€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

ps: ik ken bijna het hele Ikea assortiment uit mijn hoofd - maar de Ludde heb ik ook moeten opzoeken _O-

pps: is de aanschaf van een Ludde binnen of buiten je sleutelbudget?


Voor Ludderijders is een aparte challenge!
full
 
:+ :+
LUDDE CHALLENGE 2019: AANSCHAF BIKES IS NU OPEN
:+ :+

Aangezien het klaarblijkelijk komkommertijd is voor de moddereters is de naam van het topic nu ineens anders!

Bij deze voer ik de regel in dat indien je een "LUDDE" gebruikt in de challenge dat je het aanschafbedrag van de LUDDE weer bij je sleutelbudget op mag tellen.

Dus een Ludde aanschaffen levert je meer sleutelbudget op. Dus als het rondrijden met een LUDDE je "guilty pleasure" is, dan is het nu de tijd om zo'n ding aan te schaffen. Ik weet het wel: je vrienden lachen je natuurlijk uit als je met een LUDDE aankomt maar aangezien wij van de 500 Euro Challenge toch allemaal een soortgelijke afwijking hebben...............
 
Laatst bewerkt:
:+ :+
LUDDE CHALLENGE 2019: AANSCHAF BIKES IS NU OPEN
:+ :+

Aangezien het klaarblijkelijk komkommertijd is voor de moddereters is de naam van het topic nu ineens anders!

Bij deze voer ik de regel in dat indien je een "LUDDE" gebruikt in de challenge dat je het aanschafbedrag van de LUDDE weer bij je sleutelbudget op mag tellen.

Dus een Ludde aanschaffen levert je meer sleutelbudget op. Dus als het rondrijden met een LUDDE je "guilty pleasure" is, dan is het nu de tijd om zo'n ding aan te schaffen. Ik weet het wel: je vrienden lachen je natuurlijk uit als je met een LUDDE aankomt maar aangezien wij van de 500 Euro Challenge toch allemaal een soortgelijke afwijking hebben...............
moet 'ie dood zijn?
 
Ja mooi he?
Word al 500 geboden
Pfff, ik maak er 1500 van.

Maar wel ophalen door bedrijf, en de verkoper moet een klein voorschot doen via western union voor commissie, dat betaal ik uiteraard terug.
Ik heb immers 27.000.000 van een keniaanse prins te goed :t
 
Hoi Borisz,

Ik ben Jasper Pietersma en nieuw op dit forum. Ik ben over jullie te weten gekomen via een artikel.
Het lijkt mij fantastisch om mee te doen! Helaas zit ik alleen met mijn werk. Ik kan namelijk niet zomaar vrij vragen aangezien ik voor de klas sta. Ik ben gebonden aan schoolvakanties. Is er al meer bekend over de daadwerkelijke datum in 2019?

Groet Jasper
 
Hoi Borisz,

Ik ben Jasper Pietersma en nieuw op dit forum. Ik ben over jullie te weten gekomen via een artikel.
Het lijkt mij fantastisch om mee te doen! Helaas zit ik alleen met mijn werk. Ik kan namelijk niet zomaar vrij vragen aangezien ik voor de klas sta. Ik ben gebonden aan schoolvakanties. Is er al meer bekend over de daadwerkelijke datum in 2019?

Groet Jasper
Je nickname past in ieder geval al perfect bij het gezelschap :+ ;)

Yamaha TDM850 iemand?
≥ Yamaha TDM 850, Bj: 04-1996, Km.: 105160 voor loop of sloop - Onderdelen | Yamaha - Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Hoi Borisz,

Ik ben Jasper Pietersma en nieuw op dit forum. Ik ben over jullie te weten gekomen via een artikel.
Het lijkt mij fantastisch om mee te doen! Helaas zit ik alleen met mijn werk. Ik kan namelijk niet zomaar vrij vragen aangezien ik voor de klas sta. Ik ben gebonden aan schoolvakanties. Is er al meer bekend over de daadwerkelijke datum in 2019?

Groet Jasper

Ha, bekend probleem. Mijn dochter zit in het laatste jaar van de Pabo en ziet dit als uitgelezen kans om mee te gaan. Haar studie zal er rond die tijd net opzitten en ze wil mee als support. Daarna zal ze voor de klas staan en wordt het lastiger. Exacte datum kan ik je overigens ook niet aan helpen.
 
De motorfiets moet in 2019 minimaal 20 jaar oud zijn

Sorry, ja hoor, daar ben ik weer. Wat wordt er verstaan onder "de motorfiets"? Moet het frame 20 jaar oud zijn? Of het motorblok? Wat als een van deze jonger is dan 20 jaar?
 
Sorry, ja hoor, daar ben ik weer. Wat wordt er verstaan onder "de motorfiets"? Moet het frame 20 jaar oud zijn? Of het motorblok? Wat als een van deze jonger is dan 20 jaar?
Als in: een oude motorfiets waar een recenter blok, dat bij het model hoort, in zit? Of als in een oude motorfiets waar je een compleet ander blok onder zet?

Eerste geval: geen probleem, tweede geval: waarom zou je zoveel moeite doen? :)
 
Als in: een oude motorfiets waar een recenter blok, dat bij het model hoort, in zit? Of als in een oude motorfiets waar je een compleet ander blok onder zet?

Eerste geval: geen probleem, tweede geval: waarom zou je zoveel moeite doen? :)
Omdat het kan :t

Ik zeg pluspunten, als dat binnen budget lukt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan