€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Met een XS400 (vroeger ook gehad) durf ik het wel aan, voor een kratje bier hebben we een deal. Nog voorkeur voor een merk? *D

Oh jee, zie nu pas dat de rit in juni 2019plaats gaat vinden. Dat gaat me niet lukken. Zit dan voor mijn werk in het buitenland. Dan mag iemand anders een poging wagen met de XS400 wel jammer, supermooie motor als je het mij vraagt
 
Directie had geen onoverkomelijke bezwaren.

Dus geen probleem om hieraan te beginnen. Heb dan mogelijk een keuze te maken tussen 2 XS-en.

Ga morgen trouwens een koffertje rek met 2 koffers ophalen voor de Xs400 waar ik mee bezig ben.
 
Laatst bewerkt:
Helaas gaat de kofferset op het laatste nippertje niet door. Keeeg een sms dat de koper die afhaakte alsnog was gekomen om eea op te halen.

N + 1

Ik geef toe ik ben besmet 😢




🤣🤣🤣
 
Directie had geen onoverkomelijke bezwaren.

Dus geen probleem om hieraan te beginnen. Heb dan mogelijk een keuze te maken tussen 2 XS-en.
8<
Wat?!
Is het een idee dat jouw directie eens een oriënterende meeting houdt met mijn directie om laatste genoemde te informeren over de n+1 kwestie?
O-)
 
Laatst bewerkt:
Kleine toelichting, de kosten van de aanschaf zijn te overzien :Y .
En daarbij viel het bezoek aan de motorbeurs budgettair heel erg mee (nog geen 25 euro aan spullen ;) ). Vraag niet hoe het kan, weet het zelf ook niet *D

Zelfs geen nieuwe oordoppen, aangezien deze bij controle geheel goed bleken te functioneren *O* .

Had dus een kleine voorsprong :+
 
ik heb nog een klassieke Krauser set liggen. DWZ 2 zelfs om 1 kompleet te maken.

ik zal een foto maken morgen of zondag
 
Wil wel een poging wagen om met een kofferset en iets van beugels iets te bakken voor de XS.

Heb een las apparaat staan, maar nog nooit gebruikt. Dit zou een goede aanleiding zijn om daar verandering in te brengen.

Hoeft overigens niet gelijk geregeld te worden. Er is nog wat voorbereidingstijd (iets van 1,5 jaar !! )
 
Waarschijnlijk ben ik de eerste challenger die twee brikken in de opknapfase heeft :?
En daarbij zijn het ook nog twee XS400 modellen... (kan je van te voren niet verzinnen :N )

Welke van de twee er in 2019 in juni richting het startpunt zal gaan is nog geheel NIET in te schatten.

Wat wel bekend is dat het opknappen van brikken een leuke hobby is *O* *O* *O*




En dat er forse besmetting van het N + 1 virus aanwezig is :X

Hiermee is trouwens ook bewezen dat het vinden van een brik voor de challenge geen groot probleem hoeft te zijn }) Heb er dus zelfs nu twee...
 
En dat er forse besmetting van het N + 1 virus aanwezig is :X

Hiermee is trouwens ook bewezen dat het vinden van een brik voor de challenge geen groot probleem hoeft te zijn }) Heb er dus zelfs nu twee...
Ik ervaar zelf dat het moeite kost om nee tegen al dat moois te moeten zeggen.

Zat net een filmpje van promotor te kijken waar de presentatoren stom verbaasd zijn dat een motor van 250 euro goed rijd...
https://youtu.be/7mS487qPoWY
 
Ik ervaar zelf dat het moeite kost om nee tegen al dat moois te moeten zeggen.

Zat net een filmpje van promotor te kijken waar de presentatoren stom verbaasd zijn dat een motor van 250 euro goed rijd...
https://youtu.be/7mS487qPoWY
Is toch ook niet zo vreemd? De meeste motoren van €250 zullen niet (goed) lopen. Het is juist deel van de challenge om er een veelbelovend model tussen uit te plukken.
 
Waarschijnlijk ben ik de eerste challenger die twee brikken in de opknapfase heeft :?
En daarbij zijn het ook nog twee XS400 modellen... (kan je van te voren niet verzinnen :N )

Welke van de twee er in 2019 in juni richting het startpunt zal gaan is nog geheel NIET in te schatten.

Knap ze allebei op en neem de directie mee tijdens de rit :]
 
De directie heeft geen A-rijbewijs.

Maar ze worden sowieso beiden rijdend gemaakt. En welke dan de challenge haalt durf ik niet te voorspellen
 
Ik ben nog ff aan t freubelen gegaan met kledingdesign.

Ik kan, door de manier van printen (stukswerk), voor ieder een persoonlijke touch maken. Of zelf maken, en ik laat het printen. Of je doet t zelf.

Maar mij idee is het volgende:

Voorzijde, logo lager en aan de zijkant. We hebben namelijk al zat kleding met afbeelding op de linkerborst.
En daarop ook bruine textiel ('chocolate'), want zwart overheerst in de garderobe van de motorrijder...

Ik dacht dat het leuk is om basis gelijk te houden, maar bij bijvoorbeeld een shirt, hoodie of vest, onder het algemene logo de naam van de deelnemer of de naam van de motor te zetten. In eigen lettertype.

Hieronder voorbeelden van wat ik bedoel met logo voorzijde, en de laatste is van wat mijn ontwerp zou kunnen zijn.

full

full



full


Ideeen zijn welkom, tijd zat nog :)
 
nickname erbij aan de voorzijde bv dindo met daaronder mumble.master
das wel een leuke ja.
Nick va MF aan de voorzijde er bij, onder het logo.

De naam vd motor aan de achterkant houden? Of is dat niks?
 
nickname erbij aan de voorzijde bv dindo met daaronder mumble.master

Zoiets?
full

full


En voor de subtiele verschillen, de mogelijke mijne:

full

full


Font is het verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan