Motor-Forum

Select Forum

GSX1100F ploft

Verdrijvingsvlakken pakken!

Reg. datum:
14 sep. 2008
quote:
Puch-TDI schreef op 30 december 2017 @ 16:40:

dan pas trek ik hem opnieuw uit elkaar of ik iets gevonden krijg anders blijf ik hem op en afbouwen.

Dat had je sowieso kunnen voorkomen door de carbs fatsoenlijk schoon te maken toe je ze voor het eerst eraf had.
Aan bovenstaand bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
F800S 2010 - S1000RR 2012 - S1000RR 2014 - RSV4 Factory 2014
RSV4RF #65 2015
- RSV4RF 2017
Öhlins - Brembo - Akrapovič

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
Met een defect stationair systeem kan de motor wel goed op volgas reageren, maar dat wisten we al.
Wereldreiziger tegen wil en dank.

Reg. datum:
14 dec. 2008
quote:
Martell schreef op 30 december 2017 @ 11:39:

[...]

Het stationairsysteem vd carb werkt niet goed. Sproeier verstopt of luchtmengselschroef niet goed.
Of valse lucht.

Ik zou het ook in die hoek zoeken. Zeker omdat je aangeeft dat hij met de choke er een stukje op wel goed loopt. Daarnaast zou je de staat van je luchtfilter nog kunnen bekijken.

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
Plaatje van de motor van TS voor de beeldvorming. ;)

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/1309835/1a157e520b44bb552b9e472ab5773cae
Erasmus MC: u mag tot oktober 2018 niet belasten, dus ook geen motorrijden.
Tijdelijk verdooft in mijn kop.

Reg. datum:
29 dec. 2017
quote:
Soesko schreef op 02 januari 2018 @ 12:16:

[...]

Ik zou het ook in die hoek zoeken. Zeker omdat je aangeeft dat hij met de choke er een stukje op wel goed loopt. Daarnaast zou je de staat van je luchtfilter nog kunnen bekijken.

Luchtfilter is hagelnieuw,
Ik wil de carbs gaan ultrasonen echter ben ik bang dat alle schroefjes er dan uit trillen dus ben eerst op zoek naar een setje om ze te kunnen synchroniseren.
Alexander

Reg. datum:
29 dec. 2017
quote:
Worldbeater schreef op 02 januari 2018 @ 12:18:
Plaatje van de motor van TS voor de beeldvorming. ;)

[afbeelding]

Worldbeater, dank u vriendelijk :}
Alexander

Moderator

Jeg elsker deg også

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Puch-TDI schreef op 02 januari 2018 @ 13:02:

[...]

Luchtfilter is hagelnieuw,
Ik wil de carbs gaan ultrasonen echter ben ik bang dat alle schroefjes er dan uit trillen dus ben eerst op zoek naar een setje om ze te kunnen synchroniseren.

Die schroefjes trillen er niet uit hoor.

Als je je carbs wilt schoonmaken zul je die er nl zelf al uit moeten draaien anders kun je ze niet eens schoonmaken.
Ja, optisch maar zonder schroeven verwijderen sla je juist datgene over dat schoongemaakt moet worden, de talloze kleine kanaaltjes waar de vervuiling zit.

Carbs dus helemaal uit elkaar, alles wat los kan loshalen en per carbs in een apart bakje leggen zodat alles weer in de juiste carb terug gezet kan worden. Ultrasoon schoonmaken, monteren en dan synchroniseren.
Pastafarian
The devil does not exist, it's just God when he's drunk.
All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.

ik weet het zeker, denk ik.

Reg. datum:
04 jan. 2011
Ik vraag me af, misschien heb ik er overheen gelezen , maar heb je de valse lucht test met bv remmenreiniger al gedaan?

Reg. datum:
04 aug. 2009
Puntje van aandacht. Bij de 1100F wil het rond de rond de 50000km nog wel vaak voorkomen dat de gasnaalden en de tegenoverliggende sproeier onrond worden. Is met het blote oog nauwelijks te zien, dus even een vergrootglas erbij pakken.

grtz,

Cees
Julian Sas Band rocks, my Suzuki rolls

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
quote:
bluesrider schreef op 02 januari 2018 @ 21:20:
Puntje van aandacht. Bij de 1100F wil het rond de rond de 50000km nog wel vaak voorkomen dat de gasnaalden en de tegenoverliggende sproeier onrond worden. Is met het blote oog nauwelijks te zien, dus even een vergrootglas erbij pakken.

grtz,

Cees

Mooie tip voor later, eventueel. Of bekijken tijden het reinigen :t

Heeft iig geen raakvlak met huidige klacht.
Yellow Snakes MC

Reg. datum:
29 dec. 2017
dank voor deze tip, hij zit nu op de 56000KM dus ik zal er meteen eens naar kijken

quote:
bluesrider schreef op 02 januari 2018 @ 21:20:

grtz,

Cees
Alexander

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Puch-TDI schreef op 02 januari 2018 @ 13:09:
Worldbeater, dank u vriendelijk :}
Ik heb huiswerk zie ik. _O- *O*
Erasmus MC: u mag tot oktober 2018 niet belasten, dus ook geen motorrijden.
Tijdelijk verdooft in mijn kop.

Reg. datum:
04 aug. 2009
Als je je carbs toch nakijkt, kontroleer dan ook de boringen van de gasschuiven. Normaal gesproken hoort er 2x 1,5 mm boringen in te zitten. Echter in de ons omringende landen komen nog al wat verschillende boringen voor zo als 1x0,8 mm, 2x 0,8mm of 1 x2,5 mm. Heb je 1x 0,8 is je gasrespons niet helemaal wat het moet wezen.

grtz,

Cees
Julian Sas Band rocks, my Suzuki rolls

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.