VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Ik denk dat vierkante rubber(2x)onder de tank. Die moet ik ook nog hebben. Volgende week komt mijn frame terug van poedercoater en dan alles weer in vers rubber hangen.
 
HONDA V6 powerrrrrrrr *O* *O* *O* *O* *O* *O*



IMAG9988.thumb.jpg.ca3830c1c98d59acefb649a68a2a5e31.jpg




IMAG9987.thumb.jpg.76f04112858bdc4b9f0d8ddd0d3e515e.jpg
 
Het "vierkante" blokje in het midden van de tank, de plaat aan voorzijde, of de ronde ring in het oog vooraan waar je de tank vast zet?

Het vierkante blokje inderdaad in het midden van de tank. Ik heb er maar eentje van in plaats van 2.
 
Kan iemand mij helpen aan een draadeind om de uitlaat op de kop van een vf1000f vast te bouten. maat 7-6x49. Een oude uit een kop is ook goed. oude zat vast in de wartel. kreeg hem gelukkig wel uit de kop maar draad heeft het niet overleeft.
 
je kunt evt ook een langere M6 bout nemen, deze indraaien en dan de kop afzagen.

Bij een VF1000F is het draad in de kop M7 en aan de andere zijde (uitlaat kraag) M6.

Kan iemand mij helpen aan een draadeind om de uitlaat op de kop van een vf1000f vast te bouten. maat 7-6x49. Een oude uit een kop is ook goed. oude zat vast in de wartel. kreeg hem gelukkig wel uit de kop maar draad heeft het niet overleeft.

Ik heb deze wel Jimmy. Volgende week donderdag ben ik in Utrecht. Of heb je hem sneller nodig ?
 
Laatst bewerkt:
Als je donderdag de 29e bedoeld dan is het wat laat en aankomende donderdag ben ik er alleen in de nachtdienst. Als je hem wilt opsturen dan ben ik geholpen, Ik hoor het graag van je.

Bij een VF1000F is het draad in de kop M7 en aan de andere zijde (uitlaat kraag) M6.Ik heb deze wel Jimmy. Volgende week donderdag ben ik in Utrecht. Of heb je hem sneller nodig ?
 
Ik heb een PM gestuurd. Bedankt.

Heb ik nog een vraag, ik zoek ook nog steeds een rode/zwarte tank, topkuip en zijkappen van een Europese VF1000F. Dat maakt deze vf weer helemaal origineel. Zit nu een andere lakset op. Ziet er ook leuk uit maar origineel is mooier. Als iemand nog een adres heeft, ik kan deze niet meer vinden op internet.

PM even je adresgegevens dan stuur ik het tapeindje op..
 
Laatst bewerkt:
vf1000f is helemaal klaar om de weg op te gaan maar helaas heb ik geen goede tank. Rode originele tank ziet er niet uit en is verrot en de andere tank ziet er leuk uit maar is helemaal verrot van binnenuit. komt zelf door de lak naar buiten.
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Als ik geen rode tank en topkuip kan vinden dan ga ik een andere tank zoeken en de honda geheel in een andere kleur laten spuiten. Of in de kleurstelling zoals hij nu is. foto volgt.
vf1000f is helemaal klaar om de weg op te gaan maar helaas heb ik geen goede tank. Rode originele tank ziet er niet uit en verrot en de andere tank ziet er leuk uit maar is helemaal verrot van binnenuit. komt zelf door de lak naar buiten. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Verdraaid, d'r lag dus nog een tank op de zolder....
YG9s76E.jpg


fi8pNda.jpg


ghXLLdZ.jpg


Ook deze tanks is gebruikt met her en der de leeftijd plekjes zichtbaar. Echter geen roest. Sleutel van de tankdop is er niet bij.

Ik heb even de binnenzijde beoordeeld door de brandstofzender er uit te halen. Deze tank is nog maagdelijk blank aan de binnenzijde. Geen roest te bekennen.

Ben morgen op de uni..
 
Ik ben er ook. Als je nog een topkuip lan vinden ben ik helemaal gelukkig.
Verdraaid, d'r lag dus nog een tank op de zolder....
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook deze tanks is gebruikt met her en der de leeftijd plekjes zichtbaar. Echter geen roest. Sleutel van de tankdop is er niet bij.

Ik heb even de binnenzijde beoordeeld door de brandstofzender er uit te halen. Deze tank is nog maagdelijk blank aan de binnenzijde. Geen roest te bekennen.

Ben morgen op de uni..
 
Tankdop open gekregen met een sleutel van een andere. Was zo gebeurd. Brandschoon van binnen *O* Inmiddels zit hij erop en de motor loopt goed. Morgen komen de remblokken binnen dan is hij klaar. Woensdag mee naar mijn werk. Bedankt dutchy!!! foto komt morgen.
OK, Topkuip heb ik, niet de mooiste maar die heb ik niet nodig om te rijden. Super iig dat je er een beschikbaar hebt. Ik stuur je een PM voor morgen.

grt Jimmy
 
Brandschoon van binnen *O*

Ik citeer mijzelf :+

Ik heb even de binnenzijde beoordeeld door de brandstofzender er uit te halen. Deze tank is nog maagdelijk blank aan de binnenzijde. Geen roest te bekennen.

Tankdop open gekregen met een sleutel van een andere. Was zo gebeurd.

Dat is meer dan geluk hebben... Ik heb mij een bak me sleutels, maar de juiste zit er nooit bij.. :? Ik heb het ook al meegemaakt dat ik een pracht van een gebruikte tank had gekocht en na verzending bleek dat men zelf al de tankdop had verwijdert.. Door deze dus uit de tank te trekken en breken. Heel de tankkraag ontzet, en ook de dieper liggende sluitrand vernaggeld. Daar krijg je dus nooit meer een tankdop sluitend op..

In ieder geval had het V4 rescue centre weer een passende oplossing.. Veel plezier met de tank. En geniet van het ritje.. *O*
 
Weer een VF gered van de schroot. Na 5 jaar verwaarlozing in een tuin zonder zeil, nu nog even binnen omdat het regent.
full

Hij is trouwens heel snel voor mijn gevoel. De snelste die ik heb gehad. Heb niet gevonden waarom deze zo veel sneller is dan al die andere maar gas geven is vasthouden.
 
Laatst bewerkt:
Beste motor liefhebbers,
Al een tijdje volg ik jullie forum om ideeën op te doen. Nu ben ik weer wat aanpassingen aan het doen aan mijn vf1000f interceptor en heb contact gehad met een aantal van jullie leden. Nu ben ik geen actieve computerman maar heb toch besloten me aan te willen sluiten bij jullie forum. Een fotootje van mijn vf voeg ik bij dit berichtje toe.
full
 
Weer een VF gered van de schroot. Na 5 jaar verwaarlozing in een tuin zonder zeil, nu nog even binnen omdat het regent.

Hij is trouwens heel snel voor mijn gevoel. De snelste die ik heb gehad. Heb niet gevonden waarom deze zo veel sneller is dan al die andere maar gas geven is vasthouden.

Tank past goed zo te zien Jimmy... Volgens mij heb je er een wonderdoekje over gehaald. Hij glimt weer.. Mooie duuzend... En ja een dikke duuzend wil wel... Sta er altijd versteld van als ik met mijn F2 op pad ga. Heerlijk vanuit onderin naar boven alsof er geen eind aan zit... De 1000R is weer stapje daarboven.. Ook al lijkt het op papier niet veel verschil maar je merkt echt waarom de letter F aan het eind is gewijzigd in een R.. Komt onderin niet naar voren, maar vanaf 6K rpm is er wel degelijk een verschil.. Even terug op het verschil tussen de '84 VF1000F en de latere VF1000FF en VF1000F2 had de VF1000F meer top vermogen.. Ook het bovenkoppel was beter.. De VF1000FF en VF1000F2 hebben enkele pK's ingeleverd, echter de koppelkromme is vlakker geworden en dat merk je.. Het stuk tussen 4k en 7k is verbeterd. Vandaar dat je een lange armen gevoel krijgt.. De latere versies pakken onderin net even wat beter op.. In nadeel.. De oudere VF1000's zijn toch net een tikkeltje sneller. (Bovenin)..
 
Beste motor liefhebbers,
Al een tijdje volg ik jullie forum om ideeën op te doen. Nu ben ik weer wat aanpassingen aan het doen aan mijn vf1000f interceptor en heb contact gehad met een aantal van jullie leden. Nu ben ik geen actieve computerman maar heb toch besloten me aan te willen sluiten bij jullie forum. Een fotootje van mijn vf voeg ik bij dit berichtje toe

Blijft een plaatje.. Je hebt het juiste adres gevonden.. Mechanisch alles goed na de kettingspanner ingreep?
 
Terug
Bovenaan Onderaan