Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

hmm, ondanks dat ik al die knopjes ook heb doe ik er bijna nooit iets mee.... starten, handschoenen aan, gaan met dat hok :]

alleen de temperatuur in de gaten houden. Vanaf 3 balkjes mag het gashendel in standje roadrage :+
 
Ik heb afgelopen weekend zelf een set "tobinators" in mekaar gebeund. Mijn scherm staat nu een cm of 10 los van de cockpit en werkt als een tiet. 140 op de snelweg, vizier open, geen oordoppen.. dikkeprima.nl
 
Ik heb afgelopen weekend zelf een set "tobinators" in mekaar gebeund. Mijn scherm staat nu een cm of 10 los van de cockpit en werkt als een tiet. 140 op de snelweg, vizier open, geen oordoppen.. dikkeprima.nl
Alsof ik Russisch probeer te lezen. Tobinators :?
 
Aha, een ruitversteller! Nou, kom maar op met de foto's Snorro. Ik ben gek op eigenbaksels als het om motoren gaat. :t
 
Aha, een ruitversteller! Nou, kom maar op met de foto's Snorro. Ik ben gek op eigenbaksels als het om motoren gaat. :t


Mwah, dan opteer ikzelf toch liever voor dit baksel : :9

full
 
Ik denk dat hij voor straf gedraaid wordt als je een veel te groot bestand wil laten zien. :+ Deze laatste is slechts 450x800 pixels en is prima te zien. :z
 
dank u..

maar goed...het werkt super. ..op de helm dan...

nog wel wat turbulentie op de schouders, maar heb nog 2 schermen waar ik mee kan experimenteren + ik wil nog van die typische GSA winddeflectoren in elkaar flansen om te proberen
 
.... ik wil nog van die typische GSA winddeflectoren in elkaar flansen om te proberen
Als je polyacryl glas in de oven tot 120gr verwarmd, kan je het in alle vormen verbuigen. Wel even doen als moeders er niet is. Mijn vrouw vroeg zich af waarom er een raam naast de afbakbroodjes in de oven lag. :?

Ik heb onlangs dit ruitje voor de Domi gemaakt.

33780710_1936783686334440_6951003242536894464_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
i know..been there done that.

mijn eerste prototype ga ik maken van een oud vizier wat ik doormidden knip en met een klem vast zet..als dat enige effect heeft ga ik de oven verkrachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan