Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Erwin mod bij de rode broeken brigade :? Het wordt dus tijd dat ik weer een BMW ga kopen en me er tegenaan ga bemoeien. Of is het juist beter zonder BMW?

Solex heb ik in real life nooit als lastig ervaren. Ik weet wel dat hij verlengde tenen heeft op een forum, maar aan de bar is het een prima vent en op een bergpas rijdt hij me aan alle kanten zoek.

@Verhulst; uiteraard roep je geen weerstand op, hooguit onbegrip. Leven en laten leven, doe je ding. :t

Onderhoud doe ik nu alleen aan de F700GS en de Dominator 650. De AT valt onder fabrieksgarantie, dus daar blijf ik nog even vanaf.
Ook ik heb vorige week bij de Domi kleppen gesteld (idd voelermaat er tussenuit als je de moer vastzet) en de olie met filter gewisseld.
 
Laatst bewerkt:
Maar heb je ook de tuimelaarspeling afgesteld? :+


uiteraard met een meet klok

blogger%2Bmeetklok%2Bmet%2Bvoet.jpg


meten is weten
 
Solex heb ik in real life nooit als lastig ervaren. Ik weet wel dat hij verlengde tenen heeft op een forum, maar aan de bar is het een prima vent en op een bergpas rijdt hij me aan alle kanten zoek.

Dat was eerst ook mijn idee, na een gezamenlijke rit, maar op dat forum is het echt vitriool, niet normaal en vooral jammer...

Enfin,......

Hopelijk blijft onze Erwin zijn rustige, sympathieke zelf, maar daar ben ik niet bang voor... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook in een machts posittie op mn werk...maar ben nog net zo schizofreen als 30 jr geleden..
Misschien luistert er daarom niemand naar mij.... :X
 
En aangezien ik toch dringend medische hulp nodig heb, heb ik mijzelf opgeworpen om een najaarsrit te organiseren......

Met het kleine hersendeel dat nog enigszins actief is noem ik het het najaarsritje en niet de afsluitrit...seizoen loopt toch door tot januari tegenwoordig......


Zie topic "waar is wat te doen" ....

hoe dat werkt met klikkerdeklik.... dat weet ik niet.....( laag IQ)
 
Ik heb net weer even door het GS-forum lopen bladeren. Ik zou bijna weer een GS kopen om deel uit te mogen maken van die gezelligheid. _O-

Ik zie ook dat Elles probeert de boel te verjongen, iets waar ik blij van wordt. Als je op de beurs langs de stand van het GS forum loopt, dan lijkt het wel een hangplek van Huize Avondrood. Dat terwijl er een steeds jeugdiger publiek op de GS stapt. De weerstand van de oude garde is vermakelijk. Ik ben benieuwd hoe duurzaam haar inzet zal zijn, maar van mij krijgt ze alle kudo's.
 
Als dit zo doorgaat zitten we straks in een optocht van vooral geeeen GS..😁

Ach...als het maar droog is met een klein najaars hittegolfje...wat maakt het uit waar we op rijden toch ??

Zou leuk zijn als er wat nieuwe gezichten te zien zijn...
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 13 oktober is als optie toegevoegd, dan kunnen wij wel. *O*

Slijk, ga me niet vertellen dat je die dag de cavia van de overburen als logé hebt....... :+
 
Je zal zien dat Dirk toch op wat anders komt dan zijn GS, Anita heeft nog de tijd om een Tracer 900 af te laten leveren en ik kan kiezen uit twee motoren uit Hamamatsu. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan