Bijzondere circuitfietsen

Hier heb ik 2 jaar mee rondgereden ,maar nu toch maar een R1
full
 
vind hem weinig respect tonen naar andere rijders en ook onnodig veel risico nemen puur en alleen om te bewijzen dat hij op een deauville wat kan. vind het eerder roekeloos als ik dit filmpje en zijn reacties zie, dan dat ik er respect voor heb.

Die gast op de oranje R6 is zijn maat (die geeft ie regelmatig de vinger)

Het is meer het feit dat ie het doet met een hok als een deauville
 
Laatst bewerkt:
vind hem weinig respect tonen naar andere rijders en ook onnodig veel risico nemen puur en alleen om te bewijzen dat hij op een deauville wat kan. vind het eerder roekeloos als ik dit filmpje en zijn reacties zie, dan dat ik er respect voor heb.

Ik kende dit filmpje al en ik sluit me helemaal aan bij het commentaar van jou Gixxer... niet okee die badgast
 
Ik gok een Buell O-)

:')

Jij hebt toch een Daytona? Of ben ik in de war?

Tussen al het Japans, Duits en Italiaans geweld zijn dat toch wel aparte motoren ondanks dat die vrij Japans oogt in een vlotte blik is het dat totaal niet. Heb er wel eens een rondje op mogen rijden.

Dat blok om mee te beginnen :)
 
Laatst bewerkt:
:')

Jij hebt toch een Daytona? Of ben ik in de war?

Tussen al het Japans, Duits en Italiaans geweld zijn dat toch wel aparte motoren ondanks dat die vrij Japans oogt in een vlotte blik is het dat totaal niet. Heb er wel eens een rondje op mogen rijden.

Dat blok om mee te beginnen :)

Ik wel,maar buell reed vroeger buell,en de motor op het plaatje is een buell.
En daar ging het over :t
Nou voorruit een piccie (2 dus O-) )

full

full


Dat blok loopt super soepel :t zo soepel dus dat het saai is -O-
Vandaar dat ik nu een bulderende ,levende en onbetrouwbare 2 cilinder op de weg rij :t
 
Laatst bewerkt:
Wauw, dat is gaaf.
Volgens mij zo'n beetje wat het dichtst bij de MotoGP wereld komt en toch nog enigzins betaalbaar is.

Alleen, hoe doe je dat met geluidseisen?
Ik vraag me ook af hoe het zit met reserve onderdelen en banden.
Die fiets is speciaal ontwikkeld voor de Dunlops.

Volgens mij kun je hem het beste in de woonkamer laten staan.
 
Ik vraag me ook af hoe het zit met reserve onderdelen en banden.
Die fiets is speciaal ontwikkeld voor de Dunlops.

Volgens mij kun je hem het beste in de woonkamer laten staan.

Rens geeft in de winter zo'n beetje al zijn geld uit aan onderdelen!! }) }) *D *D Tegen de zomer is er namelijk bijna niks meer te krijgen omdat alle teams dan weer vol in ontwikkeling en aan het racen zijn!!! :-) :-) Ennuh wat geluid betreft.... Jah, dat red ie niet met een type 3 dag.... :) :) Gruwelijk dikke fiets, dat dan weer wel! :9~ :9~ :} :}

Grtz Eagletjuh
 
Rens geeft in de winter zo'n beetje al zijn geld uit aan onderdelen!! }) }) *D *D Tegen de zomer is er namelijk bijna niks meer te krijgen omdat alle teams dan weer vol in ontwikkeling en aan het racen zijn!!! :-) :-) Ennuh wat geluid betreft.... Jah, dat red ie niet met een type 3 dag.... :) :) Gruwelijk dikke fiets, dat dan weer wel! :9~ :9~ :} :}

Grtz Eagletjuh
ik vraag me dan af wat het in aanschaf en onderhoud moet kosten? :] :}
 
Leuk topic!
Vorig jaar op Zolder een MT-03 gezien (660cc 1 cilnder) die er ook als een malle overheen ging.
Blijft inspirerend zoiets.
 
Vroeger was deze fiets vast niet erg zeldzaam, inmiddels wordt ie dat wel, en zeker op het circuit!!
Bekenden (zoals Rens) kennen hem ook wel als "de frikandel"! ;) ;) :) :) _O- _O-
Ik vind het gewoon leuk om af en toe met de oude frikandel over het circuit te blaffen.. :] :] :]



y4m_1baYpG6xaxylDQ_HOOKUed9N5has4NTF8kj4b2fJPXHdftjyCkV-dWK2uxEeg8PyoJLGZhb3rNPKhC6CvcOItbjpSV1xta5ZnAWyJmYV76Pn-u_n0m8E9H435maAedyM2th0S83KfUM8pwZFEDwljcNmIilmmx5W_GHgJf29R23gTXAWH9YUu9vfCwKKPiBc43dyv5054RFRooQ919kVA


y4mkbG7cCM8TsP7kQc1ESDJ2D9syo68KbIv-ldR7pWgq7q36gb6fuhjSRZXODVe7293bYnZ8v1JHyn4jBWeTHU8wFEZ-E-VHAtkK2K2iFt1yk_uW3zPIfIgxVeKIkrTyw1cqPM1nTFK3UgJw-ZCKtXHI2u14sGAv-O2ASRom40VLoXMGyJX9os3XADw6mVAkBFNeg7AimMZ4uEO2A7GUWYL_w


Grtz eagle.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen Kawa fan en zal er ook nooit een kopen.
Maar dit is het enige mooie model :}
Redelijk populair trouwens in de UK om daar mee te racen.
 
Zeker mooi :t (deze rijdt regelmatig op circuit zolder)

full


Ik heb ook een zwak voor de ZXR 750 en ook de 400 :} :}
 
Laatst bewerkt:
Wauw, dat is gaaf.
Volgens mij zo'n beetje wat het dichtst bij de MotoGP wereld komt en toch nog enigzins betaalbaar is.

Alleen, hoe doe je dat met geluidseisen?

Is een GP fiets alleen dan in de moto2 klasse.
Met strengere geluidseisen langere demper erop, met geen geluidslimiet gaat het GP dempertje erop.
 
Ik vraag me ook af hoe het zit met reserve onderdelen en banden.
Die fiets is speciaal ontwikkeld voor de Dunlops.

Volgens mij kun je hem het beste in de woonkamer laten staan.

Die zijn rete duur en de meeste onderdelen zijn schaars of zul je niet te koop
zien staan. Ik heb gelukkig goed contact met de fabrikant speed-up en mag onderdelen
Kopen.
Ik rij ook met de moto2 dunlop banden uit het WK.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan