BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

Voorruit van het blik sloeg vandaag nog aardig dicht van de pekel....

Mijn motor krijgt met de dag meer een minder stoffige kleur. Binnenkort het onkruid maar eens verdelgen!
Maar zaterdag en zondag wordt een mooie sloot water verwacht, het is wel gedaan met de pekel. Nu is het alleen weer slalommen om de gaten :(
 
Zaterdag 24 maart ga ik ook mee met de R1100rs, als het goed is ben ik dan vrij van mijn werk.
Is het mogelijk om de route te ontvangen voor mijn Zumo 345 LM?

Gr,
Sjaak Goudriaan.
 
Zaterdag 24 maart ga ik ook mee met de R1100rs, als het goed is ben ik dan vrij van mijn werk.
Is het mogelijk om de route te ontvangen voor mijn Zumo 345 LM?

Gr,
Sjaak Goudriaan.
Gezellig Sjaak, welkom! :t En uiteraard kun je de route ontvangen, stuur me even een PB met je emailadres. Ik stuur ergens volgende week aan alle deelnemers waarvan ik een email adres heb de route toe. (dat zijn de meesten die nu op het lijstje staan....)

En over de route gesproken; vandaag heb ik 'm met Noortje achterop voorgereden :] en dat heeft tot een paar aapassingen geleid, die ga ik dit weekend aanpassen. Rondje wordt ook iets groter, toch ook een klein stukje over de lekdijk.
En ook een vraag aan eenieder:
De route loopt nu via de Van Harten winkel in Amersfoort, met ook een half uurtje tijd om ons te vergapen aan de nieuwe fietsen.... Omdat de route op zaterdag wordt gereden is het op dat deel van de route waarschijnlijk druk zo dwars door de stad. Dus nu de vraag; doe ik er iemand een groot plezier mee om via van Harten te rijden, of hoeft het voor jullie niet zo nodig. In dat laatste geval rijden we via de randweg. Dat is qua rijtijd iets betrouwbaarder, het is mij om het even....

Alvast een update (onder vb);
Verzamelen 10:00 - 10:30 McD Amersfoort Noord
Vertrekken om 10:30
Benen strekken (indien gewenst) aan de Lek rond 12:00
Lunch in Baarn rond 13:00 tot ca. 14:00
Van Harten (indien gewenst) rond 14:45
Einde route (met voor de liefhebbers nog een drankje) Leusden 16:00 *O*

Wellicht ten overvloede: uiteraard gaan we alleen rijden als het aardig weer is, het moet wel leuk blijven :Y
 
Wie gaat er (al of niet onder vb) mee?

- Thijs & Noortje (R1200ST & R1200ST)
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C...., R1200RS)
- PeterD (R1100RS)
- Ab (R1200RT, zonder Rina) (R1200RT-LC)
- Ikke (= Gé.Es.Aake) (R1150GS)
- Jan (Marian ovb.) (R1200RT)
- Boxertall + Boxerdame (R1200GS + F700GS)
- Jeroen (R1200RS)
- Henk (hv121456) onder voorbehoud voortgang verbouwing keuken... en akkoord van de organisatie natuurlijk :P (R1200GS-LC)
- Francisvh en Paul (Japans....)
- Dochterlief van F&P met chauffeur... }) (R1200GS..)
- Sjaak1 (R1100RS)

16 fietsen en 18 piepeltjes voorlopig, flinke groep.... :]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de fiets maar eens uit de pekel gehaald :o tjonge wat een viezerik was het. Nu weer klaar voor een mooi voorjaar. Nu maar hopen dat het droog blijft en dat er vooral niet meer gestrooid gaat worden.
full
 
Vandaag per blik naar Ziggo dome geweest (Bløf, laatste keer per blik naar parkeergarage aldaar, na afloop bijna een uur vast gestaan, volgende keer gewoon weer per Sidney, 8 september, U2). Maar nix geen pekel meer op de ruit. Wel hemelwater. Daarom ook per blik.
 
Vandaag per blik naar Ziggo dome geweest (Bløf, laatste keer per blik naar parkeergarage aldaar, na afloop bijna een uur vast gestaan, volgende keer gewoon weer per Sidney, 8 september, U2). Maar nix geen pekel meer op de ruit. Wel hemelwater. Daarom ook per blik.

Hmm, gisteren middag zat de voorruit van het blik nog vol met pekel.
Op zoab komt het niet echt omhoog. Beste krijg je duidelijkheid bij nat wegdek en geen regen.
 
Pekel is ook afhankelijk van de regio waar je woont, in het westen zal er minder snel gestrooid worden dan in het oosten. Hoor hier wel vaker dat er geen pekel meer ligt, en dan zie ik op dat moment de strooiwagen weer langsrijden🤔
 
Ach hier hebben we het fenomeen bakfiets moeders: zero tolerance tav risico.
Mafkezen strooien hier echt alles en dan driemaal.... |( |( |(
 
Nou meisjes en jongens, we moeten het nog zien de 24e. Als het een beetje tegenzit begin volgende week nog volop vorst en misschien wel verse pekel op de weg. Dat zal de 24e er dan nog niet af zijn gespoeld..... we zullen zien.
 
Nou meisjes en jongens, we moeten het nog zien de 24e. Als het een beetje tegenzit begin volgende week nog volop vorst en misschien wel verse pekel op de weg. Dat zal de 24e er dan nog niet af zijn gespoeld..... we zullen zien.

Thijs, boefje...

Wel graag gender neutraal.

Zo iets als; Nou beste mede toerrijders... of Nou motorvrienden...

Vul aan en kleur de plaatjes
 
Nou meisjes en jongens, we moeten het nog zien de 24e. Als het een beetje tegenzit begin volgende week nog volop vorst en misschien wel verse pekel op de weg. Dat zal de 24e er dan nog niet af zijn gespoeld..... we zullen zien.

Beetje pekel meer of minder. Zit al genoeg op, bovenop het vuil!
Maar vanaf 0 graden ben ik present, zolang het niet plenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan