Gevaarlijk stukje weg gezien?

black wasp

MF'er
17 mrt 2015
175
52
rotterdam
Van de A15 in de bocht naar de A4 midden in de rechter rijbaan
Lange en brede reparatiestrook zwart asfalt leuk als je in deze bocht hangt
Kun je bijna niet ontwijken en met regenachtig weer te laat zichtbaar...
Mede motorrijders kijkt goed uit..
Nog meer van deze situaties gezien?
Laat het hier horen!
 
Van de A15 in de bocht naar de A4 midden in de rechter rijbaan
Lange en brede reparatiestrook zwart asfalt leuk als je in deze bocht hangt
Kun je bijna niet ontwijken en met regenachtig weer te laat zichtbaar...
Mede motorrijders kijkt goed uit..
Nog meer van deze situaties gezien?
Laat het hier horen!
Komende vanaf welke richting? (Botlek of vanaf Waalhaven)
 
Laatst bewerkt:
Mocht je op snelwegen dit soort zaken tegen komen.. hmp en rijrichting onthouden en direct bellen naar 0800 8002

met de auto belde ik altijd al vanuit de auto direct naar ze. Laats een paar dikke kuilen op de a1 gok 4 tot 6 cm diep, zo breed als een 15" autowiel, die wij met aanhanger ook niet konden ontwijken. Wij schrokken ons rot maar het ging gelukkig goed.

Volgende dag was het direct gerepareerd. Rijkswaterstaat neemt dit soort meldingen erg serieus gelukkig.
 
Mocht je op snelwegen dit soort zaken tegen komen.. hmp en rijrichting onthouden en direct bellen naar 0800 8002

met de auto belde ik altijd al vanuit de auto direct naar ze. Laats een paar dikke kuilen op de a1 gok 4 tot 6 cm diep, zo breed als een 15" autowiel, die wij met aanhanger ook niet konden ontwijken. Wij schrokken ons rot maar het ging gelukkig goed.

Volgende dag was het direct gerepareerd. Rijkswaterstaat neemt dit soort meldingen erg serieus gelukkig.
Dank je voor je tip ik heb inmiddels gebeld en rws gaat actie ondernemen
 
Mocht je op snelwegen dit soort zaken tegen komen.. hmp en rijrichting onthouden en direct bellen naar 0800 8002

...
.
Is dat ook het nummer waar je kunt melden dat er zonder reden rijstroken afgekruist zijn?
Of dat ze vergeten zijn een spitsstrook te openen?
 
Centrum Utrecht bij Hoog Catharijne met van die fijne geverfde snelheidsblokken...
Of de plaatsing van alle putdeksels in de lijn vanaf de A2 via Wolfgang Pauli richting het centrum...
 
Centrum Utrecht bij Hoog Catharijne met van die fijne geverfde snelheidsblokken...
Of de plaatsing van alle putdeksels in de lijn vanaf de A2 via Wolfgang Pauli richting het centrum...

Nadat er 100 zijn platgegaan word het vast en zeker opgelost. Je moet alleen zorgen dat je niet bij die 100 bent.
 
@Black Wasp, goed bezig! Veel mensen zullen hier profijt van hebben waarschijnlijk :-)

Is dat ook het nummer waar je kunt melden dat er zonder reden rijstroken afgekruist zijn?
Of dat ze vergeten zijn een spitsstrook te openen?


ook RWS, 0800-8002 alleen kunnen ze je vaak niet direct antwoord geven.. mogelijk als er genoeg mensen klagen...
 
Er zijn ook redenen om een spitsstrook niet te openen zonder dat dat direct zichtbaar is.
 
Ik heb dit onderwerp op het forum gezet zodat we allen als groep motorrijders en ook als automobilisten voordeel kunnen hebben van meldingen van onveilige situaties op de weg. Daarmee bedoel ik uiteraard niet het gedrag van mede weggebruikers want dan kan je wel aan de gang blijven.
Kom je een gevaarlijke situatie tegen op de weg bv hoge struiken welke het zicht belemmeren,diepe groeven en of putten op de snelweg, half loszittende matrixborden
Vreemde voorwerpen op de weg etc
Geef het door aan de Rdw
Domme, onzinnige, flauwe opmerkingen zitten we niet op te wachten bij dit serieuze onderwerp.
 
Alweer effe gelden hoor maar:
A15 naar A16 (ter hoogte van Barendrecht) zaten van die enorme
"boom wortel" drempels (om het maar zo te noemen).
Als je daar met de motor overheen ging met 100, kwam je toch echt wel los van het zadel.
(met mijn blikkie ook trouwens).

Meerdere malen gemaild en gebeld, maar heeft toch een zéér ruime tijd geduurd.
Sterker nog, die 'boom wortel' drempels ligger er nog steeds.. B|

Dus ja...
Uit eindelijk weet ik wel waar ik wel en niet moet zitten op de weg.
Staat wel raar als je er achter rijdt.
Iets met plaats op de weg??
(uiterst links, dan uiterst rechts, dan beetje links uit het midden weg naar rechts)

Als oom agent ooit achter mij rijdt zal die mij vast laten stoppen voor een blaastestje :+
 
Ik heb dit onderwerp op het forum gezet zodat we allen als groep motorrijders en ook als automobilisten voordeel kunnen hebben van meldingen van onveilige situaties op de weg. Daarmee bedoel ik uiteraard niet het gedrag van mede weggebruikers want dan kan je wel aan de gang blijven.
Kom je een gevaarlijke situatie tegen op de weg bv hoge struiken welke het zicht belemmeren,diepe groeven en of putten op de snelweg, half loszittende matrixborden
Vreemde voorwerpen op de weg etc
Geef het door aan de Rdw
Domme, onzinnige, flauwe opmerkingen zitten we niet op te wachten bij dit serieuze onderwerp.

Denk dat je de RWS bedoeld.. RDW doet niks aan het bovengenoemde.
 
Gevaarlijk stukje weg gezien?

Eu ... ik rijd dagelijks woon werk, dus ja, alle dagen :+
 
Over gevaarlijk wegdek gesproken de Duiters kunnen er ook wat van 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Vanuit belgie naar monschau
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan