€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Ik heb inderdaad lang gekeken naar een Savage. De prijzen zijn nogal hoog van die fietsen (behalve deze dan). Ben alleen huiverig voor de zithouding. Na een tijdje komt de "patatzakhouding" erin. Ik moet juist licht voorover zitten om prettig en pijnvrij te kunnen rijden.
Maar het blijft me uitdagen!


Wahahahaha, patatzakhouding!!!! Hi-la-risch!!!

Ken het maar al te goed bij dit soort customs. Dat was ook de reden dat ik op mijn CX500C een retro scooter stuur heb geplaatst. Een klein beetje voorover en een brede greep. Stukken beter!!!
 
ErikE had toch ook zo'n XZ?

niet een naked, maar iets met rood en wit, echt een yamaha ;)

de winnaar van 2015 is inmiddels naar een jonge dame is Frieslang boppe gegaan met een vrachte kar aan onderdelen.

ook de purple pain ltd 454 is naar een enthousiaste jongeman gegaan die zegt dat het al aardig vordert.

mijn ouder cbr600 is vanavond opgehaald om in Polen de wegen onveilig te gaan maken, ook weer met een vrachtekar aan spullen.

nou even lekker een lang weekendje eiffel en dan kijken of de gsxr Lepenszeur Gixxah Srad rievijval terug in elkaar kan.
 
Ga je mee op een volgmotor? O-)
Ik denk dat Arti solliciteert naar een plekje in een aanhanger.
Pet-Hauler-Motorcycle-Trailers.jpg
 
'had' is het goede woord. Ik heb hem voor een astronomisch bedrag verkocht aan iemand die 100% zeker mee wil doen aan de challenge. Nu nog even op weg helpen met MF ;) Er gaat dus een XZ meerijden met de challenge van 2019!

Hoera, weer een deelnemer erbij!!
 
En waarschijnlijk is deze XZ in meer dan redelijke staat. Als je motor verkoopt aan een bekende zalfje wel moeten :+



Maar mooi dat de pallet aan motoren lekker breed wordt :Y
 
Laatst bewerkt:
En waarschijnlijk is deze XZ in meer dan redelijke staat. Als je motor verkoopt aan een bekende zalfje wel moeten :+



Maar mooi dat de pallet aan motoren lekker breed wordt :Y

Carbureteurtjes reinigen en nieuw binnenbandje er in ;)

Zit zelf nog niet actief te speuren! Ga pas einde seizoen op jacht. Geen ruimte (of toestemming) om nu een tweede motor aan te schaffen. Weet echter al wel wat het wordt. Geen prijzenpakker, maar absoluut leuk bergenspeelgoed!
 
Verwissel een lidwoord en voeg een l toe. En je krijgt iets heel anders.

Had het zelf niet in de gaten gehad :+
 
Laatst bewerkt:
Verwissel een lidwoord en voeg een l toe. En je krijgt iets heel anders.

Had het zelf niet in de gaten gehad :+
Ach, zolang we er samen lol om kunnen hebben, mag er best een vautje langskomen, zo nu en dan :Y :+
 
Ziet er nog heel goed uit voor z'n leeftijd. Zowat zonde om te verbouwen ;)
Ja he ?!

Op zich kan het hoor.
Tank ziet er niet slecht uit van binnen. Rest ook niet, gewoon wat onderhoud. Is een binnenbeestje geweest.

Ik vind het een klassiek model, en wat oudbollig. En tja, ik heb nu mn zinnen gezet op een geheel ander frame O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan