MF motorfiets van het jaar 2017: preselectie

Ik stem op de Honda CRF1000L Africa Twin.

Ik ben het met OgriUK eens dat de clip-on’s niet te hoog moeten zitten, maar voor de verandering lijkt de nieuwe Africa Twin me een leuk ding.
 
Ik mis toch de BMW R1200GSA in het lijstje. Ik ben er min of meer toe gedwongen (lease gedoe, keuze beperkt door moeilijkdoenerij) maar het is een ontzettend fijne fiets; ik ga hiermee vande zomer naar de Pyreneeën en ik verwacht in een ruk de heenreis te doen en en uitgerust vanaf te stappen. Echt een reismotor.
 
Ik mis toch de BMW R1200GSA in het lijstje. Ik ben er min of meer toe gedwongen (lease gedoe, keuze beperkt door moeilijkdoenerij) maar het is een ontzettend fijne fiets; ik ga hiermee vande zomer naar de Pyreneeën en ik verwacht in een ruk de heenreis te doen en en uitgerust vanaf te stappen. Echt een reismotor.
Na 1300 km kom je gebroken van iedere motor af, ook van de 1200 GSA. Ik ben benieuwd hoe je het dagje allroad gaat bevallen op de Beemert. Tijdens het kampeerweekend kom je er niet onderuit. :+

Maar we kunnen wel stellen dat de CRF1000 de winnaar van 2017 is. Ik heb dus de juiste brommert gekocht.

17991761_1512906112055535_7028981435974608449_o.jpg


*O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan