Ongewenste doorverwijzing

motorgek!

MF veteraan
22 jan 2006
2.741
2
Ik krijg regelmatig bij het bezoeken van motorforum dat er allerlei reclame website openen. Dit gebeurt op mn samsung, en alleen op motor forum. Iets met de advertenties die jullie krijgen?
 
Ik krijg dat sinds een aantal dagen ook en het is behoorlijk storend.

Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat mijn (Samsung) tablet niet zo'n goed beveiligingsprogramma heeft als mijn laptop.
 
Overigens heb ik er zelf geen last van, anders had ik vanzelfsprekend al direct actie ondernomen. Zaken als popups zul je op MF nooit zien, en als ze wel te zien zijn gaat er iets mis en wordt dat z.s.m. verholpen. Dat is al jaren zo en zal ook nooit veranderen.
 
Gebeurt bij mij soms als ik op de telefoon op MF zit te kijken, weet niet of dat er iets mee te maken heeft?
 
Gebeurt bij mij soms als ik op de telefoon op MF zit te kijken, weet niet of dat er iets mee te maken heeft?
:^
Had ik gister ook opeens last van. Geen idee hoe, wat en waarom en venster dicht geklikt. Kwartje valt nu pas, zie dat ik het venster van MF mis tussen de overige vensters en de verwijzing blijkbaar daar vandaan kwam.
 
precies dat. MF sluit en ik zit op een of andere obscure 'gefeliciteerd je hebt een iphone 11283921389SSSSSS gewonnen' als dat gebeurt.
 
Ik heb er op mijn telefoon ook last van de laatste dagen. Dat is een sony en gebruik de Chrome browser.
 
Ok dan is het dus niet toestelspecifiek en het ligt ook niet aan mij.
Ik weet niet precies hoe het werkt maar kan het zijn dat de advertenties die jullie krijgen, die kiezen jullie natuurlijk niet zelf, dat daar af en toe een advertentie tussen zit die dit gedrag veroorzaakt?
Als dat het niet is, ooit gehackt? Hidden iframe geplaatst in de broncode met randomizer zodat niet elke bezoeker het ervaart?
 
Dat is de vraag inderdaad. Komt het in specifieke topics voor? En een screenshot kan ook helpen...
Het komt niet in specifieke topics voor, het kwam zelfs voor bij privediscussies. Volgende keer dat het mij gebeurt zal ik screenshots maken
 
Overigens heb ik er zelf geen last van, anders had ik vanzelfsprekend al direct actie ondernomen. Zaken als popups zul je op MF nooit zien, en als ze wel te zien zijn gaat er iets mis en wordt dat z.s.m. verholpen. Dat is al jaren zo en zal ook nooit veranderen.

Top mannen! :}
 
Het komt niet in specifieke topics voor, het kwam zelfs voor bij privediscussies. Volgende keer dat het mij gebeurt zal ik screenshots maken
Mijn venster stond op Actieve Onderwerpen. Bij het openen van het MF venster werd dit venster gelijk vervangen (dus geen nieuw venster) door het Iphone bericht.
Volgende keer zal ik een schermprintje maken.
 
Hmm, bij mij gaat het weer net ietsje anders. Ik open MF als snelkoppeling, dan opent hij chrome en gaat hij direct naar 'Mijn MF' en krijg dan geloof ik een nieuw venster met mijn IPhone.
 
Laatst bewerkt:
Ik had het gisteren ook. Ook samsung tel. Weet helaas ff niet meer welk topic.

Dan kom je op een mooie aanbieding site en moet je hard afsluiten om eruit te komen.

Als ik het weer heb zorg ik voor meer info.
 
Het komt bij mij ook nogal eens voor. Toevallig nu net een paar minuten geleden bij het openen van de favorieten op MF:
1514584541.jpg
 
Goeie, zal mijn lidmaatschap weer eens nieuw leven inblazen. Niet om reclame te voorkomen, maar gewoon om dit forum in leven te houden :).

:)

Al jaren, met 15 euro per jaar al veel motorkosten bespaard dus onder de streep levert MF-en me geld op ;)




Hier overigens geen last van ook, heb wel Malwarebytes en Eset NOD32 meedraaien.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
715
Terug
Bovenaan Onderaan