Motorstalling Heemstede/Haarlem/Hoofddorp

voorvork

MF'er
16 okt 2012
90
0
Heemstede
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een (winter) binnenstalling voor de motor. Ik woon zelf in Heemstede. Voorkeur is om dicht bij huis te stallen, maar het mag ook in Hoofddorp of Haarlem. Het is wel belangrijk dat de motor toegankelijk is.

Iemand een idee? Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Kan je de motor niet (winter-)stallen bij de plaatselijke motor-dealer.
Ik doe het zelf niet maar weet dat het hier (midden NL) wel kan. Soms maken ze er zelfs reclame voor.
 
Laatst bewerkt:
De garagebox is een goed idee, maar dat is in deze omgeving erg prijzig als er al wat vrij is. Ongeveer 150 euro per maand en het gaat alleen om de wintermaanden.


Motoport Hillegom: Liever wat dichterbij maar de stalling bij motoport is niet verkeerd. Dank je wel.
 
Als je nou nog even 2 maanden blijft zoeken is de winter alweer voorbij 😉
 
Motormaatje huurt samen met wat anderen een box in Heemstede, als je wil kan ik even navragen hoe/wat, stuur maar een pm met je gegevens
 
kijk uit met stallen bij iemand met schulden of openstaande boetes :(
 
Het gaat je dus niet zozeer om winterstalling maar meer om een permanente stalling. In de winterstalling mag je er in principe niet bij komen namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om een stalling in de winterperiode waarbij ik vrij toegang heb tot de motor. Buiten de wintermaanden kan de motor gewoon onder een goede all weather hoes buiten staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan