XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

Vind het niet zo mooi. Vind die 2 uitlaten zo omhoog het mooiste. De xtx is van de achterkant ook mooier dan de voorkant vind ik

Inderdaad! Al een tijdje niet meer in bezit maar mis deze nog regelmatig...

540.jpg
 
Jongens ik zit te kutten met de achterkant. Weet iemand een goedkope tailtidy of oplossing (huidige van AliExpress scheurt)
 
Goedeavond,

Ik ben opzoek naar een yamaha xt660x tot max 30000km vanaf bouwjaar 2008/2009.
Ik heb al flink gezocht maar kan niets passend vinden op mp en dergelijke sites.

Kan iemand mij hier aan helpen?
 
Jongens ik zit te kutten met de achterkant. Weet iemand een goedkope tailtidy of oplossing (huidige van AliExpress scheurt)

Op een Duitse XT 660 site stonden een tijd geleden een hoop foto's met voorbeelden van tailtidy's, die heb ik toen gebruikt als voorbeeld om iets te fabriceren. Kan die website zo even niet vinden.

Hier nog een voorbeeld:
xt 660 x topic - part 1
 
Ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn XT660X uit 2004, alleen kijk ik op de site die je doorstuurt, staat bij 2004 dat het onderdeel niet te bestellen is. Is het onderdeel van de 2008 versie van jouw link hetzelfde?

Toch een nieuwe kopen denk ik. Zou niet graag een goedkope/tijdelijke oplossing verzinnen voor dit. Het is wel je wiel ophanging. Is toch vervelend als er iets gebeurd tijdens het rijden.

Yamaha - XT X 660 - 2008 - FRONT FORK - Parts
 
Ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn XT660X uit 2004, alleen kijk ik op de site die je doorstuurt, staat bij 2004 dat het onderdeel niet te bestellen is. Is het onderdeel van de 2008 versie van jouw link hetzelfde?

Het model 2006 staat er nog wel 1 beschikbaar. Er zijn types geweest die zwart zijn maar weet niet welk bj dat is geweest. Mijn motor is van 2005 en heeft zwarte poten
 
Ja klopt Orange, ga een nieuwe bestellen, heb de 2in1 van zar binnen ziet er goed uit.
Morgen maar is monteren en dan op naar de lasser om de undertail aan te sluiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan