achtervering verrot

Alex2

Rookie
26 nov 2017
5
0
De volgende vraag.

Ik rij op een Suzuki DR 600 (85). Helaas is de monoshock verrot. Iemand hier ervaring met reviseren? is dat de moeite waard? Of anders een goede tip om aan een vering te komen.

Het is een fijn beest maar als ik 400 euro ga uitgeven aan een vering wil ik eerst weten wat de alternatieven zijn.

Alle tips zijn welkom! :)
 
De volgende vraag.

Ik rij op een Suzuki DR 600 (85). Helaas is de monoshock verrot. Iemand hier ervaring met reviseren? is dat de moeite waard? Of anders een goede tip om aan een vering te komen.

Het is een fijn beest maar als ik 400 euro ga uitgeven aan een vering wil ik eerst weten wat de alternatieven zijn.

Alle tips zijn welkom! :)

Hoi,

Ik zou gaan informeren bij Hyperpro.
 
Ik zou Jan Droog proberen. Weet niet of hij je kan helpen maar hij heeft mijn BMW Showa dempers als nieuw afgeleverd. In overleg met hem kun je er eventueel hyperpro veren op laten zetten. Dan heb ik in ieder geval wel laten doen. Kost je wel een flinke duit maar je merkt het gelijk aan je motorfiets!
 
Laatst bewerkt:
Ja, die had ik al gezien. Gezien de prijs ben ik benieuwd of die in betere staat is dan de schok die ik al heb. :)

Ik denk niet dat de prijs daar iets mee te maken heeft. Als je dat risico niet durft te nemen zal je jouw schokdemper moeten laten reviseren inderdaad, zal een stuk meer kosten dan die demper van MP maar dan ben je er wel zeker van dat het goed zit.
 
Ja, die had ik al gezien. Gezien de prijs ben ik benieuwd of die in betere staat is dan de schok die ik al heb. :)

Ehhh
gebruikte spullen zijn zoveel waard als dat de eigenaar dat bepaald...
niet iedereen denkt dat ze goud in handen hebben, en dan kun je 2 dingen doen...
zeker weten dat je de spullen kwijtraakt , of de hoofdprijs vragen en wachten op die ene gek...
de prijs is geen graadmeter voor de staat of kwaliteit
 
Ehhh
gebruikte spullen zijn zoveel waard als dat de eigenaar dat bepaald...
niet iedereen denkt dat ze goud in handen hebben, en dan kun je 2 dingen doen...
zeker weten dat je de spullen kwijtraakt , of de hoofdprijs vragen en wachten op die ene gek...
de prijs is geen graadmeter voor de staat of kwaliteit

Amen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan