XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

En nu nog op zoek naar oranje slangen

full
 
Dna stage 1 en 2 besteld zo ook de Kevin fuel en o2 modules.
Hoop zaterdag ergens een lasser te vinden met tijd om de uitlaat af te maken
 
Beste mede XT-ers, ik ben opzoek naar een kappenset voor de mijne. Ik heb een X uit 2010/11.
Kleine tegenvaller gehad in de file omdat iemand ze spiegels weer eens niet gebruikte.

Nog een vraagje welk stuur hebben jullie i.p.v. de originele ?
 
Laatst bewerkt:
oh haha, dat was de uitlaat die ik paar weken terug in de groep zetten,
wist niet dat je die bedoelde, en tevreden met hoe die eruit ziet?

Had eerst een ander op het oog maar voor 30 euro meer zat hier een demper bij. Zodat ik nu kan rijden tijdens het bouwen van de link pijp.
Prima kwaliteit is even puzzelen met erop zetten dat is bij al die 2in1 zo.
Heb nu de rvs bochten en pijpen besteld en dan even passen en meten en laten lassen.
 
Vind die andere persoonlijk mooier, bochten zien er gewoon wat beter uit maar dat is uitgaande van een foto natuurlijk! nu nog gaan uitvogelen welke demper met e-keur eropgaat..
 
Vandaag de Kevin fuel en o2 modules erop gezet en de dna stage 1"en2" gemonteerd.
Morgen komen de rvs uitlaat pas stukken binnen dan kan ik weer verder 😀
 
Had eerst een ander op het oog maar voor 30 euro meer zat hier een demper bij. Zodat ik nu kan rijden tijdens het bouwen van de link pijp.
Prima kwaliteit is even puzzelen met erop zetten dat is bij al die 2in1 zo.
Heb nu de rvs bochten en pijpen besteld en dan even passen en meten en laten lassen.

maar die undertail uitlaat komt op de huzar headers?
 
maar die undertail uitlaat komt op de huzar headers?


Klopt, ik heb de uitlaat van huzar en het verbinding stuk omhoog eraf gehaald, maar als ik wil rijden tijdens het bouwen zet ik die erop.
Dus nu loopt de header tot aan je koppelings hefboom op je blok.
Ik heb al wel de undertail demper op de zelfde pijp als de huzar gezet om het geluid te checken klonk prima en dat was met db killer.
Alleen nog de verbinding maken en dan is hij eigenlijk klaar om te kijken hoe hij rijd met alles.
 
Klopt, ik heb de uitlaat van huzar en het verbinding stuk omhoog eraf gehaald, maar als ik wil rijden tijdens het bouwen zet ik die erop.
Dus nu loopt de header tot aan je koppelings hefboom op je blok.
Ik heb al wel de undertail demper op de zelfde pijp als de huzar gezet om het geluid te checken klonk prima en dat was met db killer.
Alleen nog de verbinding maken en dan is hij eigenlijk klaar om te kijken hoe hij rijd met alles.

klinkt gaaf, ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden.
ik wou 2 maanden terug eigenlijk 2-1 systeem van huzar bestellen maar uiteindelijk niet gedaan.
 


Dit ziet er dus fucking geil uit. Stuur alsjeblieft fotos als het af is.
Zo heb je zeker one of a kind. Ik heb me xt paar maanden geleden verkocht. Heb nu ern ktm 530 maar twijfel om em weer om te ruilen voor een xt660. Alleen zou dan eigelijk goedkoopste xt willen en helemaal tunen met bigbore set.
Maarja ben er nog niet over uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan