Landmarkrally 2018, de introductie

Ook hier OMA even verjagen.
Zoals ik al meldde in "de uitdaging" heb ik mijn trouwe blauwe R1150R verkocht en ben de gelukkige bzitter geworden van een zwarte R1150R met slechts 9700km op de teller. Met deze ga ik proberen de rally te voltooien:
full
 
Ik kan het in de OP van beide topics niet vinden... hadden we nou tot eind deze maand om puntjes te scoren of hebben we november ook nog?
 
Ik kan het in de OP van beide topics niet vinden... hadden we nou tot eind deze maand om puntjes te scoren of hebben we november ook nog?
Dit gevonden op 1e pagina:
"Het "jacht" seizoen start begin maart en eindigt eind november. De foto's van de objecten komen steeds per categorie in groepjes van 6 om de andere dag, te beginnen half februari."
 
Zou toch humor zijn als de bovenste helft komende maand met z'n allen nog even alles afgaan en er dan met de winst vandoor gaan. :P
 
Aangezien het nu 1 december is is het seizoen voor het bezoeken van de objecten afgesloten. Dan hierbij de eindlijst:

eindlijst.JPG


En voor degenen die sommige objecten niet konden vinden ook die lijst:

objecten.JPG
 
Gefeliciteerd Amauta!
Bedankt voor het organiseren Jaap.
Helaas hebben omstandigheden er voor gezorgd dat ik niet mijn lijstje af kon maken.
Had al wel een hoop marks op mijn eigen kaart gemarkeerd om te bezoeken maar het kwam er maar niet van... (ook toen ik een paar keer in de buurt was van een aantal marks)

Na mijn ongeluk weinig/geen tijd gehad, en eind oktober/begin november hield mijn motor er mee op omdat de accu dood was gegaan...
Bezorging van de accu heeft ook weken op zich laten wachten....
 
Een vervolg zal dan in 2020 gehouden worden. Maar als iemand anders het stokje wil overnemen, prima :}

Eventuele suggesties voor een thema waaraan de rally opgehangen kan worden kunnen ingediend worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan