BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

Het lijkt zaterdag wel droog te blijven, graadje of 10. Bij droog wegdek trek ik Sidney wel uit de schuur, jammer van de pekel, maar Sidney moet dinsdag ook aan de bak omdat ik om 05:45 moet melden en dan is dat half uurtje langer kunnen blijven liggen wel zo fijn...
Ik hoor het wel of er nog animo is bij anderen die iets pekelfietserigs hebben.
Wil geen roet in het eten gooien, maar er wordt komende nacht ijzel verwacht. Niet de beste omstandigheden om je op twee wielen te verplaatsen over de weg.
 
Boxertall was sjoppen:
Pekelfiets, dienstfiets???? Heb een beter idee... zag 'm vorig week staan tijdens de aanschaf van verjaardagscadeau van de Boxerdame.....

BMW R 1200 ST

Eerst: nog van Harte Gefeliciteerd met Petra.

Dan: ik vang gekke signalen op via het VleesBoek. Kan je, nu de verjaardag van Petra al weer een dag geleden is, ietsiepietsie gedetaileerder uit de doeken doen wat je precies gesjopt hebt daar?

Mooie ST trouwens.. Wordt daar bijna zenuwachtig van...
 
Beste mensen,

Toch even een soort van knoop doorhakken. Ik ga zaterdag gewoon rijden.... volgens het schema hieronder.
Om niet onnodig te wachten op mensen die niet komen verzoek ik jullie mij te laten weten -via dit draadje- of je er bij wilt zijn.
De pekel zal nog niet 'opgelost' zijn dus de groep zal waarschijnlijk beperkt zijn tot doorrijders.
Verzamelen 10:00 - 10:30 McD Amersfoort Noord
Vertrekken om 10:30
Benen strekken (indien gewenst) aan de Lek rond 12:00
Lunch in Baarn rond 13:00 tot ca. 14:00
Van Harten (indien gewenst) rond 14:45
Einde route (met voor de liefhebbers nog een drankje) Leusden 16:00 *O*

Wellicht ten overvloede: uiteraard gaan we alleen rijden als het aardig weer is, het moet wel leuk blijven :Y

En het lijkt aardig weer te worden ;) 11 graden en redelijk zonnig, maar vooral... Droog!
 
far komt niet (helaas). Fiets te nieuw om in de pekel los te laten....

Roelof.
 
Ik sluit me helemaal bij Far aan. Die van ons zijn zo nieuw, die staan nog niet eens op kenteken. En ik moet nog het deel betalen, dat ook nog.

Voor diegenen die wel gaan, een fijne dag.
 
Beste mensen,

Toch even een soort van knoop doorhakken. Ik ga zaterdag gewoon rijden.... volgens het schema hieronder.
Om niet onnodig te wachten op mensen die niet komen verzoek ik jullie mij te laten weten -via dit draadje- of je er bij wilt zijn.
De pekel zal nog niet 'opgelost' zijn dus de groep zal waarschijnlijk beperkt zijn tot doorrijders.En het lijkt aardig weer te worden ;) 11 graden en redelijk zonnig, maar vooral... Droog!

Ben er bij...
 
Als ik niet ben opgeroepen, dan ben ik er bij! Wel met telefoon opgeladen en aan de Sena, mogelijk zwaai ik halverwege dus weg richting Schiphol...
 
Wij (Francis, Paul en Laurens) zijn er ook bij, zoals het er nu uitzien wordt het een mooie dag.
Onze dochter geeft de voorkeur aan de motorrijles😊
 
Wie kan mij laten weten hoe ik een foto bij mijn profiel kan zetten. Ondanks goed verkleinen lukt het niet😩
 
far komt niet (helaas). Fiets te nieuw om in de pekel los te laten....

Roelof.
Ben er niet, verjaardag, maar begrijp zeker het idee van de pekel..... heb die van mij nu 4 weken, is van 9-2017 en na 4 weken in gebruik (met pekel) en ik heb de eerste roest al gesignaleerd...... niet de kwaliteit in lak die je van BMW mag verwachten.
Begrijp het best dat je niet rijd met pekel..... of in de regen.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ben er niet, verjaardag, maar begrijp zeker het idee van de pekel..... heb die van mij nu 4 weken, is van 9-2017 en na 4 weken in gebruik (met pekel) en ik heb de eerste roest al gesignaleerd...... niet de kwaliteit in lak die je van BMW mag verwachten.
Begrijp het best dat je niet rijd met pekel..... of in de regen.... 8-)

waar heb je dat gesignaleerd?
 
waar heb je dat gesignaleerd?
Oogjes van de koffer drager, zal aan de binnenkant minimaal in de lak staan. Als het weer wat mooier wordt een goed schoonmaken en met wat tectyl aan de gang.
full
 
Beste mensen,

Toch even een soort van knoop doorhakken. Ik ga zaterdag gewoon rijden.... volgens het schema hieronder.
Om niet onnodig te wachten op mensen die niet komen verzoek ik jullie mij te laten weten -via dit draadje- of je er bij wilt zijn.
De pekel zal nog niet 'opgelost' zijn dus de groep zal waarschijnlijk beperkt zijn tot doorrijders.En het lijkt aardig weer te worden ;) 11 graden en redelijk zonnig, maar vooral... Droog!
Vooralsnog gaan de volgende piepeltjes mee:

- Thijs & Noortje (R1200ST & R1200ST)
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C...., R1200RS)
- PeterD (R1100RS)
- Ab (R1200RT, zonder Rina) (R1200RT-LC)
- Ikke (= Gé.Es.Aake) (R1150GS)
- Jan (Marian ovb.) (R1200RT)
- Boxertall + Boxerdame (R1200GS + F700GS)
- Jeroen (R1200RS) (R1200RT)
- Henk (hv121456) onder voorbehoud voortgang verbouwing keuken... en akkoord van de organisatie natuurlijk :P (R1200GS-LC)
- Francisvh en Paul (Japans....)
- Dochterlief van F&P met chauffeur... Laurens (R1200GS..)
- Sjaak1 (R1100RS)

11 fietsen en 12 piepeltjes voorlopig, .... :]
En het weer ziet er nog steeds prima uit ;) 11 graden en beetje zon, maar vooral... Droog!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan