Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik heb veiligheidshalve maar al een kamer besteld bij vd Valk voor 17/3.

Wordt het onverhoopt (voor ons) toch nog 18/3, dan kan ik kosteloos annuleren... tenzij een van jullie dan voorafgaandelijk aan het diner van zondagavond een romantisch hotelnachtje wil beleven voor € 104 + ontbijt.... :P
 
Ik wel :] nog alle keren erg blij met mijn rijdende hoestbui.


Geen enkel topic die ik volg hier op mf heeft de afgelopen twee dagen activiteit gehad '(
 
Laatst bewerkt:
En ik zat op m'n Funduro, jawel.


Los daarvan had ik gisteren ook helemaal niets te melden, vandaag dan weer wel.

:+
 
ik hen een kort rondje gereden met de AT en moet tot de conclusie komen dat ook Honda Chinese prul schakelaars monteert. :Y
 
ZATERDAG 17 MAART

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4. Chris en Anita
5. Rob en Petra
6.
7.
8.
9.


ZONDAG 18 MAART:

1 Dirk en Shirley
2 Erik en Janneke
3
4
5
6
7
8
9

Waarom is 3 maart eigenlijk van de lijst?

Ja ja ik ben ook weer uit mijn winterslaap :Z ontwaakt...
 
Mijn triple hangt nog lekker aan de optimate...
Heb wel onlangs nog even motor gereden...maar het is nog steeds koudddd..!!

Gisteren lekker dagje Amsterdam gedaan met sommige vaste stops voor ons zoals diverse plekken voor capu en appelgebak, bakkerij van der Linden op de Nieuwendijk voor de allerlekkerste slagroomijs, febo voor een satekroket, Warmoesstraat voor de bakkerijwinkel,eten bij Bird, Thai op de zeedijk en om 0845 uur als piece de resistance: film de Commuter met Liam Neeson. Om 0200 weer thuis....

Eigenlijk is Amsterdam een megagrote touristen mierenhoop. Maar 2 a 3 x per jaar door de stad zwalken toch wel weer leuk..

Vanmiddag maar de bospijp even laten brullen...
 
Laatst bewerkt:
Hij zal ter compensatie 100 verplichte uren in de sportschool krijgen. Mocht hij daar niet aan voldoen, dan pikstraf voor onbepaalde tijd. Tsja, zelfs op zijn leeftijd is dat best wel een dingetje..... :/
 
Jullie zouden er moeten uitzien als Billie en Bessie Turf....
:+

Maar neen, ze zien er ZO uit....zucht :

:+





full
 
Alles wat ik daar in dat plaatje zie vertelt me dat dat geen funduro 1pitter is. :+

Tenzij ze tegenwoordig ook 1pit boxers hebben. Maar dan zie ik het funduro gehalte niet.
 
Laatst bewerkt:
O, oh,..
Als dit betekent wat ik dénk dat dit betekent,
dan ken ik ene Peter, te Almere die hier óók erg blij mee is..

Gefeliciteerd!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan