€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

full

full


gemaakt in 12 x 28 cm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk vind ik de bovenste het mooist!
:+

Bovenste is met doorzichtige achtergrond.
Onderste met witte achtergrond.

Ik denk dat ik de bovenste wel kan laten printen, in bijv 3 bij 7 cm, op doorzichtig vinyl.

En de doorzichtige gebruikte ik ook voor kleding. Anders ziet het er niet uit.

full

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het Joost gevraagd.
Joost zegt dat bovenstaande te ver gaat.
Gewoon bier halen (niet alles betalen natuurlijk), gedurende de vakantie moet voldoende zijn.

Een 'bier-kech', om het met Joost zijn woorden te zeggen.

Ja, zo had ik het ook al in gedachten. Elke dag een van de bierhalers die een voorraad gaat halen bij de supermarkt. En de gebruiker betaalt natuurlijk. Maar misschien bedenk ik nog wel wat gekkers. Heb nog wel wat maffe ideeën in de hoge hoed zitten!!! :+ :+ :+
 
:}

*O*

Kleine aanvulling, dit ging over het t-shirt met logo.

Bier halen geen probleem. Weet ook dat de Guus Geluk award niet gewonnen kan worden, want ik heb dit brik formeel te lang in bezit (en daarmee meer voorbereidingstijd).
 
Laatst bewerkt:
Het rijdt wel apart. Bochten stuur je in en dan valt de motor mee de bocht in. In hoeverre de vierkante achterband hier een rol in speelt is mij (nog) niet duidelijk.

Ander dingetje is dat tot 3000 toeren het vermogen er niet lekker uitkomt. Daarboven schiet de motor vooruit. Zal wel een vuiltje in de carburateur zijn. Ik eerst proberen dat eruit te rijden.

Het is een rank motorfietsje hoor. Ik had wat meer body verwacht.
Ik verwacht dat ik er wel met veel plezier mee ga rijden!

En een mooi grilletje:
[afbeelding]
En de vorige eigenaar:
[afbeelding]

Hmm, voor het geval van het sturen zou ik idd de achterband verdenken. Eventueel zou het balhoofdlager wel eens versleten kunnen zijn.

Voor de carburatieproblemen: je bent welkom voor een ultrasoonbadje en een carbtune behandeling. Die carbs zijn wel lastig te syncen met al die verbindingskabels tussen de carbs.
 
Hmm, voor het geval van het sturen zou ik idd de achterband verdenken. Eventueel zou het balhoofdlager wel eens versleten kunnen zijn.

Voor de carburatieproblemen: je bent welkom voor een ultrasoonbadje en een carbtune behandeling. Die carbs zijn wel lastig te syncen met al die verbindingskabels tussen de carbs.

Als het niet beter wordt dan wip ik idd de dijk even over. Wil je dan alleen de carburateurs of de motor erbij?
 
Carbs alleen kan natuurlijk, voor het syncen moet ik de hele brommer hebben. Kleppen moeten dan vantevoren worden gesteld.

Trouwens, Carbs ultrasonen voor de challengers mag tegen een kleine vergoeding bij mij!!!
 
Zo mijn dagje challenge bikes ophalen zit erop. Oké, het volgende kan door sommigen als zeer schokkend ervaren worden. Kosten 500(ja echt) euro:
kj3y2b.jpg

Maar omdat een ééncilinder, watergekoelde, met lange voorvork, enkel met kickstart 400cc brommer mij zonder te rijden al naar de overwinning brengt, heb ik jullie gespaart en ben ik smiddags, zoals in mijn topic te lezen valt de pegaso op gaan halen na de wr thuis warm gezet te hebben :

yts2qr2l.jpg

Dan is er nog wat ruimte in het klassement door het ontbrekem van de kickstart en wat meer cc's waar de aanschafprijs van precies 1 euri wel wat vergt van de tegenstanders.
 
Laatst bewerkt:
Als het niet beter wordt dan wip ik idd de dijk even over. Wil je dan alleen de carburateurs of de motor erbij?
Voor reinigen losse carbs.

Daarna met koud blok kleppen stellen, en met warm blok synchroniseren, op een lopende motorfiets.
 
Zo mijn dagje challenge bikes ophalen zit erop. Oké, het volgende kan door sommigen als zeer schokkend ervaren worden. Kosten 500(ja echt) euro:
[afbeelding]
Maar omdat een ééncilinder, watergekoelde, met lange voorvork, enkel met kickstart 400cc brommer mij zonder te rijden al naar de overwinning brengt, heb ik jullie gespaart en ben ik smiddags, zoals in mijn topic te lezen valt de pegaso opgehaald:

[afbeelding]
Dan is er nog wat ruimte in het klassement door het ontbrekem van de kickstart en wat meer cc's waar de aanschafprijs van precies 1 euri wel wat vergt van de tegenstanders.
Ha ha, briljant weer :t
 
Zo mijn dagje challenge bikes ophalen zit erop. Oké, het volgende kan door sommigen als zeer schokkend ervaren worden. Kosten 500(ja echt) euro:
[afbeelding]
Sowee, ik vond mijn NX250 voor €550 al een goeie koop! Mooi ding hoor!
Maar omdat een ééncilinder, watergekoelde, met lange voorvork, enkel met kickstart 400cc brommer mij zonder te rijden al naar de overwinning brengt,
giphy.gif

heb ik jullie gespaart en ben ik smiddags, zoals in mijn topic te lezen valt de pegaso op gaan halen na de wr thuis warm gezet te hebben :

[afbeelding]
Dan is er nog wat ruimte in het klassement door het ontbrekem van de kickstart en wat meer cc's waar de aanschafprijs van precies 1 euri wel wat vergt van de tegenstanders.

Goed gedaan hoor! Lijkt me makkelijker te berijden in het zadel op lange afstanden.
 
Zo mijn dagje challenge bikes ophalen zit erop. Oké, het volgende kan door sommigen als zeer schokkend ervaren worden. Kosten 500(ja echt) euro:
[afbeelding]
Maar omdat een ééncilinder, watergekoelde, met lange voorvork, enkel met kickstart 400cc brommer mij zonder te rijden al naar de overwinning brengt, heb ik jullie gespaart en ben ik smiddags, zoals in mijn topic te lezen valt de pegaso op gaan halen na de wr thuis warm gezet te hebben :

[afbeelding]
Dan is er nog wat ruimte in het klassement door het ontbrekem van de kickstart en wat meer cc's waar de aanschafprijs van precies 1 euri wel wat vergt van de tegenstanders.

Oei Elles, die WR voor €500,-!!!!!!! Dat lijkt me ook wel wat, die TT350 van je lacht me eigenljk ook wel toe.

BTW: Mitkah heeft vorige week ook net een WR gehaald! Ging als de brandweer volgens hem.
 
@Jottem: mooi die VX! Leek mij ook wel wat. Heb wat jaren geleden 1 via marktplaats gevonden en er een proefrit op gemaakt...maar ging de eerste rotonde bijna rechtdoor :o. Ze sturen niet zo scherp als de SV650 die ik destijds gewend was.

@logo: ik krijg een Efteling gevoel bij het logo, geen idee waarom,
 
@Jottem: mooi die VX! Leek mij ook wel wat. Heb wat jaren geleden 1 via marktplaats gevonden en er een proefrit op gemaakt...maar ging de eerste rotonde bijna rechtdoor :o. Ze sturen niet zo scherp als de SV650 die ik destijds gewend was.

@logo: ik krijg een Efteling gevoel bij het logo, geen idee waarom,


Onderweg zijn met de challenge geeft sowieso al een Efteling-gevoel!
 
Ben alleen bang dat je niet gaat uitkomen met je sleutelbudget. Want er ontbreken onderdelen....

Maar als iemand het doet, begint die aan een beste uitdaging !
 
@Jottem: mooi die VX! Leek mij ook wel wat. Heb wat jaren geleden 1 via marktplaats gevonden en er een proefrit op gemaakt...maar ging de eerste rotonde bijna rechtdoor :o. Ze sturen niet zo scherp als de SV650 die ik destijds gewend was.

@logo: ik krijg een Efteling gevoel bij het logo, geen idee waarom,
Ja je moet wat meer met je lichaam sturen. Het is niet zoals de RF600R die je bij wijze van spreken de bocht door kunt denken!
 
Ja je moet wat meer met je lichaam sturen. Het is niet zoals de RF600R die je bij wijze van spreken de bocht door kunt denken!

Voor complete "Total-Body Steering Experience" kan ik je een ritje aanbevelen op mijn gouden bankstel!! :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan