het CBR om 09.50 !

Vanmiddag nog een heerlijk ritje gehad met me instructeur en alles ging eigenlijk vanzelf...

Morgen is mijn dag :P ....en van Cruising - succes gewenst !

:] :]
Dat gaat helemaal goedkomen! :t

Jullie ook succes RR Vliet! Wat leuk dat jullie zo samen lessen :Y

En jij ook succes Strix!
 
@Thrive: Gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs.

Voor de examenkandidaten: Veel succes en doe je best.
Voor de Theorie: Neem de tijd. Lees en kijk goed. Dan komt het vast in orde.
 
Ik kon mijn rijbewijs om 9 uur vanmorgen al ophalen, dus ik ben met de motor naar het werk gegaan. Heerlijk! :] *O*

Iedereen nogmaals succes gewenst vandaag!
 
Yeaaaahhhh ook geslaagd!!

Heerlijk ritje gehad....de heenweg naar het CBR gebouw maakte ik nog wat stomme foutjes, denk dat word helemaal niks. Eenmaal daar gekomen in gedachten "relaxe daniel-san....FOCUS!!" KORT gesprek met de examinator...ogentest....technishe kennis...prima. opstappen en gaan.

Rit ging perfect!!

Terug bij het CBR zegt de examinator..."Heb je een pasfoto?" Ik zeg ja....nou ga maar naar de gemeente om je A erbij te zetten!!

Geslaagd !! Yeeaaaaaahhhh :} :] *O*
 
Ook Geslaagd!! Echt super blij mee. Sandor, gefeliciteerd! Inderdaad een leuke aankondiging, ik kreeg de standaard uitgestoken hand. Ook fijn haha
 
Ja op zich een goede rit, lekker 60 zone door de bossen. Wel veel gelijkwaardige kruisingen e.d. veel kijkwerk. Later terug knallen over een stuk 130. Heerlijk met dit weertje!
 
Met een spoedaanvraag. Kost wat meer dan een gewone aanvraag, maar ik kon niet langer wachten met dit mooie weer. O-)

Wat goed Sandor, gefeliciteerd! :t

Hier ook middels een spoedaanvraag...morgen naar de gemeente, overmorgen ophalen. anders kon ik pas 4 juli terecht '(

Thanks Thrive en gefeliciteerd Cruising!! Echt cool :) :} :]
 
Ja op zich een goede rit, lekker 60 zone door de bossen. Wel veel gelijkwaardige kruisingen e.d. veel kijkwerk. Later terug knallen over een stuk 130. Heerlijk met dit weertje!

We konden dezelfde route gereden hebben, ging hier hetzelfde terugweg stukkie 130......heerlijk haha

Gefeliciteerd nogmaals :)
 
Hoop goed nieuws! Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb vandaag mijn laatste lesje gehad, vrijdag a.s. ook mijn AVD examen gepland staan.

Dit lesje ging goed, enkel een paar kleine slordigheidsfoutjes maar de instructeur was tevreden en heeft er alle vertrouwen in
Ikzelf ook wel, zolang ik geen stomme fouten maak of bizarre situaties tegen kom moet het wel goedkomen. Sowieso staat de afspraak al bij de gemeente 3 uur na het examen dus dat geeft extra motivatie natuurlijk :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan